Bartosz Szałata

Specjalista ds. Obsługi Klienta, Raben Logistics Polska Sp. z o.o.
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

terminowość Negocjacje Profesjonalne podejście Prawo jazdy kat B Umiejętność pracy w grupie, dostosowania się do zaistniałej sytuacji oraz analitycznego myślenia. Pakiet MS Office(Word, Excel, PowerPoint) Logiczne myślenie, analiza taktyk działania asertywność, odpowiedzialność, sumienność, lojalność przyswajanie informacji, zdobywanie wiedzy oraz szybkie uczenie się Chęci do pracy oraz pozyskiwania nowych umiejętności

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa Raben
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta Dystrybucji Międzynarodowej w Raben Logistics Polska:
- nadzór nad bieżącą obsługą zleceń spedycyjnych klientów branży automotive;
- obsługa i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami krajowymi i zagranicznymi;
- przyjmowanie i obsługiwanie zleceń międzynarodowych;
- kompletowanie i ewidencjonowanie dokumentacji;
- rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych;
- sporządzanie szczegółowych raportów;
- kontrolowanie procesu fakturowania;
- udział w cyklicznych spotkaniach z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
- organizacja transportów;
- prowadzenie szkoleń kandydatów oraz nowo zatrudnionych pracowników;
Grupa Raben
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego
- przyjmowanie i realizowanie zleceń klientów międzynarodowych;
- planowanie zleceń,
- obsługa klienta,
- rozliczanie klientów,
- prowadzenie komunikacji biznesowej z klientem,
- monitorowanie przebiegu prowadzonych zleceń,
- raportowanie działalności względem klientów;
Logo
barman
Weranda Family
Radio Eska
Praktykant
- tworzenie materiałów prasowych;
- relacjonowanie wydarzeń z miejsca ich realizacji;
- praca ze specjalistycznym oprogramowaniem i sprzętem dziennikarskim;
- współtworzenie zespołu dziennikarskiego;
- udział w spotkaniach redakcji i omawianie linii programów informacyjnych na każdy dzień;
Towarzystwo Edukacji Bankowej SA
Pracownik Działu Analizy i Badań Marketingowych
- prowadzenie badań marketingowych typu: ankieta, badanie marki wśród pracodawców i instytucji publicznych;
- tworzenie baz danych z informacjami uzyskanymi z przeprowadzonych badań,
- analiza konkurencji,
- badanie poziomu obsługi klienta przez pracowników firmy (Mystery Shopping)
- archiwizowanie baz danych,
- formatowanie tabel w środowisku MS OFFICE

Edukacja

Logo
Politologia - Reklama i Promocja, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe
Public Relations
Inne
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni