Bartosz Wierzbicki

Project Coordinator, JTI Polska sp z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Merchandising Jezyk Angielski - biegly Sprzedaż Prawo jazdy kat B tłumaczenia pl-ang, ang-pl francuski – średniozaawansowany Umiejętność kierowania zespołem i koordynacji prac punktualność i terminowość realizacji zadań Szkolenia produktowe i z technik sprzedaży nadzór nad regionem

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry

Doświadczenie zawodowe

JTI Polska Sp. z o.o.
Project Coordinator
Koordynacja projektów, analiza procesów wewnętrznych Firmy oraz zarządzania terenowego oraz wdrażanie zadań i rozwiązań optymalizacyjnych zgodnych z duchem Management Excellence. Weryfikacje baz danych i działań systemów, propozycje rozwiązań i działań usprawniających bieżącą realizację zadań w Firmie. Koordynacja zewnętrznych i wewnętrznych zasobów dla uzyskania terminowych dostarczeń i finalizacji wdrażanych procesów.
JTI Polska Sp. z o.o.
Specjalista do spraw NPD - new product development
Prowadzenie projektów rozwoju nowych produktow, czuwanie nad przebiegiem procesu tworzenia specyfikacji oraz jej weryfikacji dla nowych sku. Zarządzanie procesami reklamacji oraz wsparcie zadań Brand Managerów w terminowym dostarczaniu nowych rozwiązań i produktów na rynek
JTI Polska Sp. z o.o.
Asystent Działu Sprzedaży
Wsparcie działu Trade Marketing and Operations, raporty działań terenowych, weryfikacja pracy ff, codzienne wsparcie National Field Operations Managera w celu usprawnienia zarządzania zespołami terenowymi. Przygotowywanie i weryfikacja cenowej oraz brandowej komunikacji zewnętrznej Firmy.
LG Electronics
Regionalny przedstawiciel do spraw promocji
- Obsługa merchandisingowa w regionie Warszawy i okolic,
- Realizacja zamówień lokalnych RTV, AGD i AV oraz realizacja planów sprzedażowych na halach MSH w regionie, ścisła współpraca z ASM i KAM obsługującymi region
- Poprawa jakości ekspozycji RTV i AGD, weryfikacja stanów i modeli, modyfikacja ekspozycji pod kątem aktualnych celów sprzedażowych
- Nadzorowanie pracy Promotorów, szkolenia produktowe oraz z USP i umiejętności miękkich podczas kontaktu z klientem
- Utrzymywanie relacji z kierownikami i pracownikami działów w celu kontroli zamówień i ekspozycji, aktywne wsparcie przy generowaniu zamówień oraz budowy rekomendacji produktów
- Nadzór nad zgłaszaniem i przebiegiem procedur braków i reklamacji
- Prowadzenie innych działań aktywnie wspierających sprzedaż - organizacja szkoleń dla pracowników, budowanie zgrupowań i lepszych miejsc ekspozycji produktu, dbałość o czystość i estetykę eksponowanych produktów
- Raportowanie stanów produktowych na halach oraz bezpośrednia opieka nad ponad 26 sklepami z branży RTV i AGD w moim regionie - MSH, Euro, Media Expert, Neonet, Tajmax oraz Hipemarkety w pełnym zakresie produktów oferowanych przez LG Electronics Polska
Medicover Polska
Koordynator opieki szpitalnej
- Koordynowanie działań zespołu z zakresu obsługi klientów oddziału chirurgii plastycznej szpitala
- Koordynowanie działań zespołu z zakresu obsługi klientów programu Screening stanu zdrowia
- Organizacja pracy zespołu obsługi klienta, personelu pomocniczego oraz medycznego.
- Szkolenie personelu z zakresu obsługi klienta oraz nadzór nad jakością oferowanych usługi i informacji.
- Pozyskiwanie i utrzymywanie dobrych relacji z pacjentami oraz partnerami zagranicznymi i krajowymi.
- Wsparcie działów współpracujących Szpitala w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta.
- Obsługa systemu płatności i zamówień szpitalnych na bazie CRM oraz przygotowywanie umów hospitalizacyjnych.
- Weryfikacja umów i dokumentacji zabiegowej pod kątem tłumaczeniowym i merytorycznym.
- Kontrola dokumentacji zabiegowej i pobytowej

Szkolenia i kursy

Szkoła Zarządzania Sprzedażą
Sprzedaż Doradczo-Ekspercka
2012
Dyplom Praktyka Sprzedaży

Edukacja

Logo
Anglistyka, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
Inne

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.