Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
hiszpański
dobry
rosyjski
dobry
niderlandzki
podstawowy
portugalski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Zarządzający Strategią Klienta i Analizami
- zarządzanie zespołem analityków biznesowych/CRM,
- rozwijanie operacyjnych aktywności CRM Banku, zarządzanie skonsolidowanym ekosystemem kampanii marketingowych i procesów je wspierających we wszystkich warstwach (planowanie, realizacja, raportowanie, usprawnianie), dla wszystkich produktów Banku (kredyty ratalne, pożyczki gotówkowe, karty kredytowe), we wszystkich kanałach sprzedaży i komunikacji (placówki bankowe, wyspy w centrach handlowych, placówki własne w dużych sieciach detalicznych, call centres wewnętrzne i zewnętrzne oraz inne kanały marketingu bezpośredniego),
- rozwijanie i utrzymanie bazodanowych narzędzi analitycznych używanych
do operacyjnego zarządzania kampaniami marketingowymi,
- bieżące zarządzanie portfelem aktywnych kampanii marketingowych: realizacja selekcji, zarządzanie bazami klientów, zasilanie kanałów komunikacji oraz raportowanie
- rozwijanie i utrzymanie systemu biznesowego raportowania zarządczego w zakresie analiz akwizycji i portfeli produktów, wolumenów, wskaźników biznesowych, analitycznego monitoringu kluczowych procesów operacyjnych oraz ich prognozowania i modelowania,
- wsparcie procesów budżetowania finansowego w zakresie aktywności x-sell Banku.
- rozwijanie operacyjnych aktywności CRM Banku, zarządzanie skonsolidowanym ekosystemem kampanii marketingowych i procesów je wspierających we wszystkich warstwach (planowanie, realizacja, raportowanie, usprawnianie), dla wszystkich produktów Banku (kredyty ratalne, pożyczki gotówkowe, karty kredytowe), we wszystkich kanałach sprzedaży i komunikacji (placówki bankowe, wyspy w centrach handlowych, placówki własne w dużych sieciach detalicznych, call centres wewnętrzne i zewnętrzne oraz inne kanały marketingu bezpośredniego),
- rozwijanie i utrzymanie bazodanowych narzędzi analitycznych używanych
do operacyjnego zarządzania kampaniami marketingowymi,
- bieżące zarządzanie portfelem aktywnych kampanii marketingowych: realizacja selekcji, zarządzanie bazami klientów, zasilanie kanałów komunikacji oraz raportowanie
- rozwijanie i utrzymanie systemu biznesowego raportowania zarządczego w zakresie analiz akwizycji i portfeli produktów, wolumenów, wskaźników biznesowych, analitycznego monitoringu kluczowych procesów operacyjnych oraz ich prognozowania i modelowania,
- wsparcie procesów budżetowania finansowego w zakresie aktywności x-sell Banku.
Kierownik ds. Kampanii Marketingowych w Zespole ds. Strategii Klienta i Badań Rynku
- rozwijanie i wdrażanie wieloproduktowej/wielokanałowej strategii Klienta,
- koordynacja budżetu marketingowego, strategii i planu kampanii marketingowych,
- koordynacja współpracy Działów produktowych oraz Departamentu CRM,
- udział w projektach związanych z rozwojem CRM, produktów oraz kampanii,
- koordynacja działań w zakresie badań rynku.
- koordynacja budżetu marketingowego, strategii i planu kampanii marketingowych,
- koordynacja współpracy Działów produktowych oraz Departamentu CRM,
- udział w projektach związanych z rozwojem CRM, produktów oraz kampanii,
- koordynacja działań w zakresie badań rynku.
Kierownik ds. Kampanii Marketingowych (Marketing Campaigns Manager)
- rozwój i zarządzanie systemem kampanii marketingowych: portfelowych, sprzedażowych (x-sell/up-sell) kart kredytowych, kredytów gotówkowych oraz ubezpieczeń, monitoring wyników i kosztów akcji marketingowych, budżetowanie kampanii,
- wdrożenie segmentacji i strategii x-sell dla portfela Klientów detalicznych,
- wsparcie wdrożenia i wprowadzania usprawnień w programach portfelowych: aktywacji, reaktywacji, utrzymania klienta.
- wdrożenie segmentacji i strategii x-sell dla portfela Klientów detalicznych,
- wsparcie wdrożenia i wprowadzania usprawnień w programach portfelowych: aktywacji, reaktywacji, utrzymania klienta.
Starszy Specjalista w Wydziale Kredytów Konsumpcyjnych w Dep. Marketingu Bankowości Detalicznej
- tworzenie i rozwój nowych produktów Consumer Finance oraz procesów sprzedażowych i portfelowych, w tym opracowywanie koncepcji produktu/zmian
w produktach, modelowanie finansowe, przygotowywanie dokumentacji założeń biznesowych dla zmian w systemach informatycznych i operacyjnych banku, koordynacja projektów wdrożeniowych, wsparcie rozwoju i testów aplikacji informatycznych, oraz przygotowanie założeń komunikacji z Klientami Banku.
