Umiejętności
Planning Budgeting & Forecasting
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Cost reduction
obługa kluczowych klientów
Stock Management and Forecasting
Forecast
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Team Leader CS & New Projects Manager
Amcor Tobacco Packaging Switzerland GmbH
- Kompleksowa obsługa Kluczowych Klientów firmy ( zewnętrznych oraz wewnętrznych a także regionalnych oraz globalnych )
- Koordynacja pracy podległego zespołu ( 4 osoby )
- Analiza zapotrzebownia klientów na podstawie dostarczonych forecastów
- Monitorowanie oraz analiza finalnego order intake vs. forecast w celu zidentyfikowania potencjalnych odhyleń
- Forecastowanie oraz raportowanie wyników sprzedażowych ( miesięcznych, kwartalnych oraz półrocznych )
- Analiza portfolio klienta pod kątem zdolności produkcyjnych ( wstępnych technicznych oraz leadtime-u )
- Wsparcie dla wdrażania nowych produktów do portfolio oddziału firmy
- Analiza rentowności portfolio klienta oraz ścisła współpraca z innymi działami w celu jej maksymalizacji
- Analiza zapasów ( materiałów oraz wyrobów gotowych ) wraz z monitorowaniem ich rotacji
- Zastępstwo Supply Chain Manager'a ( 1-2 miesięcy w roku )
- Koordynacja pracy podległego zespołu ( 4 osoby )
- Analiza zapotrzebownia klientów na podstawie dostarczonych forecastów
- Monitorowanie oraz analiza finalnego order intake vs. forecast w celu zidentyfikowania potencjalnych odhyleń
- Forecastowanie oraz raportowanie wyników sprzedażowych ( miesięcznych, kwartalnych oraz półrocznych )
- Analiza portfolio klienta pod kątem zdolności produkcyjnych ( wstępnych technicznych oraz leadtime-u )
- Wsparcie dla wdrażania nowych produktów do portfolio oddziału firmy
- Analiza rentowności portfolio klienta oraz ścisła współpraca z innymi działami w celu jej maksymalizacji
- Analiza zapasów ( materiałów oraz wyrobów gotowych ) wraz z monitorowaniem ich rotacji
- Zastępstwo Supply Chain Manager'a ( 1-2 miesięcy w roku )
Operational Account Manager
Amcor Tobacco Packaging Switzerland
- Kompleksowa obsługa Kluczowych Klientów firmy
- Dbanie o całościowy proces zamówień klientów ( począwszy od otrzymania zamówienia kończąc na organizacji dostaw )
- Obsługa posprzedażowa zamówień
- Koordynacja przepływu informacji
- Monitorowanie oraz kalkukacja zapotrzebowania na surowce ( cost effectivness )
- Tworzenie zleceń produkcyjnych na podstawie zamówień klientów
- Planowanie wysyłek ( łączenie dostaw w celu minimalizacji kosztów (
- Monitorowanie oraz egzekwowanie należności klientów
- Praca z forecastami klientów
- Dbanie o całościowy proces zamówień klientów ( począwszy od otrzymania zamówienia kończąc na organizacji dostaw )
- Obsługa posprzedażowa zamówień
- Koordynacja przepływu informacji
- Monitorowanie oraz kalkukacja zapotrzebowania na surowce ( cost effectivness )
- Tworzenie zleceń produkcyjnych na podstawie zamówień klientów
- Planowanie wysyłek ( łączenie dostaw w celu minimalizacji kosztów (
- Monitorowanie oraz egzekwowanie należności klientów
- Praca z forecastami klientów
Operational Account Manager
Kompleksowa obsługa klientów firmy
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Kalkulacja zapotrzebowania na surowce
Koordynacja przepływu informacji
Obsługa reklamacji
Tworzenie zleceń produkcyjnych na podstawie przyjętych zamówień od klientów
Planowanie wysyłek
Obsługa należności od klientów
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Kalkulacja zapotrzebowania na surowce
Koordynacja przepływu informacji
Obsługa reklamacji
Tworzenie zleceń produkcyjnych na podstawie przyjętych zamówień od klientów
Planowanie wysyłek
Obsługa należności od klientów
Szkolenia i kursy
" Leadership Development Program ( Manage to Outperform ) "
" Trudny klient po drugiej stronie "
" Stress Management "
" Customer Service Excellence "
" ENS International. Professional Negotiation and Influencing "
" Trudny klient po drugiej stronie "
" Stress Management "
" Customer Service Excellence "
" ENS International. Professional Negotiation and Influencing "
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
Logistyka
Motoryzacja
Motoryzacja
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Biznes Łódź
Grupa stworzona dla osób chętnych do nawiązywania kontaktów biznesowych na terenie miasta Łodzi.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl jest polskim wortalem branży TSL, specjalizującym się dostarczaniu informacji wspomagających sektor Transportowo-Spedycyjno-Logistyczny w Polsce. Serwis jest źródłem informacji o wyd
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.