Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Sprzedaży i Relacji z Klientami
- Zarządzanie zespołem podległych Doradców Klienta
- Realizowanie wyznaczonych celów biznesowych
- Aktywne wsparcie w codziennej pracy Doradców Klienta
- Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Doradców Klienta
- Zbieranie i analiza informacji o wyznaczonym obszarze rynku pod kątem realizacji celów biznesowych
- Rozwój sekcji na podległym terenie
- Realizowanie wyznaczonych celów biznesowych
- Aktywne wsparcie w codziennej pracy Doradców Klienta
- Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Doradców Klienta
- Zbieranie i analiza informacji o wyznaczonym obszarze rynku pod kątem realizacji celów biznesowych
- Rozwój sekcji na podległym terenie
Doradca Klienta ds. Sprzedaży Bezpośredniej
• Aktywne pozyskiwanie Klientów
• Obsługa Klientów prowadzących małe działalności gospodarcze
• Prezentowanie oferty handlowej i sprzedaż pożyczek dla firm
• Budowanie długoterminowych relacji z Klientami
• Realizowanie wyznaczonych celów biznesowych - jakościowych i ilościowych
• Obsługa Klientów prowadzących małe działalności gospodarcze
• Prezentowanie oferty handlowej i sprzedaż pożyczek dla firm
• Budowanie długoterminowych relacji z Klientami
• Realizowanie wyznaczonych celów biznesowych - jakościowych i ilościowych
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Produktów i Usług ICT
• Budowa sieci sprzedaży pośredniej poprzez pozyskiwanie nowych Partnerów Handlowych
• Zarządzanie siecią sprzedaży oraz zespołem podległych Partnerów
• Wspieranie Partnerów
• Realizowanie wyznaczonych celów biznesowych - jakościowych i ilościowych poprzez sieć Partnerów Handlowych
• Szkolenia biznesowe dla Partnerów
• Udział w projektach rozwijających portfolio usług ICT
• Współtworzenie procedur i mechanizmów funkcjonowania sekcji oraz sieci sprzedaży
• Zarządzanie siecią sprzedaży oraz zespołem podległych Partnerów
• Wspieranie Partnerów
• Realizowanie wyznaczonych celów biznesowych - jakościowych i ilościowych poprzez sieć Partnerów Handlowych
• Szkolenia biznesowe dla Partnerów
• Udział w projektach rozwijających portfolio usług ICT
• Współtworzenie procedur i mechanizmów funkcjonowania sekcji oraz sieci sprzedaży
Regionalny Koordynator Srzedaży Pośredniej
• Rozwój sieci sprzedaży pośredniej oraz pozyskiwanie nowych Partnerów Handlowych
• Zarządzanie siecią sprzedaży oraz zespołem podległych Partnerów
• Wspieranie Partnerów
• Realizowanie wyznaczonych celów biznesowych - jakościowych i ilościowych poprzez sieć Partnerów Handlowych
• Szkolenia biznesowe dla Partnerów
• Zbieranie i analiza informacji o wyznaczonym obszarze rynku pod kątem realizacji celów sprzedażowych
• Przygotowywanie raportów i prezentacji dla Zarządu
• Zarządzanie siecią sprzedaży oraz zespołem podległych Partnerów
• Wspieranie Partnerów
• Realizowanie wyznaczonych celów biznesowych - jakościowych i ilościowych poprzez sieć Partnerów Handlowych
• Szkolenia biznesowe dla Partnerów
• Zbieranie i analiza informacji o wyznaczonym obszarze rynku pod kątem realizacji celów sprzedażowych
• Przygotowywanie raportów i prezentacji dla Zarządu
Product Manager GaduAIR Diler
• zarządzanie i rozwój programu Partnerskiego GaduAIR Diler,
• kreowanie kampanii promujących program oraz kampanii na pozyskiwanie Dilerów,
• współtworzenie strony internetowej programu oraz funkcjonalności konta GG,
• odpowiedzialność za rozwój i wyniki sprzedaży produktów GaduAIR w kanale Dilerskim,
• zarządzanie grupą 400 Dilerów.
• kreowanie kampanii promujących program oraz kampanii na pozyskiwanie Dilerów,
• współtworzenie strony internetowej programu oraz funkcjonalności konta GG,
• odpowiedzialność za rozwój i wyniki sprzedaży produktów GaduAIR w kanale Dilerskim,
• zarządzanie grupą 400 Dilerów.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
• rozwijanie działu obsługi klienta,
• całkowita odpowiedzialność za Customer Service,
• wdrażanie i realizacja nowych projektów,
• aktywne pozyskiwanie klienta,
• profesjonalna obsługa po sprzedażowa,
• szkolenie nowych pracowników,
• realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych.
• całkowita odpowiedzialność za Customer Service,
• wdrażanie i realizacja nowych projektów,
• aktywne pozyskiwanie klienta,
• profesjonalna obsługa po sprzedażowa,
• szkolenie nowych pracowników,
• realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych.
Edukacja
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Etyka w praktyce
Dyskutujemy o etyce w biznesie, polityce, dziennikarstwie, reklamie, medycynie, sztuce, a także w życiu codziennym. Żadnej abstrakcji, same konkrety!
Fotografia cyfrowa
Grupa o fascynującym świecie fotografii cyfrowej, makrofotografii i komputerowej obróbce obrazów.
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.