-Wdrożenie produktów: Pilna Pożyczka – konsolidacja, karta kredytowa Millennium Impresja, karty Makro Millennium, oferta kart płatniczych dla segmentu Private Banking,
- zarządzanie portfelami produktów: prowadzenie analiz finansowych, poprawy dochodowości, procesów biznesowych oraz analiz rynku, koordynacja
i prowadzenie projektów z zakresu zarządzania portfelem kredytowym i rozwoju procesów biznesowych (również z udziałem konsultantów z firm zewnętrznych), koordynacja kampanii portfelowych,
- organizacja, wsparcie i analizy kampanii sprzedażowych kart kredytowych
i kredytów gotówkowych dla klientów Banku (x-sell, up-sell) oraz nowych klientów różnymi kanałami sprzedaży: określanie kryteriów selekcji bazy, przygotowanie procesów sprzedażowych, skryptów, monitoring wyników,
- sporządzanie raportów okresowych i ad hoc dla zarządu Banku nt. procesów kredytów gotówkowych dla klientów segmentu Detal (Mass Retail) i Prestige (Affluent),
w tym: audyty procesów, analizy rynku, analizy ciągłości biznesowej, wskaźniki efektywności i ryzyka, plany działań redukujące ryzyka operacyjne, od lipca 2010 jako Właściciel Procesu Kredyty Gotówkowe,
- bieżące wsparcie produktowe dla jednostek sprzedaży, operacji i szkoleń.
w produktach, modelowanie finansowe, przygotowywanie dokumentacji założeń biznesowych dla zmian w systemach informatycznych i operacyjnych banku, koordynacja projektów wdrożeniowych, wsparcie rozwoju i testów aplikacji informatycznych, oraz przygotowanie założeń komunikacji z Klientami Banku.
-Wdrożenie produktów: Pilna Pożyczka – konsolidacja, karta kredytowa Millennium Impresja, karty Makro Millennium, oferta kart płatniczych dla segmentu Private Banking,
- zarządzanie portfelami produktów: prowadzenie analiz finansowych, poprawy dochodowości, procesów biznesowych oraz analiz rynku, koordynacja
i prowadzenie projektów z zakresu zarządzania portfelem kredytowym i rozwoju procesów biznesowych (również z udziałem konsultantów z firm zewnętrznych), koordynacja kampanii portfelowych,
- organizacja, wsparcie i analizy kampanii sprzedażowych kart kredytowych
i kredytów gotówkowych dla klientów Banku (x-sell, up-sell) oraz nowych klientów różnymi kanałami sprzedaży: określanie kryteriów selekcji bazy, przygotowanie procesów sprzedażowych, skryptów, monitoring wyników,
- sporządzanie raportów okresowych i ad hoc dla zarządu Banku nt. procesów kredytów gotówkowych dla klientów segmentu Detal (Mass Retail) i Prestige (Affluent),
w tym: audyty procesów, analizy rynku, analizy ciągłości biznesowej, wskaźniki efektywności i ryzyka, plany działań redukujące ryzyka operacyjne, od lipca 2010 jako Właściciel Procesu Kredyty Gotówkowe,
- bieżące wsparcie produktowe dla jednostek sprzedaży, operacji i szkoleń.
Management Trainee - Program Rozwoju Kompetencji Menedżerskich People Grow
Kilkumiesięczne rotacje w szeregu departamentów banku: w tym, w placówka detaliczna, Dep. Audytu Wewnętrznego, Dep. Bankowości Elektronicznej, Projekt Rozbudowy Sieci Detalicznej, Dep. Marketingu i Rozwoju Bankowości Hipotecznej, Dep. Altarnatywnych Kanałów Sprzedaży, Dep. Ryzyka.
Staż
Stałe Przedstawicielstwo RP przy Unii Europejskiej w Brukseli
Staż w Wydziale Ekonomiczno-Handlowym, udział w oficjalnych spotkania Rady UE, w tym komitetów:133 Commitee, Trade & Development Working Group, Coreper I), przygotowywanie dokumentów z posiedzeń oraz opracowań dotyczących m.in. międzynarodowych negocjacji hadlowych, międzynarodowego prawa handlowego.
Szkolenia i kursy
treningi NLP,
techniki heurystyczne,
szkolenia z prezentacji profesjonalnej ikomunikowania,
zaawansowane narzędzia MS Excel i MS Access, zastosowanie języka VBA w tych aplikacjach.
techniki heurystyczne,
szkolenia z prezentacji profesjonalnej ikomunikowania,
zaawansowane narzędzia MS Excel i MS Access, zastosowanie języka VBA w tych aplikacjach.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Zainteresowania
gitara,
rozkosze łamania głowy i treningu umysłowego na różne sposoby - planszówki, karcianki, gry logiczne i łamigłówki,
muzyka,
dobra proza.
rozkosze łamania głowy i treningu umysłowego na różne sposoby - planszówki, karcianki, gry logiczne i łamigłówki,
muzyka,
dobra proza.
Organizacje
Studenckie Koło Naukowe Negocjacji, Komunikacji i Psychologii (członkowstwo od 2003 do 2006). Udział w projektach Koła, organizacja konferencji i szkoleń.
Grupy
Bank Millennium S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem Millennium oraz grupą kapitałową Millennium.
http://www.millenet.pl/
Gitarzyści i nie tylko
Dla tych którzy grali, lub grają na gitarze. Kochają klasyczny, drewniany dźwięk Fender Stratocaster jak też krwistą nutę wydobywaną np; z Ibaneza NDM.
A może połączymy siły i stworzymy Golden Line B
gry planszowe i logiczne
Dla wszystkich fanów gier planszowych i logicznych, ale także sudoku, łamigłówek i kart
PlanShow
Znudził Ci się Chińczyk? Nie lubisz Eurobiznesu? Ktoś mądrzy się w Scrabble? Zapraszam! NIE TYLKO DZIECI W TO GRAJA:)
RPG Fans
Grupa zrzeszająca wszystkich miłośników gier RPG, paragrafowych i tych którzy zachwycają się fantasy :) Zapraszam!