Umiejętności
Coaching
E-Learning
Negocjacje
rekrutacja
zarządzanie sobą w czasie
Obsługa klienta
projektowanie szkoleń
Zarządzanie
bankowość detaliczna
Zarządzanie Sprzedażą
Umiejętności sprzedaży
prowadzenie szkoleń i warsztatów
jakość obsługi klienta
Praca z trudnym klientem
Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji
wsparcie sprzedażowe
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Trener Wewnętrzny
- planowanie, przygotowywanie, realizacja i monitorowanie efektywności szkoleń wewnętrznych dla
pracowników w szczególności szkoleń sprzedażowych i produktowych
- raportowanie prowadzonych działań szkoleniowo – rozwojowych
- samodzielne tworzenie i weryfikacji programów szkoleniowych
- dbałość o wysoką jakość pracy, w tym o zawartość merytoryczną szkoleń, jakość materiałów
szkoleniowych
- współpraca z osobami odpowiedzialnymi za szkolenia e-learningowe i testy wiedzy
- efektywna współpraca ze współpracownikami z innych działów na poczet efektywnej realizacji działań szkoleniowo-rozwojowych
pracowników w szczególności szkoleń sprzedażowych i produktowych
- raportowanie prowadzonych działań szkoleniowo – rozwojowych
- samodzielne tworzenie i weryfikacji programów szkoleniowych
- dbałość o wysoką jakość pracy, w tym o zawartość merytoryczną szkoleń, jakość materiałów
szkoleniowych
- współpraca z osobami odpowiedzialnymi za szkolenia e-learningowe i testy wiedzy
- efektywna współpraca ze współpracownikami z innych działów na poczet efektywnej realizacji działań szkoleniowo-rozwojowych
Specjalista ds. szkoleń
- prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych pracowników Banku
- wdrożenia do pracy
- wsparcie sprzedażowe
- coaching sprzedawców
- wdrożenia do pracy
- wsparcie sprzedażowe
- coaching sprzedawców
Doradca I stopnia - klienci indywidualni
- realizacja wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży, w tym aktywna sprzedaż oferowanych przez Bank produktów bankowych i niebankowych oraz produktów Grupy Kapitałowej Banku
- doradztwo w wyborze nowego produktu oraz w sprawach związanych z bieżącą obsługą
- poszerzanie zakresu dotychczasowej współpracy z klientami (cross-selling)
- doradztwo w wyborze nowego produktu oraz w sprawach związanych z bieżącą obsługą
- poszerzanie zakresu dotychczasowej współpracy z klientami (cross-selling)
Doradca do spraw Obsługi Klienta
- realizacja comiesięcznych planów sprzedażowych: kredytów gotówkowych, ubezpieczeń, kart kredytowych
- aktywne pozyskiwanie klientów dla Banku poprze działania telemarketingowe, prowadzenie spotkań, kontakty z rekomendacji
- przeprowadzanie analiz potrzeb finansowych klientów
- utrzymywanie długofalowych relacji z klientami.
- aktywne pozyskiwanie klientów dla Banku poprze działania telemarketingowe, prowadzenie spotkań, kontakty z rekomendacji
- przeprowadzanie analiz potrzeb finansowych klientów
- utrzymywanie długofalowych relacji z klientami.
Konsultant Telefonicznego Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klienta
- profesjonalna, telefoniczna obsługa Klientów firmy zgodnie z obowiązującymi procedurami
- kształtowanie lojalności oraz satysfakcji Klientów
- obsługa połączeń przychodzących dotyczących spraw Klientów związanych między innymi z rozliczeniami, oferowanymi usługami i promocjami firmy
- realizacja celów sprzedażowych w ramach telefonicznej obsługi Klientów
- przyjmowanie zgłoszeń serwisowych,
- kształtowanie lojalności oraz satysfakcji Klientów
- obsługa połączeń przychodzących dotyczących spraw Klientów związanych między innymi z rozliczeniami, oferowanymi usługami i promocjami firmy
- realizacja celów sprzedażowych w ramach telefonicznej obsługi Klientów
- przyjmowanie zgłoszeń serwisowych,
Szkolenia i kursy
- posiadam prawo jady kategorii B (czynne)
-ukończyłam kurs obsługi Programu Finansowo-Księgowego "Symfonia"
- ukończyłam kurs " Specjalista do spraw zarządzania zasobami ludzkimi"
- brałam udział w szkoleniach z zakresu: Technik Negocjacji, Technik srzedazy, Asertywności, Telefonicznego umawiania spotkań, Zarządzannia czasem, coachingu sprzedażowego.
-ukończyłam kurs obsługi Programu Finansowo-Księgowego "Symfonia"
- ukończyłam kurs " Specjalista do spraw zarządzania zasobami ludzkimi"
- brałam udział w szkoleniach z zakresu: Technik Negocjacji, Technik srzedazy, Asertywności, Telefonicznego umawiania spotkań, Zarządzannia czasem, coachingu sprzedażowego.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zainteresowania
-bankowość,
- rozwój osobisty,
- gotowanie,
- siatkówka
- rozwój osobisty,
- gotowanie,
- siatkówka
Inne
- uczestniczyłam w Seminarium zorgznizowanym przez Warszawski Instytuy Bankowości : "Zasady funkcjonowania banku komercyjnego - Bankowość w "Pigułce""
Grupy
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Akademia WSB (do dnia 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia
nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to jedna z najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.