Umiejętności
Zarządzanie klientami
motoryzacja
planowanie biznesu
Negocjacje kontraktu
Kaizen
Obsługa klienta
negocjacje cenowe
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Handlowego i Marketingu
Obowiązki ogólne: efektywna sprzedaż samochodów nowych i używanych, wprowadzenie nowych pracowników . Obowiązki szczegółowe: - aktywność w zakresie utrzymania dotychczasowych klientów i pozyskania nowych - promowanie i reklamowanie oferowanych produktów i usług, - nadzorowanie właściwej sprzedaży usług zgodnie ze standardami firmy, - prowadzenie i nadzór nad telemarketingiem i marketingiem internetowym, - współdziałanie w opracowywaniu planów i budżetów marketingowych, - systematyczne planowanie, zbieranie i analizowanie danych o rynku oraz informacji o klientach, - wykonywanie standardowych i zleconych raportów, prognoz. Dbałość o wizerunek firmy.
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
narty
rower
podróże
rower
podróże
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.