Bartosz Żelazo
Manager Zespołu Wsparcia Systemów IT, IBM BTO Business Consulting Services
Kraków,
małopolskie
Doświadczenie zawodowe
Manager Zespołu Wsparcia Systemów IT
Zarządzanie oraz techniczne wsparcie zespołu odpowiedzialnego za utrzymanie serwerów hostowanych w IBM Cloud.
Do głównych zadań zespołu należą
-automatyzacja procesu instalacji poprawek / hurtowych zmian na systemach
-monitoring infrastruktury wraz z systemem powiadomień
-backup systemów z możliwością odtworzenia danych w krótkim odstępie czasu
-tworzenie maszyn oraz budowanie rozwiązań dedykowanych pod potrzeby danego klienta
-wsparcie techniczne międzynarodowych zespołów aplikacyjnych/deweloperów
-utrzymanie podstawowych systemów wymiany danych - SFTP/Mail/MQ
Do głównych zadań zespołu należą
-automatyzacja procesu instalacji poprawek / hurtowych zmian na systemach
-monitoring infrastruktury wraz z systemem powiadomień
-backup systemów z możliwością odtworzenia danych w krótkim odstępie czasu
-tworzenie maszyn oraz budowanie rozwiązań dedykowanych pod potrzeby danego klienta
-wsparcie techniczne międzynarodowych zespołów aplikacyjnych/deweloperów
-utrzymanie podstawowych systemów wymiany danych - SFTP/Mail/MQ
Kierownik ds wsparcia systemów IT
Zarządzanie zespołem specjalistów IT odpowiedzialnych za wsparcie systemów operacyjnych Linux/Windows oraz aplikacji bazujących na platformach IBMowych - Webphere Application Server/ IBM HTTP Server. Techniczne wsparcie międzynarodowego zespołu wykonującego testy wydajnościowe dla jednej z czołowych firm branży kart płatniczych.
Do głównych obowiązków należy:
-wsparcie merytoryczne
-ustalenie celów rozwojowych / rozmowy oceniające
-dostosowywanie zadań do możliwości pracowników
-przygotowywanie dedykowanych rozwiązań IT
Do głównych obowiązków należy:
-wsparcie merytoryczne
-ustalenie celów rozwojowych / rozmowy oceniające
-dostosowywanie zadań do możliwości pracowników
-przygotowywanie dedykowanych rozwiązań IT
Starszy Specjalista ds Wsparcia Systemów IT
Praca przy wykorzystaniu technologii wirtualizacji serwerów VMWare ESX;
Administracja platformą IBM Websphere Application Server (v6.1 v7.0) i wsparcie aplikacji:
• Tivoli Service Request Manager (Maximo)
• DB2 Content Manager
Zarządzanie aplikacją klasy MOM – IBM Websphere MQ (v6.0)
Obsługa urządzeń backupowych w oparciu o rozwiązania firmy CA ARCserve:
• CA ARCserve Backup r11
• CA ARCserve Backup r12.5
Zarządzania systemami z rodziny Microsoft Windows oraz Linux:
• Windows Server 2003, 2008
• Red Hat Enterprise, CentOS
Tworzenie rozwiązań webowych w oparciu o języki skryptowe:
• PHP
• Java Script
Administracja serwerami WWW:
• Apache
• IBM HTTP Server
• Microsoft IIS
Zarządzanie relacyjnymi bazami danych:
• IBM DB2
• MySQL
Administracja platformą IBM Websphere Application Server (v6.1 v7.0) i wsparcie aplikacji:
• Tivoli Service Request Manager (Maximo)
• DB2 Content Manager
Zarządzanie aplikacją klasy MOM – IBM Websphere MQ (v6.0)
Obsługa urządzeń backupowych w oparciu o rozwiązania firmy CA ARCserve:
• CA ARCserve Backup r11
• CA ARCserve Backup r12.5
Zarządzania systemami z rodziny Microsoft Windows oraz Linux:
• Windows Server 2003, 2008
• Red Hat Enterprise, CentOS
Tworzenie rozwiązań webowych w oparciu o języki skryptowe:
• PHP
• Java Script
Administracja serwerami WWW:
• Apache
• IBM HTTP Server
• Microsoft IIS
Zarządzanie relacyjnymi bazami danych:
• IBM DB2
• MySQL
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami