Umiejętności
współpraca z mediami
tworzenie i nadzór nad realizacją planów zadaniowych
skuteczne budowanie otoczenia biznesowego
bardzo dobra znajomość procedur i zasad pracy w bankowości
sprawna organizacja kampanii i wydarzeń promocyjnych
znajomość technik i narzędzi PR/kreowanie wizerunku marki, przedsiębiorstwa, instytucji itp.
usprawnianie procesów, zarządzanie procesami (głównie w obszarze usług/obsługi klienta)
realizacja projektów unijnych i promocja projektów unijnych (zgodna z unijnymi procedurami)
organizacja i realizacja szkoleń zawodowych (również objętych przepisami unijnymi)
dobra znajomość przepisów finansowych, prawa bankowego, prasowego, autorskiego
tworzenie, administrowanie, redagowanie stron www (w oparciu o WordPress i Joomla)
znajomość procedur administracji samorządowej i państwowej
tworzenia i realizacji strategii, w tym strategii komunikacyjnych i taktyk działań komunikacyjnych,
prowadzenia szkoleń z zakresu: technik sprzedaży, asertywności, negocjacji, wystąpień medialnych i autoprezentacji, warsztatów k
biegła znajomość technik i narzędzi PRowych (wszystkich z uwagi na wiedze teoretyczną z zakresu PR, praktykę zawodową w obszarz
biegła obsługa administracyjna i redakcyjna serwisów www (prowadzę różne serwisy od 2007 r.)
bardzo wysokie umiejętności redagowania treści na różne potrzeby (fast news, pełne artykuły, wywiady, recenzje, publicystyka itp
prowadzenie polityki informacyjnej i promocyjnej poprzez social media
przygotowywanie i udzielanie informacji prasowych
organizacja eventów, targów, stoisk wystawienniczych itp.
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Główny Specjalista, koordynator Zespołu ds. promocji działań Urzędu
skuteczne przygotowywanie oraz wdrażanie koncepcji PR i realizowanie polityki pozytywnego wizerunku, poparta udokumentowanymi sukcesami promocja działań zakończona osiągnięciem nałożonych przez kierownictwo celów, oparta o partnerskie zasady współpraca z mediami, nadzór i obsługa social media w oparciu o nowy PR, nadzór nad publikatorami i działalnością wystawienniczą, obsługa i organizacja eventów, współpraca z partnerami biznesowymi (pracodawcy, zrzeszenia pracodawców) i społecznymi (NGO)
wykładowca
WSGK
wykładowca na studiach zaocznych (weekendy): obecnie Zarządzanie Systemami Informacyjnymi na Wydziale Zarządzania; wcześniej na Wydziale Zarządzania, Wydziale Nauk Technicznych, Wydziale Studiów Europejskich oraz na studiach podyplomowych m.in. Organizacja pracy i komunikacja interpersonalna, Komunikacja Społeczna, Trening asertywności, Autoprezentacja, Ochrona własności intelektualnej i prawnej, Metodyka przedsiębiorczości
Specjalista ds. promocji i rekrutacji
Tworzenie strategii działań PR realizowanego projektu EFS na terenie całego województwa łódzkiego. Skuteczna i wielopłaszczyznowa promocja, znacznie przekraczająca przewidziane w projekcie działania w tym zakresie (przy wykorzystaniu tego samego budżetu). Udokumentowany sukces przy rekrutacji uczestników do projektu z różnych grup społecznych (wynikający z podjętych działań promocyjnych). Współpraca z mediami i partnerami zewnętrznymi (głównie izby gospodarcze, zrzeszenia branżowe pracodawców). Nadzór nad stroną www prowadzoną przez firmę zewnętrzną.
Dyrektor Oddziału
Skuteczne budowanie przyjaznego otoczenia z partnerami zewnętrznymi i organizacja wydarzeń promocyjnych nowo powstałego Oddziału. Nadzór i zarządzanie placówką bankową zgodnie z polityką compliance, przepisami finansowymi, prawa bankowego, polityką bezpieczeństwa, przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy, ochrony danych osobowych, dyrektywy MIFID itp. Pozyskiwanie kluczowych klientów i prowadzenie polityki promocyjnej oferty. Realizacja planów i zarządzanie podległym personelem.
przedsiębiorca
Business Investments Center - Probusiness Partner
Poparte dobrymi wynikami prowadzenie dwóch placówek bankowych zgodnie z polityką i normami PKO BP SA, w tym zapewnienie funkcjonowania placówek zgodnie z przepisami prawa bankowego, polityką bezpieczeństwa, ochrony danych osobowych, przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy itp. Realizacja planów i współpraca z Oddziałem banku. Dobór i zatrudnianie personelu.
