Basia Chojnowska

Category Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie Marką Strategia biznesowa FMCG Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Microsoft Office Rozwój produktu Zarządzanie produktem Project Management Category Manager

Doświadczenie zawodowe

Jeronimo Martins Polska S.A.
Category Manager w HEBE; Kategoria Life & Style
• Zarządzanie wyznaczonymi kategoriami:
• Tworzenie strategii zakupów i ich realizacja w ramach wyznaczonej
kategorii,
• Monitorowanie i analiza rynku,
• Prowadzenie negocjacji z dostawcami,
• Współtworzenie planów promocji i ich realizacja,
• Poszukiwanie nowych rozwiązań i produktów.
Monnari Trade SA
Product Manager
zarządzanie zespołem złożonym z projektantów, konstruktorów i kupców,
analiza trendów mody i potrzeb klientów,
analiza rynku i strategii produktowej bezpośredniej konkurencji,
wielopłaszczyznowa analiza sprzedaży produktów,
współudział w budowie strategii produktowej w zakresie ilościowo-wartościowym i jakościowo-wzorniczym,
współudział w planowaniu sprzedaży,
zatwierdzanie projektów i wzorów do produkcji,
weryfikacja kosztów produkcji oraz ustalanie celów zakupowych,
ustalanie detalicznych cen sprzedaży.
Logo
Brand Manager
Glamour Lashes
Top Secret Sp. z o.o.
Category Manager/ Kierownik ds. Kategorii Produktow - Akcesoria
Top Secret Sp. z o.o.
Specjalista ds. zakupu
Dział Akcesorii
Moda Forte
Praktykantka - Asystentka głównego bookera
KumanART
Praktykantka w dziale organizacji imprez artystycznych na stanowisku researchera

Edukacja

Logo
Postgraduate Certificate in Fashion Buying and Merchandising, studia podyplomowe
London College of Fashion / University of the Arts London
Logo
Global Business Managenment, magisterskie
Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University w Nowym Saczu
Logo
Marketing and Management, licencjackie
Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University w Nowym Saczu

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem