Beata Bazgier
OFFICE MANAGER(beata.bazgier@wp.pl)
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Operacyjnych/ P/O Dyrektora ds. Administracyjnych/ Prokurent
1. Ścisła współpraca z Zarządem firmy w zakresie prowadzonej strategii i organizacji.
2. Wdrażanie strategii zarządzania określonej przez Zarząd.
3. Nadzorowanie prac działów: Biura Zarządu, Finansowo-Księgowego i Kadr.
4. Opracowywanie raportów, kalkulacji, zestawień i analiz finansowych na potrzeby Zarządu i Właścicieli Spółki.
5. Odpowiedzialna za organizację biura i prowadzenie spraw administracyjnych.
6. Odpowiedzialna za biuro w zakresie techniczno- administracyjnym.
7. Analizowanie i weryfikacja umów, przygotowywanie propozycji zmian w umowach oraz ścisła współpraca z obsługującą firmę zewnętrzną kancelarią prawną.
8. Odpowiedzialna za dokumentację od strony formalno-prawnej.
9. Opracowywanie oraz nadzorowanie wykonania budżetów Spółki.
10. Controling kosztów.
11. Nadzorowanie terminowości w zakresie fakturowania za świadczone usługi.
12. Zarządzanie majątkiem.
13. Zarządzanie przepływami.
14. Negocjacje umów, nadzór i bieżąca współpraca z firmami usługowymi ( administrator budynku, operatorzy telefonii komórkowej, leasingodawcy, banki, firmy ubezpieczeniowe, serwisy samochodowe, dostawcy internetu, itp)
15. Bieżąca współpraca z ZUS, US, KRK, KRS.
16. Tworzenie i wdrażanie procedur obowiązujących w Spółce.
17. Odpowiedzialna za flotę samochodową.
2. Wdrażanie strategii zarządzania określonej przez Zarząd.
3. Nadzorowanie prac działów: Biura Zarządu, Finansowo-Księgowego i Kadr.
4. Opracowywanie raportów, kalkulacji, zestawień i analiz finansowych na potrzeby Zarządu i Właścicieli Spółki.
5. Odpowiedzialna za organizację biura i prowadzenie spraw administracyjnych.
6. Odpowiedzialna za biuro w zakresie techniczno- administracyjnym.
7. Analizowanie i weryfikacja umów, przygotowywanie propozycji zmian w umowach oraz ścisła współpraca z obsługującą firmę zewnętrzną kancelarią prawną.
8. Odpowiedzialna za dokumentację od strony formalno-prawnej.
9. Opracowywanie oraz nadzorowanie wykonania budżetów Spółki.
10. Controling kosztów.
11. Nadzorowanie terminowości w zakresie fakturowania za świadczone usługi.
12. Zarządzanie majątkiem.
13. Zarządzanie przepływami.
14. Negocjacje umów, nadzór i bieżąca współpraca z firmami usługowymi ( administrator budynku, operatorzy telefonii komórkowej, leasingodawcy, banki, firmy ubezpieczeniowe, serwisy samochodowe, dostawcy internetu, itp)
15. Bieżąca współpraca z ZUS, US, KRK, KRS.
16. Tworzenie i wdrażanie procedur obowiązujących w Spółce.
17. Odpowiedzialna za flotę samochodową.
Szkolenia i kursy
1.Prawo jazdy kategorii B
2.Certyfikat BOC z zakresu prawa pracy, planowania czasu, porozumiewania się, zarządzania małymi grupami ludzi.
2.Certyfikat BOC z zakresu prawa pracy, planowania czasu, porozumiewania się, zarządzania małymi grupami ludzi.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja