Umiejętności
Zarządzanie klientami
motoryzacja
B2B
Analiza biznesowa
Strategia biznesowa
Komunikacja
Umiejętności komunikacyjne
Sprzedaż bezpośrednia
Prawo jazdy
Negocjacje
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Praca w zespole
Zarządzanie magazynem
Zarządzanie zespołem
pakiet MS Office
Obsługa klienta
praca pod presją czasu
akcje promocyjne
New buisness development
Stretegia marketingowa
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży
- budowanie relacji biznesowych, pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa obecnych
- prowadzenie negocjacji handlowych z klientami
- tworzenie ofert handlowych i przetargowych
- obsługa posprzedażowa klientów
- pozycjonowanie cenowe produktów w oparciu o działania konkurencji
- prowadzenie szkoleń produktowych i technicznych
- przygotowywanie prezentacji sprzedażowych dla Dyrektora Sprzedaży
- prowadzenie negocjacji handlowych z klientami
- tworzenie ofert handlowych i przetargowych
- obsługa posprzedażowa klientów
- pozycjonowanie cenowe produktów w oparciu o działania konkurencji
- prowadzenie szkoleń produktowych i technicznych
- przygotowywanie prezentacji sprzedażowych dla Dyrektora Sprzedaży
Kierownik sprzedaży
Atk Retreads Polska
- kierowanie zespołem sprzedażowym (wyznaczanie celów, szkolenia, motywowanie)
- tworzenie strategii sprzedaży (dobór asortymentu, zarządzanie obrotem i marżą)
- pozycjonowanie cenowe produktów w oparciu o politykę firmy oraz działania konkurencji
- prowadzenie negocjacji handlowych z klientami
- tworzenie i realizacja akcji marketingowych
- zarządzanie stanami magazynowymi
- tworzenie ofert produktowych, w tym katalogów i strony internetowej
- wyznaczanie standardów jakościowych produktów
- zarządzanie logistyką (w tym również obsługa posprzedażowa)
- tworzenie strategii sprzedaży (dobór asortymentu, zarządzanie obrotem i marżą)
- pozycjonowanie cenowe produktów w oparciu o politykę firmy oraz działania konkurencji
- prowadzenie negocjacji handlowych z klientami
- tworzenie i realizacja akcji marketingowych
- zarządzanie stanami magazynowymi
- tworzenie ofert produktowych, w tym katalogów i strony internetowej
- wyznaczanie standardów jakościowych produktów
- zarządzanie logistyką (w tym również obsługa posprzedażowa)
Key Account Manager
- budowanie długotrwałych relacji biznesowych
- prowadzenie negocjacji handlowych z klientami hurtowymi i detalicznymi
- sporządzanie ofert handlowych i kontraktów
- realizacja założeń sprzedażowych (zarządzanie obrotem i marżą)
- poszerzanie portfolio produktowym klientów
- przeprowadzanie audytów flot
- prowadzenie szkoleń produktowych i technicznych
- obsługa posprzedażowa klientów
- sporządzanie analiz sprzedażowych i raportów
- prowadzenie negocjacji handlowych z klientami hurtowymi i detalicznymi
- sporządzanie ofert handlowych i kontraktów
- realizacja założeń sprzedażowych (zarządzanie obrotem i marżą)
- poszerzanie portfolio produktowym klientów
- przeprowadzanie audytów flot
- prowadzenie szkoleń produktowych i technicznych
- obsługa posprzedażowa klientów
- sporządzanie analiz sprzedażowych i raportów
Koordynator ds. Rozwoju Sprzedaży (sieci Handlowych)
- bieżąca obsługa klientów (sieci handlowe)
- zarządzanie gamą asortymentową (dobór asortymentu, wprowadzanie nowości)
- prowadzenie negocjacji handlowych (ustalanie indywidualnych warunków handlowych)
- generowanie założonego poziomu obrotów i marży
- ustalanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych (akcje lojalnościowe, wystawki, nowości)
- kierowanie pracą zespołu merchandiser’ów
- sporządzanie raportów
- zarządzanie gamą asortymentową (dobór asortymentu, wprowadzanie nowości)
- prowadzenie negocjacji handlowych (ustalanie indywidualnych warunków handlowych)
- generowanie założonego poziomu obrotów i marży
- ustalanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych (akcje lojalnościowe, wystawki, nowości)
- kierowanie pracą zespołu merchandiser’ów
- sporządzanie raportów
Kierownik Działu (produkty świeże)
- zarządzanie zespołem sprzedawców
- pozycjonowanie cenowe produktów w oparciu o działania konkurencji
- ustalanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych
- prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami lokalnymi
- generowanie założonego poziomu obrotów i marży
- zarządzanie gamą asortymentową (dobór asortymentu, wprowadzanie nowości)
- pozycjonowanie cenowe produktów w oparciu o działania konkurencji
- ustalanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych
- prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami lokalnymi
- generowanie założonego poziomu obrotów i marży
- zarządzanie gamą asortymentową (dobór asortymentu, wprowadzanie nowości)
Szkolenia i kursy
02.2012 – Szkolenie pt. „Profesjonalny serwis posprzedażowy”
11.2011 – Szkolenie pt. „Sprzedaż bez rabatów – techniki sprzedaży i negocjacje handlowe”
09.2010 – Szkolenie produktowe (motoryzacyjne) w Budapeszcie, Węgry
05.2009 – Szkolenie pt. „Sztuka negocjacji”
03.2008 - Szkolenie pt. „Customer Approach”
10.2007 - Szkolenie w zakresie Zarządzania Jakością
03.2007 - Szkolenie w zakresie Audytu Wewnętrznego
02.2006 - Szkolenie HACCP
11.2011 – Szkolenie pt. „Sprzedaż bez rabatów – techniki sprzedaży i negocjacje handlowe”
09.2010 – Szkolenie produktowe (motoryzacyjne) w Budapeszcie, Węgry
05.2009 – Szkolenie pt. „Sztuka negocjacji”
03.2008 - Szkolenie pt. „Customer Approach”
10.2007 - Szkolenie w zakresie Zarządzania Jakością
03.2007 - Szkolenie w zakresie Audytu Wewnętrznego
02.2006 - Szkolenie HACCP
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż
Inne
Zainteresowania
Motoryzacja, majsterkowanie, pływanie (patent ratownika), kino, rower