Umiejętności
B2B
Project Management
kreatywność
zarządzanie kluczowymi klientami
Negocjacje kontraktu
Budżety
Zarządzanie
Zarządzanie Sprzedażą
Koordynacja projektu
Prawo jazdy kat B
Mcrosoft office
Asseco Softlab ERP
Optymalizacja zapasów magazynowych
Optymalizacja procesów
Budowanie zepołu
ITCube CRM
selekcja i rekrutacja pracowników
Zarządzanie asortymentem
Doświadczenie zawodowe
Key Account Maneger
Duna Sp. z o.o.
• prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów do kanału niemowlęcego, dziecięcego i zabawkarskiego ( sieci, hurt i detal)
• prowadzenie rozmów handlowych
• poszukiwanie potencjalnych odbiorców, budowanie bazy targetowej
• wykonywanie kalkulacji i opracowywanie analiz sprzedażowych
• utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
• poszerzanie sieci sprzedaży na terenie całej Polski
• opracowywanie prezentacji, ofert handlowych , analiz sprzedażowych
• przygotowywanie zamówień
• praca biuro/teren
• realizacja planów sprzedażowych
• budowanie lojalności oraz rozpoznawalności marki
• prowadzenie rozmów handlowych
• poszukiwanie potencjalnych odbiorców, budowanie bazy targetowej
• wykonywanie kalkulacji i opracowywanie analiz sprzedażowych
• utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
• poszerzanie sieci sprzedaży na terenie całej Polski
• opracowywanie prezentacji, ofert handlowych , analiz sprzedażowych
• przygotowywanie zamówień
• praca biuro/teren
• realizacja planów sprzedażowych
• budowanie lojalności oraz rozpoznawalności marki
Key Account Manager - ds. kluczowych klientów sieciowych
• Finalizacja kontraktów handlowych centralnych dla 4 klientów sieciowych
• Monitorowanie i analiza rynku sieciowego uwzględniająca potrzeby konsumentów
• Analiza, weryfikacja i precyzowanie potrzeb klientów sieciowych
• Bezpośrednie kontakty z klientami (kupcami) na poziomie centrali sieci
• Przygotowanie prezentacji i ofert handlowych w związku z rozpoczęciem procesu wprowadzenia marki Castorland do kluczowych klientów sieciowych
• Efektywne negocjacje umów handlowych z kluczowymi klientami sieciowymi
• Budowanie bazy klientów i asortymentu w poszczególnych sieciach
• Realizacja i analiza wyników sprzedaży z klientami
• Kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku sieciowym
• Monitorowanie i analiza rynku sieciowego uwzględniająca potrzeby konsumentów
• Analiza, weryfikacja i precyzowanie potrzeb klientów sieciowych
• Bezpośrednie kontakty z klientami (kupcami) na poziomie centrali sieci
• Przygotowanie prezentacji i ofert handlowych w związku z rozpoczęciem procesu wprowadzenia marki Castorland do kluczowych klientów sieciowych
• Efektywne negocjacje umów handlowych z kluczowymi klientami sieciowymi
• Budowanie bazy klientów i asortymentu w poszczególnych sieciach
• Realizacja i analiza wyników sprzedaży z klientami
• Kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku sieciowym
wystawiono
Beata jest empatyczna. Wnosi pozytywną energię i ogromne doświadczenie do zespołu.
Jest bardzo dobrze zorganizowana, energicznie realizuje wyznaczone cele. Angażuje się na 100%.
Jest bardzo dobrze zorganizowana, energicznie realizuje wyznaczone cele. Angażuje się na 100%.
wystawiono
Beata posiada ogromne doświadczenie w zakresie zakupów i sprzedaży produktów FMCG. Jest osobą energiczną, komunikatywną, szybko odnajduje się w nowym otoczeniu i łatwo nawiązuje kontakty interpersonalne. Powierzone zadania wykonuje z należytym zaangażowaniem, systematycznie i dokładnie. Wyśmienicie radzi sobie zarówno wykonując indywidualne zadania, jak i pracując w zespole. Dużym atrybutem pracy z jest jej auto motywacja do rzetelnego wykonywania pracy oraz głęboka lojalność wobec pracodawcy.
