Bartosz Wojciech Serenda

PR i media; odp. za PR i kontakty medialne PUP w Łodzi
Kutno, łódzkie

Umiejętności

współpraca z mediami tworzenie i nadzór nad realizacją planów zadaniowych skuteczne budowanie otoczenia biznesowego bardzo dobra znajomość procedur i zasad pracy w bankowości sprawna organizacja kampanii i wydarzeń promocyjnych znajomość technik i narzędzi PR/kreowanie wizerunku marki, przedsiębiorstwa, instytucji itp. usprawnianie procesów, zarządzanie procesami (głównie w obszarze usług/obsługi klienta) realizacja projektów unijnych i promocja projektów unijnych (zgodna z unijnymi procedurami) organizacja i realizacja szkoleń zawodowych (również objętych przepisami unijnymi) dobra znajomość przepisów finansowych, prawa bankowego, prasowego, autorskiego tworzenie, administrowanie, redagowanie stron www (w oparciu o WordPress i Joomla) znajomość procedur administracji samorządowej i państwowej tworzenia i realizacji strategii, w tym strategii komunikacyjnych i taktyk działań komunikacyjnych, prowadzenia szkoleń z zakresu: technik sprzedaży, asertywności, negocjacji, wystąpień medialnych i autoprezentacji, warsztatów k biegła znajomość technik i narzędzi PRowych (wszystkich z uwagi na wiedze teoretyczną z zakresu PR, praktykę zawodową w obszarz biegła obsługa administracyjna i redakcyjna serwisów www (prowadzę różne serwisy od 2007 r.) bardzo wysokie umiejętności redagowania treści na różne potrzeby (fast news, pełne artykuły, wywiady, recenzje, publicystyka itp prowadzenie polityki informacyjnej i promocyjnej poprzez social media przygotowywanie i udzielanie informacji prasowych organizacja eventów, targów, stoisk wystawienniczych itp.

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Główny Specjalista, koordynator Zespołu ds. promocji działań Urzędu
skuteczne przygotowywanie oraz wdrażanie koncepcji PR i realizowanie polityki pozytywnego wizerunku, poparta udokumentowanymi sukcesami promocja działań zakończona osiągnięciem nałożonych przez kierownictwo celów, oparta o partnerskie zasady współpraca z mediami, nadzór i obsługa social media w oparciu o nowy PR, nadzór nad publikatorami i działalnością wystawienniczą, obsługa i organizacja eventów, współpraca z partnerami biznesowymi (pracodawcy, zrzeszenia pracodawców) i społecznymi (NGO)
Logo
wykładowca
WSGK
wykładowca na studiach zaocznych (weekendy): obecnie Zarządzanie Systemami Informacyjnymi na Wydziale Zarządzania; wcześniej na Wydziale Zarządzania, Wydziale Nauk Technicznych, Wydziale Studiów Europejskich oraz na studiach podyplomowych m.in. Organizacja pracy i komunikacja interpersonalna, Komunikacja Społeczna, Trening asertywności, Autoprezentacja, Ochrona własności intelektualnej i prawnej, Metodyka przedsiębiorczości
WYG International Sp. z o.o.
Specjalista ds. promocji i rekrutacji
Tworzenie strategii działań PR realizowanego projektu EFS na terenie całego województwa łódzkiego. Skuteczna i wielopłaszczyznowa promocja, znacznie przekraczająca przewidziane w projekcie działania w tym zakresie (przy wykorzystaniu tego samego budżetu). Udokumentowany sukces przy rekrutacji uczestników do projektu z różnych grup społecznych (wynikający z podjętych działań promocyjnych). Współpraca z mediami i partnerami zewnętrznymi (głównie izby gospodarcze, zrzeszenia branżowe pracodawców). Nadzór nad stroną www prowadzoną przez firmę zewnętrzną.
Bank BNP Paribas
Dyrektor Oddziału
Skuteczne budowanie przyjaznego otoczenia z partnerami zewnętrznymi i organizacja wydarzeń promocyjnych nowo powstałego Oddziału. Nadzór i zarządzanie placówką bankową zgodnie z polityką compliance, przepisami finansowymi, prawa bankowego, polityką bezpieczeństwa, przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy, ochrony danych osobowych, dyrektywy MIFID itp. Pozyskiwanie kluczowych klientów i prowadzenie polityki promocyjnej oferty. Realizacja planów i zarządzanie podległym personelem.
Logo
przedsiębiorca
Business Investments Center - Probusiness Partner
Poparte dobrymi wynikami prowadzenie dwóch placówek bankowych zgodnie z polityką i normami PKO BP SA, w tym zapewnienie funkcjonowania placówek zgodnie z przepisami prawa bankowego, polityką bezpieczeństwa, ochrony danych osobowych, przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy itp. Realizacja planów i współpraca z Oddziałem banku. Dobór i zatrudnianie personelu.

Szkolenia i kursy

- London School of Public Relations (ZFPR)
- Szkolenie akredytowane APMG PRINCE2®Foundation
- Zarządzanie emocjami w pracy
- Techniki sprzedaży cz. 1 z uwzględnieniem dyrektywy MIFID
- Techniki sprzedaży
- Rozwój umiejętności komunikacyjnych
- Prowadzenie oceny pracowniczej
- Kierowanie motywacyjne
- Negocjacje
- Kurs kwalifikacyjny pedagogiczny
- Innowacyjne metody kształcenia w obrębie przedsiębiorczości
- PBL - nauczanie metodą rozwiązywania problemów
- Możliwości wykorzystania narzędzia E-Barometr
- Kurs Przedsiębiorczość
- Pracownik ds. kadrowych i płacowych oraz obsługa programów "Płatnik" i "Płace

Edukacja

Logo
Mechanizmy funkcjonowania strefy euro (studia pod patronatem NBP), studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Rynki kapitałowe i fundusze inwestycyjne, studia podyplomowe
Politechnika Łódzka
Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, studia podyplomowe
Politechnika Łódzka
Logo
Public Relations, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Uczelnie

Zainteresowania

PR i nowy PR, media i nowe media, turystyka kwalifikowana (wycieczki rowerowe i piesze) oraz literatura podróżnicza, biegi długodystansowe i biegi typu „adventure”, dalekowschodnie sztuki walki

Organizacje

Polskie Towarzystwo Ekonomiczne (o/ Łódź)
Polskie Towarzystwo Turystyczno - Krajoznawcze
(o/ Kutno, wcześniej Prezes Zarządu Oddziału)

Inne

autor artykułów naukowych: „Problematyka konstruowania zespołów. Rodzaje zespołów, cele i zadania." w pracy zbiorowej „Studia ekonomiczne regionu łódzkiego” cz. 3, "Znaczenie public relations w zarządzaniu zasobami ludzkimi." w pracy zbiorowej "Problemy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji XXI wieku"

współprowadzący (2012 – 2014) „Komentarz Prasowy” w TV Kutno (wydanie piątkowe)

prowadzący gospodarczy (2013 – 2014) „Komentarz Prasowy” w TV Kutno poświęcony wydarzeniom gospodarczym i ekonomicznym: bankowość, rynek ubezpieczeń, doradztwo zawodowe, pośrednictwo pracy, psychologia w biznesie, marketing itp. (wydanie wtorkowe)

gospodarz programu (2013 – 2014) „Rozmowa Dnia” wydanie gospodarcze w TV Kutno do którego zapraszałem gości ze świata biznesu i gospodarki (wydanie wtorkowe)

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Backpacking
Backpacking
Backpacking, czyli… „Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
CopyWriting
CopyWriting
Chodzi mi o to, aby język giętki, powiedział wszystko, co pomyśli głowa. J. Słowacki
Dziennikarstwo internetowe
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
HR Management
HR Management
grupa zrzeszająca praktyków zarządzania zasobami ludzkimi
Karate
Karate
Grupa zrzeszająca ludzi trenujących wszystkie odmiany Karate oraz sympatyków tej sztuki walki i jej filozofii.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Narzędzia PR
Narzędzia PR
Skupiamy się na narzędziach PR - ich specyfice, zastosowaniu i skuteczności
OUTDOOR
OUTDOOR
OUTDOOR Wycieczki, Wyprawy, Trekking
Piloci/przewodnicy
Piloci/przewodnicy
Pozytywnie zakręceni na pracę. Wszyscy po przejściach - pracujący, deklarujący chęć pracy, doświadczeni i jeszcze nie w turystyce.
Podróże
Podróże
Forum podróżników