Umiejętności
Analiza klientów
Zarządzanie zespołem rozproszonym
Zarządzanie kluczowymi klientami
Analiza rynku
Negocjacje
Handel
Trade Marketing
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
biegły
Szkolenia i kursy
Philip Morris:
Brand Building Academy - 01.2015
Business Acumen - 11.2014
Advanced Managerial Skills - 10.2014
Supervisory Skills Workshop - 03.2014
Competency Based Interview - 05.2013
Brand Building - Consumer Response (CoRe) Territory Managment Program - 05.2013
Trening Umiejętności Negocjacyjnych Scotwork - XI.2012
Key Account Master Programme - XI.2012
Brand Building - Consumer Response (Core) Accelerated Program - VI.2011 r.
Budowania relacji z klientami - V.2010 r.
STEPS - podejście do rozwiązywania problemów - V.2010 r.
SALES & MERCHANDISING SKILLS II – IV. 2009 r. szkolenie z zakresu wiedzy produktowej, komunikacji z konsumentem oraz sztuki prezentacji
SALES & MERCHANDISING SKILLS – III. 2008 r. szkolenie z zakresu umiejętności efektywnej sprzedaży
Brand Building Academy - 01.2015
Business Acumen - 11.2014
Advanced Managerial Skills - 10.2014
Supervisory Skills Workshop - 03.2014
Competency Based Interview - 05.2013
Brand Building - Consumer Response (CoRe) Territory Managment Program - 05.2013
Trening Umiejętności Negocjacyjnych Scotwork - XI.2012
Key Account Master Programme - XI.2012
Brand Building - Consumer Response (Core) Accelerated Program - VI.2011 r.
Budowania relacji z klientami - V.2010 r.
STEPS - podejście do rozwiązywania problemów - V.2010 r.
SALES & MERCHANDISING SKILLS II – IV. 2009 r. szkolenie z zakresu wiedzy produktowej, komunikacji z konsumentem oraz sztuki prezentacji
SALES & MERCHANDISING SKILLS – III. 2008 r. szkolenie z zakresu umiejętności efektywnej sprzedaży
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes