Umiejętności
Employer Branding
Zarządzanie zespołem
Komunikacja wewnętrzna
systemy motywacyjne
Wartościowanie i wycena stanowisk pracy
Podnoszenie efektywności procesów
relacje ze związkami zawodowymi
Reorganizacja
budowanie polityki personalnej
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
HR Dyrektor - Prokurent
1. Współtworzenie i realizowanie strategii firmy wspólnie z Leadership Team celem maksymalizowania efektywności organizacji i jej przychodów i przygotowywania na przyszłe wyzwania
2. Doradztwo w zakresie organizacji pracy w firmie mającej na celu maksymalizowanie efektywności organizacji i jej przychodów
3. Reprezentowanie spółki łącznie z Prezesem w zakresie umów współpracy, UC, usług dotyczących funkcjonowania biura i administracji
4. Tworzenie i nadzór strategii personalnej firmy
5. Zarządzanie kulturą organizacyjną
6. Kształtowanie i nadzór nad polityką Comp&Ben
7. Nadzór nad prowadzeniem administracji personalnej i płacowej
8. Nadzór nad funkcjonowaniem biura i administracji firmy
9. Nadzór nad kosztami pracowniczymi w organizacji
10. Nadzór nad wydajnością i spójnością procesów HR
11. Współpraca z Leadership Team w zakresie funkcjonowania i rozwoju podległych struktur
12. Reprezentowanie pracodawcy przed pracownikami/współpracownikami wewnątrz organizacji oraz na potrzeby instytucji/firm zewnętrznych
13. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania obszarów HR:
13.1.Skutecznego systemu selekcji i rekrutacji
13.2.Efektywnego systemu wdrażania pracowników
13.3.Efektywnego systemu podnoszenia kompetencji i rozwoju pracowników
13.4.Skutecznych rozwiązań z zakresu motywacji
13.5.Rozwiązań z zakresu oceny kompetencji
13.6.Rozwiązań z zakresu oceny efektywności pracy
13.7.Przejrzystego systemu raportowania wskaźników HR w organizacji
14. Zapewnienie rozwiązań Komunikacji wewnętrznej
15. Budowanie pożądanej marki pracodawcy na rynku (Employer Branding)
16. Zarządzanie podległym zespołem i dbanie o ciągły rozwój i efektywne realizowanie powierzonych zadań
2. Doradztwo w zakresie organizacji pracy w firmie mającej na celu maksymalizowanie efektywności organizacji i jej przychodów
3. Reprezentowanie spółki łącznie z Prezesem w zakresie umów współpracy, UC, usług dotyczących funkcjonowania biura i administracji
4. Tworzenie i nadzór strategii personalnej firmy
5. Zarządzanie kulturą organizacyjną
6. Kształtowanie i nadzór nad polityką Comp&Ben
7. Nadzór nad prowadzeniem administracji personalnej i płacowej
8. Nadzór nad funkcjonowaniem biura i administracji firmy
9. Nadzór nad kosztami pracowniczymi w organizacji
10. Nadzór nad wydajnością i spójnością procesów HR
11. Współpraca z Leadership Team w zakresie funkcjonowania i rozwoju podległych struktur
12. Reprezentowanie pracodawcy przed pracownikami/współpracownikami wewnątrz organizacji oraz na potrzeby instytucji/firm zewnętrznych
13. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania obszarów HR:
13.1.Skutecznego systemu selekcji i rekrutacji
13.2.Efektywnego systemu wdrażania pracowników
13.3.Efektywnego systemu podnoszenia kompetencji i rozwoju pracowników
13.4.Skutecznych rozwiązań z zakresu motywacji
13.5.Rozwiązań z zakresu oceny kompetencji
13.6.Rozwiązań z zakresu oceny efektywności pracy
13.7.Przejrzystego systemu raportowania wskaźników HR w organizacji
14. Zapewnienie rozwiązań Komunikacji wewnętrznej
15. Budowanie pożądanej marki pracodawcy na rynku (Employer Branding)
16. Zarządzanie podległym zespołem i dbanie o ciągły rozwój i efektywne realizowanie powierzonych zadań
Group HR Director
Budowanie strategii personalnej dla Grupy eSky, kształtowanie i nadzór nad realizacją polityki wynagrodzeń i benefitów, szkoleń, rekrutacji, budowania systemów podnoszących zaangażowanie, prawidłowość rozliczeń płacowych, dokumentacji kadrowej i zapewnienie zgodności z przepisami BHP, odpowiedzialność za komunikację wewnętrzną oraz budowanie marki pracodawcy:
* Zarządzanie obszarem HR (tzw. miękkim oraz kadrowo-płacowym) spółki polskiej oraz dla grupy
spółek zależnych poza Polską – podległy zespół (11 osób): 9 osób w PL, 3 osoby z każdego oddzialu zagranicznego
* Budowanie i wdrażanie strategii personalnej
* Kształtowanie roli centralnego HR w grupie międzynarodowej
* Wdrożenie modelu strategicznego zarządzania dla Zarządu
* Zarządzanie employer brandingiem i komunikacją wewnętrzną (top 4 Najlepszy Pracodawca na Śląsku wg Absolvent Consulting)
* Wdrożenie hybrydowego modelu pracy (Home Office - Office)
* Zaprojektowanie i implementacja eSky Academy – program rozwojowy
* Wdrożenie badań satysfakcji pracowników i działań podnoszących zaangażowanie
* Wsparcie przebudowy funkcji globalnego managementu
* Wdrożenie nowych benefitów dla pracowników
* Przygotowywanie i nadzór nad realizacją budżetu związanego z kosztami pracowniczymi
* Wybór i wdrożenie nowych systemów informatycznych dla HR (program kadrowo-płacowy, system HRM)
* Zarządzanie obszarem HR (tzw. miękkim oraz kadrowo-płacowym) spółki polskiej oraz dla grupy
spółek zależnych poza Polską – podległy zespół (11 osób): 9 osób w PL, 3 osoby z każdego oddzialu zagranicznego
* Budowanie i wdrażanie strategii personalnej
* Kształtowanie roli centralnego HR w grupie międzynarodowej
* Wdrożenie modelu strategicznego zarządzania dla Zarządu
* Zarządzanie employer brandingiem i komunikacją wewnętrzną (top 4 Najlepszy Pracodawca na Śląsku wg Absolvent Consulting)
* Wdrożenie hybrydowego modelu pracy (Home Office - Office)
* Zaprojektowanie i implementacja eSky Academy – program rozwojowy
* Wdrożenie badań satysfakcji pracowników i działań podnoszących zaangażowanie
* Wsparcie przebudowy funkcji globalnego managementu
* Wdrożenie nowych benefitów dla pracowników
* Przygotowywanie i nadzór nad realizacją budżetu związanego z kosztami pracowniczymi
* Wybór i wdrożenie nowych systemów informatycznych dla HR (program kadrowo-płacowy, system HRM)
Global HR Manager
* Zarządzanie HR dla Grupy eSky (marek: eSky, eDestinos) - e-commerce / nowe technologie
* 10 krajów: Polska, Brazylia, Columbia, Peru, Turcja, Bułgaria, Rumunia, Mołdawia, Czechy, Słowacja
* Blisko 600 pracowników
* Zespół HR w Polsce (HRBP, Rekrutacje, Kadry i Płace)
* Zarządzanie ogromną pozytywną energią, oddaniem, pomysłowością
Sprawdź:
www.it.esky.pl
www.esky.pl
* 10 krajów: Polska, Brazylia, Columbia, Peru, Turcja, Bułgaria, Rumunia, Mołdawia, Czechy, Słowacja
* Blisko 600 pracowników
* Zespół HR w Polsce (HRBP, Rekrutacje, Kadry i Płace)
* Zarządzanie ogromną pozytywną energią, oddaniem, pomysłowością
Sprawdź:
www.it.esky.pl
www.esky.pl
HR Senior Manager (Head of HR)
* Zarządzanie obszarem HR (tzw. miękkim oraz kadrowo-płacowym) w spółce dla 470 pracowników
w 6 lokalizacjach (podległy zespół: 4 osoby)
* Prowadzenie procesu łączenia spółek (łącznie: 10 lokalizacji; 700 pracowników) pod kątem komunikacji, spraw pracowniczych, badania potencjału i przeprowadzenie restrukturyzacji nowej organizacji (zwolnienia grupowe)
* Współpraca ze związkami zawodowymi (3 centrale)
* Budowanie i wdrażanie polityki wynagrodzeń w firmie (w tym wycena stanowisk)
* Nadzór nad systemem wynagrodzeń w firmie
* Budowaniu systemów motywacyjnych (premiowych, benefitowych)
* Przygotowanie i przeprowadzenie projektu rozwoju sił sprzedaży (Akademia Sprzedaży – cyklicznych szkoleń, projektów)
* Identyfikowanie i pozyskiwanie najlepszych kandydatów do pracy w strukturach
* Identyfikowanie talentów w organizacji i doradztwo w zakresie ich utrzymania (w tym projektowanie i koordynowanie Development Centre w organizacji)
* Tworzenie i monitorowanie realizacji planów rozwojowych pracowników
* Tworzenie i wdrażanie procedur rekrutacyjnych
* Wdrażanie w Polsce grupowej polityki Kodeks Postępowania etycznego
* Doradztwo HR dla linii biznesowej
* Reprezentowanie spółki przed instytucjami państwowymi (doświadczenie w kontrolach ZUS, GIODO)
w 6 lokalizacjach (podległy zespół: 4 osoby)
* Prowadzenie procesu łączenia spółek (łącznie: 10 lokalizacji; 700 pracowników) pod kątem komunikacji, spraw pracowniczych, badania potencjału i przeprowadzenie restrukturyzacji nowej organizacji (zwolnienia grupowe)
* Współpraca ze związkami zawodowymi (3 centrale)
* Budowanie i wdrażanie polityki wynagrodzeń w firmie (w tym wycena stanowisk)
* Nadzór nad systemem wynagrodzeń w firmie
* Budowaniu systemów motywacyjnych (premiowych, benefitowych)
* Przygotowanie i przeprowadzenie projektu rozwoju sił sprzedaży (Akademia Sprzedaży – cyklicznych szkoleń, projektów)
* Identyfikowanie i pozyskiwanie najlepszych kandydatów do pracy w strukturach
* Identyfikowanie talentów w organizacji i doradztwo w zakresie ich utrzymania (w tym projektowanie i koordynowanie Development Centre w organizacji)
* Tworzenie i monitorowanie realizacji planów rozwojowych pracowników
* Tworzenie i wdrażanie procedur rekrutacyjnych
* Wdrażanie w Polsce grupowej polityki Kodeks Postępowania etycznego
* Doradztwo HR dla linii biznesowej
* Reprezentowanie spółki przed instytucjami państwowymi (doświadczenie w kontrolach ZUS, GIODO)
HR Manager
* zadania w zakresie HR Business Partneringu dla trzech oddzielnych Organizacji Biznesowych (Business Units) wg zakresu odpowiedzialności wcześniejszego stanowiska
* członek Management Committee (odpowiednik Zarządu) największej jednostki biznesowej w SG Construction Products Polska - Chemii Budowlanej Weber
* przygotowywanie planów średnioterminowych w zakresie HR i ich realizacja w podległych obszarach biznesowych
* przygotowywanie budżetu szkoleniowego i kontrola jego realizacji
* koordynacja przygotowań i realizacji planów sukcesji dla kluczowych stanowisk w organizacji
* zarządzanie pracą podległego Młodszego HR Business Partnera/ praktykantów w dziale HR
* przygotowywanie i realizacja cyklu autorskiego programu szkoleń dla kadry menadżerskiej dla całej Grupy Saint-Gobain w Polsce (w ramach Uniwersytetu Saint-Gobain)
* lider projektu rozwoju kompetencji „Akademia Sprzedaży” dedykowanej do blisko 700 handlowców Grupy Saint-Gobain (w ramach programu Młodych Talentów) – zarządzanie 6 osobowym zespołem projektowym
* członek Management Committee (odpowiednik Zarządu) największej jednostki biznesowej w SG Construction Products Polska - Chemii Budowlanej Weber
* przygotowywanie planów średnioterminowych w zakresie HR i ich realizacja w podległych obszarach biznesowych
* przygotowywanie budżetu szkoleniowego i kontrola jego realizacji
* koordynacja przygotowań i realizacji planów sukcesji dla kluczowych stanowisk w organizacji
* zarządzanie pracą podległego Młodszego HR Business Partnera/ praktykantów w dziale HR
* przygotowywanie i realizacja cyklu autorskiego programu szkoleń dla kadry menadżerskiej dla całej Grupy Saint-Gobain w Polsce (w ramach Uniwersytetu Saint-Gobain)
* lider projektu rozwoju kompetencji „Akademia Sprzedaży” dedykowanej do blisko 700 handlowców Grupy Saint-Gobain (w ramach programu Młodych Talentów) – zarządzanie 6 osobowym zespołem projektowym
HR Business Partner (HR Generalist)
Obszar odpowiedzialności: obsługa całego business unit w ramach spółki (działy sprzedaży, marketingu, produkcji, łańcucha dostaw - 8 lokalizacji; 350 pracowników). Główne obowiązki:
Koordynacja i doradztwo w obszarze Zasobów Ludzkich
Rekrutacja pracowników
Zarządzanie projektami rozwojowymi
Udzielanie konsultacji w zakresie systemów motywacyjnych (finansowych i pozafinansowych)
Doradztwo personalno - płacowe dla kadry menedżerskiej
Wdrażanie systemów kompetencji
Szkolenia kadry zarządzającej (w tym: tworzenie programów autorskich)
Wprowadzanie nowoczesnych standardów Zarządzania Zasobami Ludzkimi wraz z nowymi strukturami w przyłączonych pionach operacyjnych
Działania zapobiegające Ludzkim Pomyłkom w procesie zarządzania i produkcji (World Class Manufacturing)
Opracowywanie analiz z zakresu HR dla Zarządu
Koordynacja i doradztwo w obszarze Zasobów Ludzkich
Rekrutacja pracowników
Zarządzanie projektami rozwojowymi
Udzielanie konsultacji w zakresie systemów motywacyjnych (finansowych i pozafinansowych)
Doradztwo personalno - płacowe dla kadry menedżerskiej
Wdrażanie systemów kompetencji
Szkolenia kadry zarządzającej (w tym: tworzenie programów autorskich)
Wprowadzanie nowoczesnych standardów Zarządzania Zasobami Ludzkimi wraz z nowymi strukturami w przyłączonych pionach operacyjnych
Działania zapobiegające Ludzkim Pomyłkom w procesie zarządzania i produkcji (World Class Manufacturing)
Opracowywanie analiz z zakresu HR dla Zarządu
Psycholog/Terapeuta
Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Opieki Neuropsychiatrycznej w Kielcach / Areszt Śledczy w Kielcach
Przeprowadzanie diagnozy psychologicznej
Konstruowanie indywidualnych planów terapii
Prowadzenie zajęć terapeutycznych grupowych i indywidualnych
Tworzenie i prowadzenie wykładów z zakresu profilaktyki narkomanii oraz HIV
Doradztwo dla rodzin osób uzależnionych
Prowadzenie interwencji kryzysowej
Projektowanie warsztatów rozwojowych
Prowadzenie zajęć rozwoju osobistego
Ocena skuteczności terapii po jej zakończeniu
Konstruowanie indywidualnych planów terapii
Prowadzenie zajęć terapeutycznych grupowych i indywidualnych
Tworzenie i prowadzenie wykładów z zakresu profilaktyki narkomanii oraz HIV
Doradztwo dla rodzin osób uzależnionych
Prowadzenie interwencji kryzysowej
Projektowanie warsztatów rozwojowych
Prowadzenie zajęć rozwoju osobistego
Ocena skuteczności terapii po jej zakończeniu
Trener i Konsultant
ABE - Animacja, Biznes, Edukacja w Poznaniu (obecnie: Open Konsultacje & Szkolenia w Poznaniu)
Współprowadzenie szkoleń rozwojowych z zakresu:
Szkoleń menadżerskich
Tworzenia relacji partnerskich w kontaktach handlowych
Profesjonalnej obsługi Klienta przez Telefon
Komunikacji i współpracy
dla firm:
Swedwood Poland S.A.
