Umiejętności
New Business Development
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie klientami
Sprzedaż międzynarodowa
Business Developement ,
Rozwój kluczowych klientów
Rozwój sprzedaży
Języki
angielski
biegły
rosyjski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
KAM Polska i kraje bałtyckie
Planowanie i zarządzanie sprzedażą, planowanie i realizacja rocznego budżetu sprzedaży z klientami sieciowymi w Polsce i krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa i Estonia), zwiększanie udziału rynkowego i maksymalizacja zysku, roczne negocjacje warunków handlowych, zarządzanie kategorią produktu, kontrola rozliczeń, raportowanie wyników.
Planowanie i zarządzanie sprzedażą, planowanie i realizacja rocznego budżetu sprzedaży z klientami sieciowymi w Polsce i krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa i Estonia), zwiększanie udziału rynkowego i maksymalizacja zysku, roczne negocjacje warunków handlowych, zarządzanie kategorią produktu, kontrola rozliczeń, raportowanie wyników.
Key Account Manager Polska i kraje bałtyckie
KAM Polska i kraje bałtyckie
Planowanie i zarządzanie sprzedażą do kluczowych klientów w Polsce i krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa i Estonia), rozbudowa i stały rozwój sieci sprzedaży, ustalanie asortymentu stałego i promocyjnego, negocjacje warunków współpracy i kontraktów rocznych, kontrola rozliczeń, raportowanie wyników.
Planowanie i zarządzanie sprzedażą do kluczowych klientów w Polsce i krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa i Estonia), rozbudowa i stały rozwój sieci sprzedaży, ustalanie asortymentu stałego i promocyjnego, negocjacje warunków współpracy i kontraktów rocznych, kontrola rozliczeń, raportowanie wyników.
Key Account Manager
-zarządzanie marką Samsonite, American Tourister, Timberland, Lacoste
- zarządzanie sprzedażą do kanału nowoczesnego: sieci handlowe (Makro, Auchan, Tesco, Leclerc, Carrefour, Kaufland), sklepy outdoorowe i sportowe, sieci odzieżowe, obuwnicze, dziecięce, sektor B2B (firmy, agencje reklamowe i marketingowe),
- budowanie długotrwałych relacji ze strategicznymi klientami, negocjacje kontraktów
- planowanie, zarządzanie i analiza sprzedaży
- ścisła współpraca z centralą firmy w Belgii
- zarządzanie sprzedażą do kanału nowoczesnego: sieci handlowe (Makro, Auchan, Tesco, Leclerc, Carrefour, Kaufland), sklepy outdoorowe i sportowe, sieci odzieżowe, obuwnicze, dziecięce, sektor B2B (firmy, agencje reklamowe i marketingowe),
- budowanie długotrwałych relacji ze strategicznymi klientami, negocjacje kontraktów
- planowanie, zarządzanie i analiza sprzedaży
- ścisła współpraca z centralą firmy w Belgii
Sales Manager
TSQ INT’L Holding Group
- wprowadzenie firmy na rynek i zarządzanie sprzedażą do sieci handlowych na poziomie centrali zakupów (Auchan, Tesco, Leclerc, Kaufland, Netto, Carrefour),
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- planowanie i analiza sprzedaży, kontrola realizacji dostaw,
- opracowywanie strategii promocji i dystrybucji,
-stały rozwój sieci sprzedaży, wprowadzenie na rynki eksportowe : Litwa. Łotwa i Estonia
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- planowanie i analiza sprzedaży, kontrola realizacji dostaw,
- opracowywanie strategii promocji i dystrybucji,
-stały rozwój sieci sprzedaży, wprowadzenie na rynki eksportowe : Litwa. Łotwa i Estonia
Trader
E D &F Man Commodities UK
negocjacje kontraktów rocznych z największymi zakładami cukierniczymi w Polsce: (Wedel, Goplana, Cadburry, Gryf, Edbol, Jutrzenka).
kontrolowanie cen giełdowych na giełdzie surowcowej w Londynie, nadzorowanie realizacji kontraktów
wyszukiwanie możliwości inwestycyjnych celem dalszego rozwoju firmy
ścisła kooperacja między centralą firmy w Londynie a klientami w Polsce
kontrolowanie cen giełdowych na giełdzie surowcowej w Londynie, nadzorowanie realizacji kontraktów
wyszukiwanie możliwości inwestycyjnych celem dalszego rozwoju firmy
ścisła kooperacja między centralą firmy w Londynie a klientami w Polsce
Szkolenia i kursy
Key Account Management Training” Advance Business Consulting 2013 , France, 3x tygodniowe sesje szkoleniowe
„Microsoft Exel kurs średniozaawansowany” Comarch 2012, Warszawa
„Techniki Negocjacji – Współpraca z klientem sieciowym” 2011, Warszawa
„Microsoft Exel kurs średniozaawansowany” Comarch 2012, Warszawa
„Techniki Negocjacji – Współpraca z klientem sieciowym” 2011, Warszawa
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Wyposażenie domu i biura
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Turystyka ( kurs pilota wycieczek zagranicznych), sport- Nordic Walking (instruktor), narciarstwo, psychologia, kynologia
Inne
Obsługa komputera: SAP, WF-Mag, Power Point, MS Access, Microsoft Office (Word, Exel)Prawo jazdy: kat. B
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku.
2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości.
3. Bądź na bieżąco w swojej branży.
4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl
5. P
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
Psychologia Sprzedaży
Grupa poświęcona praktykom, pragnącym dowiedzieć się więcej na temat sprzedaży.
Sieci handlowe - współpraca
Kupcy online. Współpraca z sieciami handlowymi. Zakupy, oferty, dostawcy, szkolenia.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
SZKOŁA NEGOCJACJI
Negocjacje są sposobem realizacji założonych celów i wypracowania sukcesu. SZKOŁA NEGOCJACJI to grupa skupiająca menedżerów, szefów sprzedaży, kupców i handlowców oraz wszystkie osoby, dla których neg
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.