Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Zarządzenia Wiedzą i Szkoleniami
• współtworzenie strategii rozwoju zasobów ludzkich oraz wdrażanie jej w obszarze szkoleń
• zarządzanie procesem szkoleniowym, w tym: analiza potrzeb szkoleniowych oraz przygotowanie dedykowanych rozwiązań rozwojowych,
• logistyka i administracja dot. szkoleń (planowanie kalendarza szkoleń, kontakt z uczestnikami szkoleń, planowanie niezbędnych zasobów),
• analiza jakości i efektywności przeprowadzonych szkoleń, wdrażanie metod zwiększenia ich efektywności.
• zarządzanie procesem szkoleniowym, w tym: analiza potrzeb szkoleniowych oraz przygotowanie dedykowanych rozwiązań rozwojowych,
• logistyka i administracja dot. szkoleń (planowanie kalendarza szkoleń, kontakt z uczestnikami szkoleń, planowanie niezbędnych zasobów),
• analiza jakości i efektywności przeprowadzonych szkoleń, wdrażanie metod zwiększenia ich efektywności.
Trener Wewnętrzny
• przygotowywanie programów szkoleniowych, w tym opracowywanie harmonogramów,
• prowadzenie szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta dla pracowników Biura Obsługi Klienta oraz dla współpracujących firm,
• analiza potrzeb szkoleniowych pracowników,
• przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz kursów e-learningowych (w tym instrukcji obsługi Siebel CRM),
• weryfikacja nabytej przez pracowników wiedzy,
• realizacja celów ilościowych i jakościowych.
• prowadzenie szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta dla pracowników Biura Obsługi Klienta oraz dla współpracujących firm,
• analiza potrzeb szkoleniowych pracowników,
• przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz kursów e-learningowych (w tym instrukcji obsługi Siebel CRM),
• weryfikacja nabytej przez pracowników wiedzy,
• realizacja celów ilościowych i jakościowych.
Szkolenia i kursy
Absolwentka Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego (kurs rozwijający kompetencje trenerskie, dostosowany pod względem programowym do poziomu 4 w opracowanym przez Wszechnicę UJ profilu zgodnym z Europejskimi Ramami Kwalifikacji).
• organizator: Wszechnica UJ.
15-16 czerwca 2012 - Zarządzanie zespołem w kontekście modelu Insights Discovery – organizator: GT MENTOR
3-5 sierpnia 2011 - Train the trainers – organizator: B&O Navigator
9-10 grudnia 2010 - Projektowanie kursów e-larningowych – organizator: House of skills
18 kwietnia 2011 - Doskonalenie umiejętności autoprezentacji i wystąpienia publiczne – organizator: Futurea
22-24 kwietnia 2009 r. Zaawansowane techniki sprzedaży - organizator: European Business Development Association
18-19 listopada 2008 r. Efektywna komunikacja w rozmowie z Klientem, - organizator: European Business Development Association
3 lipca – 1 września 2006 r. Szkolenie trenerów zatrudnienia wspieranego w ramach projektu partnerskiego „Akademia Przedsiębiorczości. Rozwój alternatywnych form zatrudnienia” (PIW EQUAL);
• tematyka: orientacja zawodowa i poradnictwo zawodowe, coaching i mentoring, negocjacje, planowanie i zarządzanie, przedsiębiorczość;
• organizatorzy: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, Małopolski Związek Pracodawców, Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.;
22-25 września 2005 r. Trening integracyjny - organizator: Polskie Stowarzyszenie Psychologów Praktyków;
Pozostałe szkolenia w latach 2005 – 2011:
• Prowadzenie rozmów utrzymaniowych oraz sprzedażowych w komunikacji telefonicznej – organizator: STS;
• Skuteczna sprzedaż i obsługa Klientów przez telefon – organizator: European Business Development Association;
• Profesjonalna sprzedaż przez telefon – organizator: European Business Development Association;
• Profesjonalny Coaching - organizator: European Business Development Association;
• Filozofia Profesjonalnej Sprzedaży – organizator: Egopolis;
• Komunikacja niewerbalna - organizator: NZS AP;
• Techniki aktywnego słuchania - organizator: NZS AP;
• Efektywne zarządzanie czasem - organizator: NZS AP;
• Nieszablonowa rekrutacja - organizator: NZS AP.
• organizator: Wszechnica UJ.
15-16 czerwca 2012 - Zarządzanie zespołem w kontekście modelu Insights Discovery – organizator: GT MENTOR
3-5 sierpnia 2011 - Train the trainers – organizator: B&O Navigator
9-10 grudnia 2010 - Projektowanie kursów e-larningowych – organizator: House of skills
18 kwietnia 2011 - Doskonalenie umiejętności autoprezentacji i wystąpienia publiczne – organizator: Futurea
22-24 kwietnia 2009 r. Zaawansowane techniki sprzedaży - organizator: European Business Development Association
18-19 listopada 2008 r. Efektywna komunikacja w rozmowie z Klientem, - organizator: European Business Development Association
3 lipca – 1 września 2006 r. Szkolenie trenerów zatrudnienia wspieranego w ramach projektu partnerskiego „Akademia Przedsiębiorczości. Rozwój alternatywnych form zatrudnienia” (PIW EQUAL);
• tematyka: orientacja zawodowa i poradnictwo zawodowe, coaching i mentoring, negocjacje, planowanie i zarządzanie, przedsiębiorczość;
• organizatorzy: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, Małopolski Związek Pracodawców, Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.;
22-25 września 2005 r. Trening integracyjny - organizator: Polskie Stowarzyszenie Psychologów Praktyków;
Pozostałe szkolenia w latach 2005 – 2011:
• Prowadzenie rozmów utrzymaniowych oraz sprzedażowych w komunikacji telefonicznej – organizator: STS;
• Skuteczna sprzedaż i obsługa Klientów przez telefon – organizator: European Business Development Association;
• Profesjonalna sprzedaż przez telefon – organizator: European Business Development Association;
• Profesjonalny Coaching - organizator: European Business Development Association;
• Filozofia Profesjonalnej Sprzedaży – organizator: Egopolis;
• Komunikacja niewerbalna - organizator: NZS AP;
• Techniki aktywnego słuchania - organizator: NZS AP;
• Efektywne zarządzanie czasem - organizator: NZS AP;
• Nieszablonowa rekrutacja - organizator: NZS AP.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Inne
Referaty i publikacje:
Referat: Młodzi obywatele – między marazmem a społeczną aktywnością, VI Międzynarodowa Konferencja Naukowa Krakowskiej Szkoły Wyższej, Kraków 29 maja 2005 r.
Artykuł: Młodzi obywatele – między marazmem a społeczną aktywnością, Państwo i Społeczeństwo, nr 1, 2006.
Artykuł: Licealiści o alternatywnych formach życia rodzinnego, Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze, nr 9, 2005.
Artykuł: Młodzież wobec polityki, Mixer – magazyn absolwentów MBA, nr 5, 2005.
Referat: Młodzi obywatele – między marazmem a społeczną aktywnością, VI Międzynarodowa Konferencja Naukowa Krakowskiej Szkoły Wyższej, Kraków 29 maja 2005 r.
Artykuł: Młodzi obywatele – między marazmem a społeczną aktywnością, Państwo i Społeczeństwo, nr 1, 2006.
Artykuł: Licealiści o alternatywnych formach życia rodzinnego, Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze, nr 9, 2005.
Artykuł: Młodzież wobec polityki, Mixer – magazyn absolwentów MBA, nr 5, 2005.
Grupy
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Bezpłatne uczestnictwo w odpłatnych szkoleniach
Jeśli masz tzw. gest i chcesz zaproponować komuś bezpłatne uczestnictwo w prowadzonych przez Ciebie odpłatnych warsztatach/szkoleniach... zapraszam do zamieszczania propozycji.
Zapraszam też tych, kt
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
ELITARNY KLUB KOBIET BIZNESU
Grupa dla kobiet, które mają odwagę wejść wyżej, zobaczyć więcej, ujrzeć perspektywę i nieograniczoną moc dokonań, która wyzwala się w emocjach oraz silnym pragnieniu zrealizowania siebie w życiu...
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
Freelancity.pl
Freelancity.pl
to innowacyjny portal społecznościowy dla profesjonalistów różnych branż, oferujący zaawansowane funkcje zarządzania projektami, służące do pozyskiwania wysokiej klasy specjalistów.
W
GM Solutions
GM Solutions działa na rynku usług szkoleniowych i doradczych, specjalizuje się w opracowywaniu i realizacji projektów wdrożeniowych oraz kompleksowych programów rozwoju personelu.