Szkolenia i kursy
- London School of Public Relations (ZFPR)
- Szkolenie akredytowane APMG PRINCE2®Foundation
- Zarządzanie emocjami w pracy
- Techniki sprzedaży cz. 1 z uwzględnieniem dyrektywy MIFID
- Techniki sprzedaży
- Rozwój umiejętności komunikacyjnych
- Prowadzenie oceny pracowniczej
- Kierowanie motywacyjne
- Negocjacje
- Kurs kwalifikacyjny pedagogiczny
- Innowacyjne metody kształcenia w obrębie przedsiębiorczości
- PBL - nauczanie metodą rozwiązywania problemów
- Możliwości wykorzystania narzędzia E-Barometr
- Kurs Przedsiębiorczość
- Pracownik ds. kadrowych i płacowych oraz obsługa programów "Płatnik" i "Płace
- Szkolenie akredytowane APMG PRINCE2®Foundation
- Zarządzanie emocjami w pracy
- Techniki sprzedaży cz. 1 z uwzględnieniem dyrektywy MIFID
- Techniki sprzedaży
- Rozwój umiejętności komunikacyjnych
- Prowadzenie oceny pracowniczej
- Kierowanie motywacyjne
- Negocjacje
- Kurs kwalifikacyjny pedagogiczny
- Innowacyjne metody kształcenia w obrębie przedsiębiorczości
- PBL - nauczanie metodą rozwiązywania problemów
- Możliwości wykorzystania narzędzia E-Barometr
- Kurs Przedsiębiorczość
- Pracownik ds. kadrowych i płacowych oraz obsługa programów "Płatnik" i "Płace
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Zainteresowania
PR i nowy PR, media i nowe media, turystyka kwalifikowana (wycieczki rowerowe i piesze) oraz literatura podróżnicza, biegi długodystansowe i biegi typu „adventure”, dalekowschodnie sztuki walki
Organizacje
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne (o/ Łódź)
Polskie Towarzystwo Turystyczno - Krajoznawcze
(o/ Kutno, wcześniej Prezes Zarządu Oddziału)
Polskie Towarzystwo Turystyczno - Krajoznawcze
(o/ Kutno, wcześniej Prezes Zarządu Oddziału)
Inne
autor artykułów naukowych: „Problematyka konstruowania zespołów. Rodzaje zespołów, cele i zadania." w pracy zbiorowej „Studia ekonomiczne regionu łódzkiego” cz. 3, "Znaczenie public relations w zarządzaniu zasobami ludzkimi." w pracy zbiorowej "Problemy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji XXI wieku"
współprowadzący (2012 – 2014) „Komentarz Prasowy” w TV Kutno (wydanie piątkowe)
prowadzący gospodarczy (2013 – 2014) „Komentarz Prasowy” w TV Kutno poświęcony wydarzeniom gospodarczym i ekonomicznym: bankowość, rynek ubezpieczeń, doradztwo zawodowe, pośrednictwo pracy, psychologia w biznesie, marketing itp. (wydanie wtorkowe)
gospodarz programu (2013 – 2014) „Rozmowa Dnia” wydanie gospodarcze w TV Kutno do którego zapraszałem gości ze świata biznesu i gospodarki (wydanie wtorkowe)
współprowadzący (2012 – 2014) „Komentarz Prasowy” w TV Kutno (wydanie piątkowe)
prowadzący gospodarczy (2013 – 2014) „Komentarz Prasowy” w TV Kutno poświęcony wydarzeniom gospodarczym i ekonomicznym: bankowość, rynek ubezpieczeń, doradztwo zawodowe, pośrednictwo pracy, psychologia w biznesie, marketing itp. (wydanie wtorkowe)
gospodarz programu (2013 – 2014) „Rozmowa Dnia” wydanie gospodarcze w TV Kutno do którego zapraszałem gości ze świata biznesu i gospodarki (wydanie wtorkowe)
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Backpacking
Backpacking, czyli…
„Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
Karate
Grupa zrzeszająca ludzi trenujących wszystkie odmiany Karate oraz sympatyków tej sztuki walki i jej filozofii.
Piloci/przewodnicy
Pozytywnie zakręceni na pracę. Wszyscy po przejściach - pracujący, deklarujący chęć pracy, doświadczeni i jeszcze nie w turystyce.