Bartosz Sokolinski

Wiceprezes, Southern Sun
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama B2B blogowanie rozwój marki Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą Content Marketing Copywriting Komunikacja korporacyjna Zarządzanie kryzysem Publikacje na zamówienie Digital Marketing media eletroniczne Strategia cyfrowa E-commerce Ekonomika Przedsiębiorczość Facebook Google Adwords Google Analytics Internet Lead Generation Przywództwo Zarządzanie Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Media Marketing Mobilny Negocjacje New Business Development nowe media Reklama online Marketing internetowy Prezentacje Project Management Public Relations Wystąpienia publiczne Zarządzanie Sprzedażą SEO Social Marketing Social Media Social Media Marketing Planowanie strategiczne Strategia Thought Leadership Marketing wirusowy Zarządzanie zespołem Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Grupa Inicjatywna
Obywatele Nauki
Logo
Ekspert, współzałożyciel
Forum OdNowa
Southern Sun
Wiceprezes
Zarządzanie; zdobywanie nowych klientów.
Logo
Prezes
TO.BE Group
Tworzenie strategii marketingowych dla kluczowych klientów (m.in. nowa strategia dla Galerii Nowy Świat w Rzeszowie, Strategia dla biznesu HR w Wolters Kluwer, Rebranding oraz nowa opracowanie nowych dla strategii dla firm Black Point oraz Marcato; Stworzenie marek oraz strategii dla firm Enevis, Ignitus, Europejskie Centrum Tenisa, Browar Konstancin)
• Komunikacja z kluczowymi klientami (m.in. Agora, Ardo, Black Point, Browar Konstancin, Bunge, Daucy, Dun and Bradstreet, Enevis, FRSI, Ignitus, Galeria Nowy Świat, Mediaexpress, McMillan, Ministry of Foreign Affairs, PAFW, Platforma Obywatelska, Radio Wnet, Royal Brinkers, Szkoła Liderów, Tekla Plus, Wiedza i Praktyka, Wolters Kluwer)
• Rozwój struktury grupy firm, produktów i celów finansowych indywidualnych spółek
• Osiąganie zamierzonych celów finansowych
• Zespół: maks. 27 osób we wszystkich firmach
Logo
CEO, public speaker, responsible for strategy and custom publishing strategy
aboutUS
Odpowiedzialny za strategię.
TO.BE ADVERTISING
Country Manager
• Tworzenie strategii marketingowych dla kluczowych klientów (m.in. Infor, TOP Media, Plantpress)
• Komunikacja z kluczowymi klientami (m.in. Galeria Przymorze, Shell Autoserv, C&A, Colgate Palmolive, Sygma Bank Polska, Infor, Super Express, Murator, Agora SA, Top Media, Plantpress, Województwo Mazowieckie, Miasto Stołeczne Warszawa, Consulting Plus)
• Rozwój nowych produktów (viral marketing, social media, small business solutions, custom publishing, ecology marketing)
• Osiąganie celów finansowych
• Zespół: maks. 14 ludzi w warszawskim biurze
Logo
President
Society of Jablkowski Brothers House
Bartosz was a president of non-profit organisation which is fighting for restoring Jablkowski Borthers House to its ownerswhich was stolen by communist party.
Deja Vu, agencja reklamy
Współwłaściciel
• Ustalanie i monitorowanie strategii marketingowych klientów (m.in. strategia wsparcia sprzedaży produktów Sygma Bank – karty kredytowej Galia, kart typu „private label” – Praktiker, PSB i Bricomarche; strategie sprzedaży dla Fomar Borg Automotive; strategia budowania wizerunku firmy Ditel SA)
• Zarządzanie finansami (m.in. wyceny, analiza kosztów, negocjacje z wynagrodzeń i umów)
• Pozyskiwanie nowych klientów (m.in. Kwik-Fit, C&A, Colgate Palmolive, Sygma Bank, BGK, Fomar Borg
Automotive Ditel SA, Securia, Gladio)
• Nadzorowanie obsługi klienta
• Zespół: maks. 7 osób w warszawskim biurze
Logo
Radny
Rada Gminy Michałowice
Logo
Deputy Managing Partner
Alcat Communications Warsaw Ltd
Rozwój i wdrażanie strategii public relations dla kluczowych klientów (m.in. strategia współpracy z mediami dla Prokom Software SA, strategia odmłodzenia grupy klientów dla produktu firmy Cussons – Graphite)
• Pozyskiwanie nowych klientów (m.in. Kwik-Fit, Prokom Software SA, Cussons, The Institute for International Research, Fundacja Ryszarda Krauze, Gras Savoye, Polnord, BEA Systems, Gorenje, Bio- Rad, Heidrick&Struggles, The American Food Export, Mostostal Warszawa, PAIZ)
• Koordynacja działań związanych z organizacją wydarzeń specjalnych (The World Young Business Achiever w Warszawie i w Orlando, BEA Systems)
• Współpraca z podwykonawcami (m.in. firmy księgowe, butiki kreatywne, drukarnie, wydawnictwa)
• Zespół: maks. 25 osób w warszawskim biurze

Szkolenia i kursy

Trochę ich było... kilka szkoleń przeszedłem w Stanach.

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo prasowe i public relations, studia podyplomowe
Centrum Dziennikarstwa
Logo
ISNS, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Squash, tenis, koszykówka, siatkowka, przedsiębiorczość a przede wszystkim rodzina.

Organizacje

Stowarzyszenie Przyjaciół Domu Braci Jabłkowskich (z sympatii), Stowarzyszenie Ludzi Reklamy; Forum Od-Nowa; Forum Dialogu; Obywatele nauki; ASES; Fundujesz.pl

Inne

Doradzam w strategiach medialnych oraz marketingowych – także politykom. Prowadzę szkolenia z kreatywności, negocjacji, rozwiązywania konfliktów, crowdfundingu, zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Jestem fanem prasy drukowanej i zarazem internetu.

Grupy

254 wszystkich wypowiedzi
18 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A polityka
A polityka
polityka przede wszystkim
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Automatyka
Automatyka
Dla wszystkich zainteresowanych automatyką.
Blogi
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Blogi firmowe i produktowe
Blogi firmowe i produktowe
Blog jest narzędziem marketingowym, dzięki któremu nowoczesna firma uzyskuje znakomity i – co istotne – żywy kontakt z potencjalnymi bądź obecnymi klientami.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Design
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
Dziennikarstwo społeczne
Dziennikarstwo społeczne
Grupa ludzi, którzy lubią tworzyć - nie tylko za pieniądze.
facebook.com
facebook.com
Grupa GoldenLinowych użytkowników serwisu FaceBook.com
Fani WordPressa
Fani WordPressa
Grupa fanów WordPressa, najlepszego na świecie darmowego systemu do blogowania, dzięki któremu sprawnie działa też wiele zwykłych firmowych stron internetowych.