Barbara Rodziewicz
Specjalistka ds. zarządzania nieruchomościami
Poznań,
wielkopolskie
Umiejętności
Wycena nieruchomości
zarządzanie obiektami
Investment Properties
Microsoft Office
Real Estate Development
Transakcji na rynku nieruchomości
Zarządzanie nieruchomościami
Prawo jazdy kat B
Zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi
SAP RE-FX
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalistka ds. zarządzania nieruchomościami
- wykonywanie zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami i administrowanie danymi,
- składanie deklaracji oraz korekt deklaracji na podatek od nieruchomości oraz naliczanie innych opłat i należności związanych z posiadaniem nieruchomości,
- analiza zawieranych aktów notarialnych,
- weryfikacja treści umów najmu oraz podnajmu,
- wprowadzanie danych dot. zawieranych umów oraz decyzji administracyjnych do programu SAP RE-FX (Flexible Real Estate Management),
- rozliczanie kosztów poniesionych w procesie inwestycyjnym i porównanie ich z kosztami planowanymi,
- kontrola i archiwizacja ogółu dokumentów związanych z obrotem nieruchomościami oraz funkcjonowaniem sklepów
- składanie deklaracji oraz korekt deklaracji na podatek od nieruchomości oraz naliczanie innych opłat i należności związanych z posiadaniem nieruchomości,
- analiza zawieranych aktów notarialnych,
- weryfikacja treści umów najmu oraz podnajmu,
- wprowadzanie danych dot. zawieranych umów oraz decyzji administracyjnych do programu SAP RE-FX (Flexible Real Estate Management),
- rozliczanie kosztów poniesionych w procesie inwestycyjnym i porównanie ich z kosztami planowanymi,
- kontrola i archiwizacja ogółu dokumentów związanych z obrotem nieruchomościami oraz funkcjonowaniem sklepów
Specjalistka ds. nieruchomości i doradca kredytowy
Hryniewicz.pl sp. z o. o.
- wykonywanie czynności związanych z pośrednictwem na rynku nieruchomości mieszkaniowych, komercyjnych oraz gruntowych,
- pozyskiwanie ofert oraz obsługa transakcji kupna, sprzedaży oraz wynajmu nieruchomości,
- negocjowanie cen, kontakty z urzędami,
- obsługa kredytowa transakcji
- pozyskiwanie ofert oraz obsługa transakcji kupna, sprzedaży oraz wynajmu nieruchomości,
- negocjowanie cen, kontakty z urzędami,
- obsługa kredytowa transakcji
Asystentka Prezesa
- pośrednictwo w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach przełożonego,
- dokonywanie tłumaczeń,
- prowadzenie kalendarza i organizacja spotkań Prezesa,
- organizowanie podróży i pobytów za granicą,
- przeprowadzanie akcji marketingowych,
- przygotowywanie udziału w targach,
- wykonywanie innych obowiązków zleconych przez przełożonego w ramach zajmowanego stanowiska
- dokonywanie tłumaczeń,
- prowadzenie kalendarza i organizacja spotkań Prezesa,
- organizowanie podróży i pobytów za granicą,
- przeprowadzanie akcji marketingowych,
- przygotowywanie udziału w targach,
- wykonywanie innych obowiązków zleconych przez przełożonego w ramach zajmowanego stanowiska
Koordynator regionu
- pośrednictwo między bankami a rzeczoznawcami majątkowymi w procesie wyceny nieruchomości,
- kontrola realizowanych zadań,
- pozyskiwanie i telefoniczna obsługa klientów instytucjonalnych
- kontrola realizowanych zadań,
- pozyskiwanie i telefoniczna obsługa klientów instytucjonalnych
Asystenka biurowa w Urzędzie Miasta Aberdeen w Szkocji
- wspomaganie kierownictwa,
- prace biurowe,
- tworzenie materiałów reklamowych,
- fakturowanie
- prace biurowe,
- tworzenie materiałów reklamowych,
- fakturowanie
Szkolenia i kursy
Szkolenie z zakresu negocjacji w biznesie
Edukacja
Specjalizacje
Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Zainteresowania
Gra na pianinie, gra w Scrabble, home staging
Inne
Licencja pośrednika w obrocie nieruchomościami (nr licencji 19682)
Dwukrotna finalistka ogólnopolskiego konkursu Brand it Up (z zakresu reklamy i organizacji kampanii reklamowych)
Dwukrotna finalistka ogólnopolskiego konkursu Brand it Up (z zakresu reklamy i organizacji kampanii reklamowych)