Beata Blak

Kierownik ds. Zarządzenia Wiedzą i Szkoleniami, ITI Neovision Sp. z o.o.
Kraków, małopolskie

Doświadczenie zawodowe

Canal + platforma
Kierownik ds. Zarządzenia Wiedzą i Szkoleniami
• współtworzenie strategii rozwoju zasobów ludzkich oraz wdrażanie jej w obszarze szkoleń
• zarządzanie procesem szkoleniowym, w tym: analiza potrzeb szkoleniowych oraz przygotowanie dedykowanych rozwiązań rozwojowych,
• logistyka i administracja dot. szkoleń (planowanie kalendarza szkoleń, kontakt z uczestnikami szkoleń, planowanie niezbędnych zasobów),
• analiza jakości i efektywności przeprowadzonych szkoleń, wdrażanie metod zwiększenia ich efektywności.
Canal + platforma
Trener Wewnętrzny
• przygotowywanie programów szkoleniowych, w tym opracowywanie harmonogramów,
• prowadzenie szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta dla pracowników Biura Obsługi Klienta oraz dla współpracujących firm,
• analiza potrzeb szkoleniowych pracowników,
• przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz kursów e-learningowych (w tym instrukcji obsługi Siebel CRM),
• weryfikacja nabytej przez pracowników wiedzy,
• realizacja celów ilościowych i jakościowych.
Canal + platforma
Specjalista ds. Kontroli Jakości
• coaching i monitoring pracy konsultantów,
• prowadzenie rekrutacji nowych pracowników.

Szkolenia i kursy

Absolwentka Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego (kurs rozwijający kompetencje trenerskie, dostosowany pod względem programowym do poziomu 4 w opracowanym przez Wszechnicę UJ profilu zgodnym z Europejskimi Ramami Kwalifikacji).
• organizator: Wszechnica UJ.

15-16 czerwca 2012 - Zarządzanie zespołem w kontekście modelu Insights Discovery – organizator: GT MENTOR

3-5 sierpnia 2011 - Train the trainers – organizator: B&O Navigator

9-10 grudnia 2010 - Projektowanie kursów e-larningowych – organizator: House of skills

18 kwietnia 2011 - Doskonalenie umiejętności autoprezentacji i wystąpienia publiczne – organizator: Futurea

22-24 kwietnia 2009 r. Zaawansowane techniki sprzedaży - organizator: European Business Development Association

18-19 listopada 2008 r. Efektywna komunikacja w rozmowie z Klientem, - organizator: European Business Development Association

3 lipca – 1 września 2006 r. Szkolenie trenerów zatrudnienia wspieranego w ramach projektu partnerskiego „Akademia Przedsiębiorczości. Rozwój alternatywnych form zatrudnienia” (PIW EQUAL);
• tematyka: orientacja zawodowa i poradnictwo zawodowe, coaching i mentoring, negocjacje, planowanie i zarządzanie, przedsiębiorczość;
• organizatorzy: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, Małopolski Związek Pracodawców, Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.;

22-25 września 2005 r. Trening integracyjny - organizator: Polskie Stowarzyszenie Psychologów Praktyków;

Pozostałe szkolenia w latach 2005 – 2011:
• Prowadzenie rozmów utrzymaniowych oraz sprzedażowych w komunikacji telefonicznej – organizator: STS;
• Skuteczna sprzedaż i obsługa Klientów przez telefon – organizator: European Business Development Association;
• Profesjonalna sprzedaż przez telefon – organizator: European Business Development Association;
• Profesjonalny Coaching - organizator: European Business Development Association;
• Filozofia Profesjonalnej Sprzedaży – organizator: Egopolis;
• Komunikacja niewerbalna - organizator: NZS AP;
• Techniki aktywnego słuchania - organizator: NZS AP;
• Efektywne zarządzanie czasem - organizator: NZS AP;
• Nieszablonowa rekrutacja - organizator: NZS AP.

Edukacja

Logo
politologia, magisterskie
Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Logo
pedagogika ogólna, magisterskie
Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Logo
pedagogika społeczno-opiekuńcza, licencjackie
Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Coaching

Inne

Referaty i publikacje:

Referat: Młodzi obywatele – między marazmem a społeczną aktywnością, VI Międzynarodowa Konferencja Naukowa Krakowskiej Szkoły Wyższej, Kraków 29 maja 2005 r.

Artykuł: Młodzi obywatele – między marazmem a społeczną aktywnością, Państwo i Społeczeństwo, nr 1, 2006.

Artykuł: Licealiści o alternatywnych formach życia rodzinnego, Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze, nr 9, 2005.

Artykuł: Młodzież wobec polityki, Mixer – magazyn absolwentów MBA, nr 5, 2005.

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Pedagogiczny
Uniwersytet Pedagogiczny
Uniwersytet Pedagogiczny
Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń dla (psycho) Trenera
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
Bezpłatne uczestnictwo w odpłatnych szkoleniach
Bezpłatne uczestnictwo w odpłatnych szkoleniach
Jeśli masz tzw. gest i chcesz zaproponować komuś bezpłatne uczestnictwo w prowadzonych przez Ciebie odpłatnych warsztatach/szkoleniach... zapraszam do zamieszczania propozycji. Zapraszam też tych, kt
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
ELITARNY KLUB KOBIET BIZNESU
ELITARNY KLUB KOBIET BIZNESU
Grupa dla kobiet, które mają odwagę wejść wyżej, zobaczyć więcej, ujrzeć perspektywę i nieograniczoną moc dokonań, która wyzwala się w emocjach oraz silnym pragnieniu zrealizowania siebie w życiu...
Forum Call Center
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
Freelancity.pl
Freelancity.pl
Freelancity.pl to innowacyjny portal społecznościowy dla profesjonalistów różnych branż, oferujący zaawansowane funkcje zarządzania projektami, służące do pozyskiwania wysokiej klasy specjalistów. W
GM Solutions
GM Solutions
GM Solutions działa na rynku usług szkoleniowych i doradczych, specjalizuje się w opracowywaniu i realizacji projektów wdrożeniowych oraz kompleksowych programów rozwoju personelu.