NCC Roads Polska Sp. z o.o.
Wavin Metalplast Buk Sp. z o.o.
Vox Industrie S.A. – salony meblowe
Zakłady Chemiczne Luboń Sp. z o.o.
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu (Profesjonalna Obsługa Klienta dla pracowników administracji publicznej)
Szkoleń menadżerskich
Tworzenia relacji partnerskich w kontaktach handlowych
Profesjonalnej obsługi Klienta przez Telefon
Komunikacji i współpracy
dla firm:
Swedwood Poland S.A.
NCC Roads Polska Sp. z o.o.
Wavin Metalplast Buk Sp. z o.o.
Vox Industrie S.A. – salony meblowe
Zakłady Chemiczne Luboń Sp. z o.o.
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu (Profesjonalna Obsługa Klienta dla pracowników administracji publicznej)
Projekty
Rozwój sił sprzedaży w H+H Polska
* Negocjacje z dostawcami usług rozwojowych
* Komunikacja do organizacji projektu
* Przygotowanie i przeprowadzanie badań kompetencji DC
* Budowanie kultury feedbacku w organizacji
* Nadzór nad przebiegiem projektu i jego kosztami
Przygotowanie i przeprowadzenie projektu rozwoju sił sprzedaży (cyklicznych rocznych szkoleń, projektów również dla menadżerów)
Zakres obowiązków
* Przygotowanie koncepcji projektu* Negocjacje z dostawcami usług rozwojowych
* Komunikacja do organizacji projektu
* Przygotowanie i przeprowadzanie badań kompetencji DC
* Budowanie kultury feedbacku w organizacji
* Nadzór nad przebiegiem projektu i jego kosztami
Akademia Sprzedaży Grupy Saint-Gobain
* Zaprezentowanie i uzyskanie akceptacji dla projektu w ramach struktur Saint-Gobain CEE
* Prezentacje dla Zarządów poszczególnych spółek i uzyskanie akceptacji do realizacji projektu
* Negocjacje z dostawcami usług rozwojowych
* Nadzór nad przebiegiem projektu i jego kosztami
* Zarządzanie 6 osobowym zespołem projektowym HR Managerów w różnych spółkach grupy Saint-Gobain
* Lider Projektu "Akademii Sprzedaży" – projekt rozwojowy dla sił sprzedaży (700 handlowców) dla 11 spółek Saint-Gobain
* Zakres projektu:
- studia podyplomowe stworzonych we współpracy z Akademią Ekonominczą w Poznaniu dedykowanych wyłącznie dla uczestników projektu,
- cykle szkoleń tematycznych, handlowych, menadżerskich, finansowych
* Zakres projektu:
- studia podyplomowe stworzonych we współpracy z Akademią Ekonominczą w Poznaniu dedykowanych wyłącznie dla uczestników projektu,
- cykle szkoleń tematycznych, handlowych, menadżerskich, finansowych
Zakres obowiązków
* Przygotowanie koncepcji i jej wdrożenia* Zaprezentowanie i uzyskanie akceptacji dla projektu w ramach struktur Saint-Gobain CEE
* Prezentacje dla Zarządów poszczególnych spółek i uzyskanie akceptacji do realizacji projektu
* Negocjacje z dostawcami usług rozwojowych
* Nadzór nad przebiegiem projektu i jego kosztami
* Zarządzanie 6 osobowym zespołem projektowym HR Managerów w różnych spółkach grupy Saint-Gobain
System rozwoju menadżerów w Grupie Saint-Gobain
* Przygotowanie ścieżki trenerskiej i materiałów szkoleniowych
* Prezentacje na poziomie Saint-Gobain CEE i uzyskanie akceptacji do realizacji w ramach Uniwersytetu Saint-Gobain
* Prowadzenie cyklicznych szkoleń menadżerskich dla ponad 120 menadżerów grupy Saint-Gobain
* Nadzór nad przebiegiem projektu i jego kosztami
Przygotowanie i realizacja cyklu autorskiego programu szkoleń dla kadry menadżerskiej dla całej Grupy Saint-Gobain w Polsce (w ramach Uniwersytetu Saint-Gobain: First Time Manager)
Zakres obowiązków
* Przygotowanie koncepcji projektu* Przygotowanie ścieżki trenerskiej i materiałów szkoleniowych
* Prezentacje na poziomie Saint-Gobain CEE i uzyskanie akceptacji do realizacji w ramach Uniwersytetu Saint-Gobain
* Prowadzenie cyklicznych szkoleń menadżerskich dla ponad 120 menadżerów grupy Saint-Gobain
* Nadzór nad przebiegiem projektu i jego kosztami
Szkolenia i kursy
Szkolenie certyfikacyjne – Testy osobowości Hogana (HPI – Kwestionariusz Osobowości, HDS – Badanie rozwojowe, MVPI – Kwestionariusz Motywów, Wartości i Preferencji) – Talent Focus
Prawo pracy dla Kadrowców
Wycena stanowisk metodą Hay Group
Systemy kompetencji – Hay Group
Selekcja ukierunkowana – Development Dimensions International
Projektowanie narzędzi w ramach metodologii Assessment Center – Instytut Kreatywności i Rozwoju
Zarządzanie projektami – Norman Benett
Przygotowanie planu ścieżek karier i programu zarządzania talentami – Effect Group
Zarządzanie Zmianą – House of Skills
Rozmowa Oceniająca – House of Skills
Zarządzanie firmą dla niefinansistów – Kalkstein
Obsługa programu Excel
Zarządzanie Ludzkimi Błędami w procesie – analiza i eliminacja – Saint – Gobain Gyproc
Jakość w terapii – Cykl 11 szkoleń dla Kadry Terapeutycznej pracującej z uzależnionymi
Jakość w terapii – superwizja własna
Studium Terapii Uzależnień (2 lata) – Krajowe Biuro ds. Narkomanii
Studium Terapii Uzależnień – superwizja
Prawo pracy dla Kadrowców
Wycena stanowisk metodą Hay Group
Systemy kompetencji – Hay Group
Selekcja ukierunkowana – Development Dimensions International
Projektowanie narzędzi w ramach metodologii Assessment Center – Instytut Kreatywności i Rozwoju
Zarządzanie projektami – Norman Benett
Przygotowanie planu ścieżek karier i programu zarządzania talentami – Effect Group
Zarządzanie Zmianą – House of Skills
Rozmowa Oceniająca – House of Skills
Zarządzanie firmą dla niefinansistów – Kalkstein
Obsługa programu Excel
Zarządzanie Ludzkimi Błędami w procesie – analiza i eliminacja – Saint – Gobain Gyproc
Jakość w terapii – Cykl 11 szkoleń dla Kadry Terapeutycznej pracującej z uzależnionymi
Jakość w terapii – superwizja własna
Studium Terapii Uzależnień (2 lata) – Krajowe Biuro ds. Narkomanii
Studium Terapii Uzależnień – superwizja
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Zainteresowania
Literatura Si-Fi
Żeglarstwo - Sternik Jachtowy
Modelarstwo samolotowe
Astrofizyka
Żeglarstwo - Sternik Jachtowy
Modelarstwo samolotowe
Astrofizyka
Inne
Nabyte umiejętności:
Rekrutacja metodą selekcji ukierunkowanej
Prowadzenie Assessment/Development Centre
Projektowanie i wdrażanie zmian strukturalnych w całym Business Unit (struktury, zakresy obowiązków, systemy nagradzania, premiowanie, plany rozwojowe)
Wdrażanie modelu kompetencyjnego dla pracowników
Tworzenie systemów motywacyjnych i retencyjnych (system premiowy, system nagradzania operacyjnego)
Doradztwo w zakresie wynagrodzeń
Konstruowanie opisów stanowisk
Budowanie planów szkoleń
Praktyczne i teoretyczne kompetencje dotyczące zachowań ludzkich w organizacji
Praca z organizacjami opartymi na podejściu WCM (japońskie systemy zarządzania)
Praktyczne i metodologiczne kompetencje z zakresu tworzenia i przeprowadzania badań opinii
Tworzenie regulaminu ZFŚS
Prawo pracy
Praca w kontekście Związków Zawodowych
Projektowanie i realizowanie szkoleń podnoszących kompetencje pracowników
Zarządzania konfliktem
Obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego (usprawnianie współpracy i komunikacji między działami)
Podnoszenia kwalifikacji handlowych i doradczych (zdobywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami)
Rozwijania kultury organizacji w celu pełniejszego wykorzystania zasobów ludzkich
Tworzenia systemu motywacyjnego (finansowe i pozafinansowe sposoby motywacji)
I innych
Projektowanie i realizowanie autorskich warsztatów rozwoju osobistego:
Cykl Warsztatów Menadżerskich – zarządzanie sytuacyjne, motywowanie, rozwój pracowników, skuteczna komunikacja, zarządzanie przez cele, itp.
Tworzenia partnerskich relacji w kontaktach handlowych
Profesjonalnej Obsługi Klienta przez Telefon dla Działów Obsługi Klienta
Mapa mojego dzisiejszego świata – samopoznanie zasobów i obszarów do rozwoju oraz tworzenie planów samorealizacji
Samopoznanie – zmiana stylu życia, konstruowanie realnych celów życiowych, metod ich osiągania
Jak komunikować się skutecznie
Rekrutacja metodą selekcji ukierunkowanej
Prowadzenie Assessment/Development Centre
Projektowanie i wdrażanie zmian strukturalnych w całym Business Unit (struktury, zakresy obowiązków, systemy nagradzania, premiowanie, plany rozwojowe)
Wdrażanie modelu kompetencyjnego dla pracowników
Tworzenie systemów motywacyjnych i retencyjnych (system premiowy, system nagradzania operacyjnego)
Doradztwo w zakresie wynagrodzeń
Konstruowanie opisów stanowisk
Budowanie planów szkoleń
Praktyczne i teoretyczne kompetencje dotyczące zachowań ludzkich w organizacji
Praca z organizacjami opartymi na podejściu WCM (japońskie systemy zarządzania)
Praktyczne i metodologiczne kompetencje z zakresu tworzenia i przeprowadzania badań opinii
Tworzenie regulaminu ZFŚS
Prawo pracy
Praca w kontekście Związków Zawodowych
Projektowanie i realizowanie szkoleń podnoszących kompetencje pracowników
Zarządzania konfliktem
Obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego (usprawnianie współpracy i komunikacji między działami)
Podnoszenia kwalifikacji handlowych i doradczych (zdobywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami)
Rozwijania kultury organizacji w celu pełniejszego wykorzystania zasobów ludzkich
Tworzenia systemu motywacyjnego (finansowe i pozafinansowe sposoby motywacji)
I innych
Projektowanie i realizowanie autorskich warsztatów rozwoju osobistego:
Cykl Warsztatów Menadżerskich – zarządzanie sytuacyjne, motywowanie, rozwój pracowników, skuteczna komunikacja, zarządzanie przez cele, itp.
Tworzenia partnerskich relacji w kontaktach handlowych
Profesjonalnej Obsługi Klienta przez Telefon dla Działów Obsługi Klienta
Mapa mojego dzisiejszego świata – samopoznanie zasobów i obszarów do rozwoju oraz tworzenie planów samorealizacji
Samopoznanie – zmiana stylu życia, konstruowanie realnych celów życiowych, metod ich osiągania
Jak komunikować się skutecznie
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni