Bartosz Szczepański

Kierownik oddziału, Morada Nieruchomości
Zielona Góra, lubuskie

Umiejętności

Zarządzanie klientami motoryzacja B2B Analiza biznesowa Strategia biznesowa Komunikacja Umiejętności komunikacyjne Sprzedaż bezpośrednia Prawo jazdy Negocjacje Project Management Zarządzanie Sprzedażą Praca w zespole Zarządzanie magazynem Zarządzanie zespołem pakiet MS Office Obsługa klienta praca pod presją czasu akcje promocyjne New buisness development Stretegia marketingowa

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik oddziału
Morada Nieruchomości
Magna Tyres Poland Sp. z o.o.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
- budowanie relacji biznesowych, pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa obecnych
- prowadzenie negocjacji handlowych z klientami
- tworzenie ofert handlowych i przetargowych
- obsługa posprzedażowa klientów
- pozycjonowanie cenowe produktów w oparciu o działania konkurencji
- prowadzenie szkoleń produktowych i technicznych
- przygotowywanie prezentacji sprzedażowych dla Dyrektora Sprzedaży
Logo
Kierownik sprzedaży
Atk Retreads Polska
- kierowanie zespołem sprzedażowym (wyznaczanie celów, szkolenia, motywowanie)
- tworzenie strategii sprzedaży (dobór asortymentu, zarządzanie obrotem i marżą)
- pozycjonowanie cenowe produktów w oparciu o politykę firmy oraz działania konkurencji
- prowadzenie negocjacji handlowych z klientami
- tworzenie i realizacja akcji marketingowych
- zarządzanie stanami magazynowymi
- tworzenie ofert produktowych, w tym katalogów i strony internetowej
- wyznaczanie standardów jakościowych produktów
- zarządzanie logistyką (w tym również obsługa posprzedażowa)
Michelin Polska SA
Key Account Manager
- budowanie długotrwałych relacji biznesowych
- prowadzenie negocjacji handlowych z klientami hurtowymi i detalicznymi
- sporządzanie ofert handlowych i kontraktów
- realizacja założeń sprzedażowych (zarządzanie obrotem i marżą)
- poszerzanie portfolio produktowym klientów
- przeprowadzanie audytów flot
- prowadzenie szkoleń produktowych i technicznych
- obsługa posprzedażowa klientów
- sporządzanie analiz sprzedażowych i raportów
Danone sp. z o.o.
Koordynator ds. Rozwoju Sprzedaży (sieci Handlowych)
- bieżąca obsługa klientów (sieci handlowe)
- zarządzanie gamą asortymentową (dobór asortymentu, wprowadzanie nowości)
- prowadzenie negocjacji handlowych (ustalanie indywidualnych warunków handlowych)
- generowanie założonego poziomu obrotów i marży
- ustalanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych (akcje lojalnościowe, wystawki, nowości)
- kierowanie pracą zespołu merchandiser’ów
- sporządzanie raportów
Macro Cash and Carry
Kierownik Działu (produkty świeże)
- zarządzanie zespołem sprzedawców
- pozycjonowanie cenowe produktów w oparciu o działania konkurencji
- ustalanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych
- prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami lokalnymi
- generowanie założonego poziomu obrotów i marży
- zarządzanie gamą asortymentową (dobór asortymentu, wprowadzanie nowości)

Szkolenia i kursy

02.2012 – Szkolenie pt. „Profesjonalny serwis posprzedażowy”
11.2011 – Szkolenie pt. „Sprzedaż bez rabatów – techniki sprzedaży i negocjacje handlowe”
09.2010 – Szkolenie produktowe (motoryzacyjne) w Budapeszcie, Węgry
05.2009 – Szkolenie pt. „Sztuka negocjacji”
03.2008 - Szkolenie pt. „Customer Approach”
10.2007 - Szkolenie w zakresie Zarządzania Jakością
03.2007 - Szkolenie w zakresie Audytu Wewnętrznego
02.2006 - Szkolenie HACCP

Edukacja

Logo
Gospodarowanie zasobami ludzkimi, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Finansów Międzynarodowych w Warszawie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż
Inne

Zainteresowania

Motoryzacja, majsterkowanie, pływanie (patent ratownika), kino, rower