Umiejętności
Reklama
B2B
blogowanie
rozwój marki
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Content Marketing
Copywriting
Komunikacja korporacyjna
Zarządzanie kryzysem
Publikacje na zamówienie
Digital Marketing
media eletroniczne
Strategia cyfrowa
E-commerce
Ekonomika
Przedsiębiorczość
Facebook
Google Adwords
Google Analytics
Internet
Lead Generation
Przywództwo
Zarządzanie
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Media
Marketing Mobilny
Negocjacje
New Business Development
nowe media
Reklama online
Marketing internetowy
Prezentacje
Project Management
Public Relations
Wystąpienia publiczne
Zarządzanie Sprzedażą
SEO
Social Marketing
Social Media
Social Media Marketing
Planowanie strategiczne
Strategia
Thought Leadership
Marketing wirusowy
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Prezes
TO.BE Group
Tworzenie strategii marketingowych dla kluczowych klientów (m.in. nowa strategia dla Galerii Nowy Świat w Rzeszowie, Strategia dla biznesu HR w Wolters Kluwer, Rebranding oraz nowa opracowanie nowych dla strategii dla firm Black Point oraz Marcato; Stworzenie marek oraz strategii dla firm Enevis, Ignitus, Europejskie Centrum Tenisa, Browar Konstancin)
• Komunikacja z kluczowymi klientami (m.in. Agora, Ardo, Black Point, Browar Konstancin, Bunge, Daucy, Dun and Bradstreet, Enevis, FRSI, Ignitus, Galeria Nowy Świat, Mediaexpress, McMillan, Ministry of Foreign Affairs, PAFW, Platforma Obywatelska, Radio Wnet, Royal Brinkers, Szkoła Liderów, Tekla Plus, Wiedza i Praktyka, Wolters Kluwer)
• Rozwój struktury grupy firm, produktów i celów finansowych indywidualnych spółek
• Osiąganie zamierzonych celów finansowych
• Zespół: maks. 27 osób we wszystkich firmach
• Komunikacja z kluczowymi klientami (m.in. Agora, Ardo, Black Point, Browar Konstancin, Bunge, Daucy, Dun and Bradstreet, Enevis, FRSI, Ignitus, Galeria Nowy Świat, Mediaexpress, McMillan, Ministry of Foreign Affairs, PAFW, Platforma Obywatelska, Radio Wnet, Royal Brinkers, Szkoła Liderów, Tekla Plus, Wiedza i Praktyka, Wolters Kluwer)
• Rozwój struktury grupy firm, produktów i celów finansowych indywidualnych spółek
• Osiąganie zamierzonych celów finansowych
• Zespół: maks. 27 osób we wszystkich firmach
Country Manager
• Tworzenie strategii marketingowych dla kluczowych klientów (m.in. Infor, TOP Media, Plantpress)
• Komunikacja z kluczowymi klientami (m.in. Galeria Przymorze, Shell Autoserv, C&A, Colgate Palmolive, Sygma Bank Polska, Infor, Super Express, Murator, Agora SA, Top Media, Plantpress, Województwo Mazowieckie, Miasto Stołeczne Warszawa, Consulting Plus)
• Rozwój nowych produktów (viral marketing, social media, small business solutions, custom publishing, ecology marketing)
• Osiąganie celów finansowych
• Zespół: maks. 14 ludzi w warszawskim biurze
• Komunikacja z kluczowymi klientami (m.in. Galeria Przymorze, Shell Autoserv, C&A, Colgate Palmolive, Sygma Bank Polska, Infor, Super Express, Murator, Agora SA, Top Media, Plantpress, Województwo Mazowieckie, Miasto Stołeczne Warszawa, Consulting Plus)
• Rozwój nowych produktów (viral marketing, social media, small business solutions, custom publishing, ecology marketing)
• Osiąganie celów finansowych
• Zespół: maks. 14 ludzi w warszawskim biurze
Współwłaściciel
• Ustalanie i monitorowanie strategii marketingowych klientów (m.in. strategia wsparcia sprzedaży produktów Sygma Bank – karty kredytowej Galia, kart typu „private label” – Praktiker, PSB i Bricomarche; strategie sprzedaży dla Fomar Borg Automotive; strategia budowania wizerunku firmy Ditel SA)
• Zarządzanie finansami (m.in. wyceny, analiza kosztów, negocjacje z wynagrodzeń i umów)
• Pozyskiwanie nowych klientów (m.in. Kwik-Fit, C&A, Colgate Palmolive, Sygma Bank, BGK, Fomar Borg
Automotive Ditel SA, Securia, Gladio)
• Nadzorowanie obsługi klienta
• Zespół: maks. 7 osób w warszawskim biurze
• Zarządzanie finansami (m.in. wyceny, analiza kosztów, negocjacje z wynagrodzeń i umów)
• Pozyskiwanie nowych klientów (m.in. Kwik-Fit, C&A, Colgate Palmolive, Sygma Bank, BGK, Fomar Borg
Automotive Ditel SA, Securia, Gladio)
• Nadzorowanie obsługi klienta
• Zespół: maks. 7 osób w warszawskim biurze
Deputy Managing Partner
Alcat Communications Warsaw Ltd
Rozwój i wdrażanie strategii public relations dla kluczowych klientów (m.in. strategia współpracy z mediami dla Prokom Software SA, strategia odmłodzenia grupy klientów dla produktu firmy Cussons – Graphite)
• Pozyskiwanie nowych klientów (m.in. Kwik-Fit, Prokom Software SA, Cussons, The Institute for International Research, Fundacja Ryszarda Krauze, Gras Savoye, Polnord, BEA Systems, Gorenje, Bio- Rad, Heidrick&Struggles, The American Food Export, Mostostal Warszawa, PAIZ)
• Koordynacja działań związanych z organizacją wydarzeń specjalnych (The World Young Business Achiever w Warszawie i w Orlando, BEA Systems)
• Współpraca z podwykonawcami (m.in. firmy księgowe, butiki kreatywne, drukarnie, wydawnictwa)
• Zespół: maks. 25 osób w warszawskim biurze
• Pozyskiwanie nowych klientów (m.in. Kwik-Fit, Prokom Software SA, Cussons, The Institute for International Research, Fundacja Ryszarda Krauze, Gras Savoye, Polnord, BEA Systems, Gorenje, Bio- Rad, Heidrick&Struggles, The American Food Export, Mostostal Warszawa, PAIZ)
• Koordynacja działań związanych z organizacją wydarzeń specjalnych (The World Young Business Achiever w Warszawie i w Orlando, BEA Systems)
• Współpraca z podwykonawcami (m.in. firmy księgowe, butiki kreatywne, drukarnie, wydawnictwa)
• Zespół: maks. 25 osób w warszawskim biurze
Szkolenia i kursy
Trochę ich było... kilka szkoleń przeszedłem w Stanach.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Squash, tenis, koszykówka, siatkowka, przedsiębiorczość a przede wszystkim rodzina.
Organizacje
Stowarzyszenie Przyjaciół Domu Braci Jabłkowskich (z sympatii), Stowarzyszenie Ludzi Reklamy; Forum Od-Nowa; Forum Dialogu; Obywatele nauki; ASES; Fundujesz.pl
Inne
Doradzam w strategiach medialnych oraz marketingowych – także politykom. Prowadzę szkolenia z kreatywności, negocjacji, rozwiązywania konfliktów, crowdfundingu, zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Jestem fanem prasy drukowanej i zarazem internetu.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Blogi firmowe i produktowe
Blog jest narzędziem marketingowym, dzięki któremu nowoczesna firma uzyskuje znakomity i – co istotne – żywy kontakt z potencjalnymi bądź obecnymi klientami.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
Fani WordPressa
Grupa fanów WordPressa, najlepszego na świecie darmowego systemu do blogowania, dzięki któremu sprawnie działa też wiele zwykłych firmowych stron internetowych.