Manager Działu Zakupów
Integra Nova- Grupa Kapitałowa Navo
• Wynegocjowanie i podpisanie ponad 25 kontraktów handlowych,
• Poszerzenie portfolio firmy o asortyment chemii gospodarczej,
• Rozwój kanałów dystrybucji w sieciach Laboo i Kosmeteria,
• Zwiększenie obrotu i zysku firmy, zwracając szczególną uwagę na utrzymanie prawidłowego stanu magazynowego,
• Przygotowanie i prowadzenie szkoleń kupieckich,
• Wprowadzenie i koordynacja działań marketingowych we wdrożeniu gazetki dystrybucyjnej Integra Nova – Twój Magazyn
• Poszerzenie portfolio firmy o asortyment chemii gospodarczej,
• Rozwój kanałów dystrybucji w sieciach Laboo i Kosmeteria,
• Zwiększenie obrotu i zysku firmy, zwracając szczególną uwagę na utrzymanie prawidłowego stanu magazynowego,
• Przygotowanie i prowadzenie szkoleń kupieckich,
• Wprowadzenie i koordynacja działań marketingowych we wdrożeniu gazetki dystrybucyjnej Integra Nova – Twój Magazyn
Manager Działu Zakupów
• Wynegocjowanie i podpisanie ponad 12 kontraktów handlowych,
• Wprowadzenie nowych kategorii produktowych: chemia, wędliny,
• Realizacja założonego budżetu działu kupieckiego,
• Efektywne wiekowanie stoku magazynowego (nabiał),
• Wprowadzenie i koordynacja działań marketingowych we wdrożeniu gazetki dystrybucyjnej Serpol
• Wprowadzenie nowych kategorii produktowych: chemia, wędliny,
• Realizacja założonego budżetu działu kupieckiego,
• Efektywne wiekowanie stoku magazynowego (nabiał),
• Wprowadzenie i koordynacja działań marketingowych we wdrożeniu gazetki dystrybucyjnej Serpol
Kupiec
Efektywne negocjacje warunków handlowych, upustów i stawek logistycznych,
Efektywne zarządzanie kategoriami produktów uwzględniając ich rozwój i wynik ekonomiczny (First For New),
Realizacja założonych budżetów kupieckich w celu zapewnenia płynności finansowej danej kategorii,
Realizacja założonych celów w działach Grocery i Fresh Food
Kierowanie projektami ikonizacji – wizulaizacji ( efektywne ukierunkowanie klienta) stoiska nabiał i wędliny,
Koordynacja i wdrożenie projektów marki własnej na zarządzanych kategoriach np. pieluchy Tesco, papier toaletowy Tesco, wędliny domowe paczkowane, jogurty.
Efektywne zarządzanie kategoriami produktów uwzględniając ich rozwój i wynik ekonomiczny (First For New),
Realizacja założonych budżetów kupieckich w celu zapewnenia płynności finansowej danej kategorii,
Realizacja założonych celów w działach Grocery i Fresh Food
Kierowanie projektami ikonizacji – wizulaizacji ( efektywne ukierunkowanie klienta) stoiska nabiał i wędliny,
Koordynacja i wdrożenie projektów marki własnej na zarządzanych kategoriach np. pieluchy Tesco, papier toaletowy Tesco, wędliny domowe paczkowane, jogurty.
wystawiono
Beata wykazywała się zawsze dużym zaangażowaniem w pracy. Z wielkim uporem dążyła do wyznaczonych celi.
Jej szybkie dostosowanie się do nowych obszarów, którymi zarządzała wyróżniało Beatę wśród współpracowników.
Umiejętność nawiązywania dobrych relacji z partnerami biznesowymi było cechą pozwalającą osiągnąć znacznie więcej w realizowaniu celi.
Jej szybkie dostosowanie się do nowych obszarów, którymi zarządzała wyróżniało Beatę wśród współpracowników.
Umiejętność nawiązywania dobrych relacji z partnerami biznesowymi było cechą pozwalającą osiągnąć znacznie więcej w realizowaniu celi.
Administrator Bazy Danych
wystawiono
Beata jest osobą samodzielną i zaangażowaną zarówno w pracę jak i w życie firmy. Wykazuje się doświadczeniem w dziedzinie produktów FMCG . Jest osobą ambitną, ciągle podnoszącą swoje kwalifikacje.
Znakomicie sprawdza się zarówno w sytuacjach wymagających indywidualnego wysiłku, jak i w pracy zespołowej. Ma wysokie umiejętności interpersonalne - łatwo nawiązuje kontakty, a w swoim zespole tworzy atmosferę wzajemnej pomocy i zrozumienia.
Znakomicie sprawdza się zarówno w sytuacjach wymagających indywidualnego wysiłku, jak i w pracy zespołowej. Ma wysokie umiejętności interpersonalne - łatwo nawiązuje kontakty, a w swoim zespole tworzy atmosferę wzajemnej pomocy i zrozumienia.
Szkolenia i kursy
Policealne Studium Ekonomiczne Vademecum - tytuł Technik Ekonomista - Kraków
Kurs księgowości komputerowej I, II i III stopnia -tytuł Samodzielna Księgowa - Kraków
Skuteczne negocjacje - Grupa training & consulting
Negocjacje kupieckie - DOOR
Negocjacje handlowe - DOOR
Planowanie i Organizacja czasu pracy- Tesco
Efektywne spotkanie - Tesco
Komunikacja w firmie - Tesco
Asertywność w pracy - Tesco
Budowanie asortymentu - Tesco
Akademia "Moja Praca" dla Kupców - Tesco
Zarządzanie wynikami pracy i rozmowa oceniająca
Coaching w zarządzaniu
Kurs księgowości komputerowej I, II i III stopnia -tytuł Samodzielna Księgowa - Kraków
Skuteczne negocjacje - Grupa training & consulting
Negocjacje kupieckie - DOOR
Negocjacje handlowe - DOOR
Planowanie i Organizacja czasu pracy- Tesco
Efektywne spotkanie - Tesco
Komunikacja w firmie - Tesco
Asertywność w pracy - Tesco
Budowanie asortymentu - Tesco
Akademia "Moja Praca" dla Kupców - Tesco
Zarządzanie wynikami pracy i rozmowa oceniająca
Coaching w zarządzaniu
Specjalizacje
Badania i rozwój
FMCG
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zakupy
Inne
Zainteresowania
Decoupage, kuchnia polska
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
GBS Doradztwo Personalne
GBS Doradztwo Personalne to firma specjalizująca się w rekrutacji i selekcji specjalistów, menadżerów i kadry zarządzającej w sektorach sprzedaż, marketing, księgowość, finanse, produkcja i logistyka.
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania