Bartosz Sawicki

Manager, Bankowość (CRM, produkty bankowe Consumer Finance)
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry
hiszpański
dobry
rosyjski
dobry
niderlandzki
podstawowy
portugalski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bank BNP Paribas
Zarządzający Strategią Klienta i Analizami
- zarządzanie zespołem analityków biznesowych/CRM,
- rozwijanie operacyjnych aktywności CRM Banku, zarządzanie skonsolidowanym ekosystemem kampanii marketingowych i procesów je wspierających we wszystkich warstwach (planowanie, realizacja, raportowanie, usprawnianie), dla wszystkich produktów Banku (kredyty ratalne, pożyczki gotówkowe, karty kredytowe), we wszystkich kanałach sprzedaży i komunikacji (placówki bankowe, wyspy w centrach handlowych, placówki własne w dużych sieciach detalicznych, call centres wewnętrzne i zewnętrzne oraz inne kanały marketingu bezpośredniego),
- rozwijanie i utrzymanie bazodanowych narzędzi analitycznych używanych
do operacyjnego zarządzania kampaniami marketingowymi,
- bieżące zarządzanie portfelem aktywnych kampanii marketingowych: realizacja selekcji, zarządzanie bazami klientów, zasilanie kanałów komunikacji oraz raportowanie
- rozwijanie i utrzymanie systemu biznesowego raportowania zarządczego w zakresie analiz akwizycji i portfeli produktów, wolumenów, wskaźników biznesowych, analitycznego monitoringu kluczowych procesów operacyjnych oraz ich prognozowania i modelowania,
- wsparcie procesów budżetowania finansowego w zakresie aktywności x-sell Banku.
Bank BNP Paribas
Kierownik ds. Kampanii Marketingowych w Zespole ds. Strategii Klienta i Badań Rynku
- rozwijanie i wdrażanie wieloproduktowej/wielokanałowej strategii Klienta,
- koordynacja budżetu marketingowego, strategii i planu kampanii marketingowych,
- koordynacja współpracy Działów produktowych oraz Departamentu CRM,
- udział w projektach związanych z rozwojem CRM, produktów oraz kampanii,
- koordynacja działań w zakresie badań rynku.
Bank BNP Paribas
Kierownik ds. Kampanii Marketingowych (Marketing Campaigns Manager)
- rozwój i zarządzanie systemem kampanii marketingowych: portfelowych, sprzedażowych (x-sell/up-sell) kart kredytowych, kredytów gotówkowych oraz ubezpieczeń, monitoring wyników i kosztów akcji marketingowych, budżetowanie kampanii,
- wdrożenie segmentacji i strategii x-sell dla portfela Klientów detalicznych,
- wsparcie wdrożenia i wprowadzania usprawnień w programach portfelowych: aktywacji, reaktywacji, utrzymania klienta.
Bank Millennium S.A.
Starszy Specjalista w Wydziale Kredytów Konsumpcyjnych w Dep. Marketingu Bankowości Detalicznej
- tworzenie i rozwój nowych produktów Consumer Finance oraz procesów sprzedażowych i portfelowych, w tym opracowywanie koncepcji produktu/zmian
w produktach, modelowanie finansowe, przygotowywanie dokumentacji założeń biznesowych dla zmian w systemach informatycznych i operacyjnych banku, koordynacja projektów wdrożeniowych, wsparcie rozwoju i testów aplikacji informatycznych, oraz przygotowanie założeń komunikacji z Klientami Banku.
-Wdrożenie produktów: Pilna Pożyczka – konsolidacja, karta kredytowa Millennium Impresja, karty Makro Millennium, oferta kart płatniczych dla segmentu Private Banking,
- zarządzanie portfelami produktów: prowadzenie analiz finansowych, poprawy dochodowości, procesów biznesowych oraz analiz rynku, koordynacja
i prowadzenie projektów z zakresu zarządzania portfelem kredytowym i rozwoju procesów biznesowych (również z udziałem konsultantów z firm zewnętrznych), koordynacja kampanii portfelowych,
- organizacja, wsparcie i analizy kampanii sprzedażowych kart kredytowych
i kredytów gotówkowych dla klientów Banku (x-sell, up-sell) oraz nowych klientów różnymi kanałami sprzedaży: określanie kryteriów selekcji bazy, przygotowanie procesów sprzedażowych, skryptów, monitoring wyników,
- sporządzanie raportów okresowych i ad hoc dla zarządu Banku nt. procesów kredytów gotówkowych dla klientów segmentu Detal (Mass Retail) i Prestige (Affluent),
w tym: audyty procesów, analizy rynku, analizy ciągłości biznesowej, wskaźniki efektywności i ryzyka, plany działań redukujące ryzyka operacyjne, od lipca 2010 jako Właściciel Procesu Kredyty Gotówkowe,
- bieżące wsparcie produktowe dla jednostek sprzedaży, operacji i szkoleń.
Bank Millennium S.A.
Management Trainee - Program Rozwoju Kompetencji Menedżerskich People Grow
Kilkumiesięczne rotacje w szeregu departamentów banku: w tym, w placówka detaliczna, Dep. Audytu Wewnętrznego, Dep. Bankowości Elektronicznej, Projekt Rozbudowy Sieci Detalicznej, Dep. Marketingu i Rozwoju Bankowości Hipotecznej, Dep. Altarnatywnych Kanałów Sprzedaży, Dep. Ryzyka.
Bank Millennium S.A.
Staż
Staż sprzedażowy w oddziale dla klientów z segmentu Private Banking w Warszawie. Współpraca z klientami, wsparcie dla doradców, prace administracyjne.
Logo
Staż
AGORIA - The Multisector Federation For The Technology Industry w Belgii
Praca w zespole projektowym tworzącym intranetowy serwis ekonomiczno-biznesowy dla członków federacji: Business Tool Kit For CEE Countries.
Logo
Staż
Stałe Przedstawicielstwo RP przy Unii Europejskiej w Brukseli
Staż w Wydziale Ekonomiczno-Handlowym, udział w oficjalnych spotkania Rady UE, w tym komitetów:133 Commitee, Trade & Development Working Group, Coreper I), przygotowywanie dokumentów z posiedzeń oraz opracowań dotyczących m.in. międzynarodowych negocjacji hadlowych, międzynarodowego prawa handlowego.
Bank Millennium S.A.
Staż
Uczestnictwo w zespole projektowym organizującym ogólnopolski konkurs dla studentów Millennium Communication Game

Szkolenia i kursy

treningi NLP,
techniki heurystyczne,
szkolenia z prezentacji profesjonalnej ikomunikowania,
zaawansowane narzędzia MS Excel i MS Access, zastosowanie języka VBA w tych aplikacjach.

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie - 2-semestralne stypendium Socrates- Erasmus, magisterskie
EHSAL - Europese Hogeschool St. Aloysius Brussel
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Zarządzanie bankowością

Zainteresowania

gitara,
rozkosze łamania głowy i treningu umysłowego na różne sposoby - planszówki, karcianki, gry logiczne i łamigłówki,
muzyka,
dobra proza.

Organizacje

Studenckie Koło Naukowe Negocjacji, Komunikacji i Psychologii (członkowstwo od 2003 do 2006). Udział w projektach Koła, organizacja konferencji i szkoleń.

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Bank Millennium S.A.
Bank Millennium S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem Millennium oraz grupą kapitałową Millennium. http://www.millenet.pl/
Gitara
Gitara
Szarpać struny - yeah
Gitarzyści i nie tylko
Gitarzyści i nie tylko
Dla tych którzy grali, lub grają na gitarze. Kochają klasyczny, drewniany dźwięk Fender Stratocaster jak też krwistą nutę wydobywaną np; z Ibaneza NDM. A może połączymy siły i stworzymy Golden Line B
gry planszowe i logiczne
gry planszowe i logiczne
Dla wszystkich fanów gier planszowych i logicznych, ale także sudoku, łamigłówek i kart
People Grow and friends
People Grow and friends
Grupa zrzeszająca uczestników i sympatyków;) programu People Grow.
Pink Floyd
Pink Floyd
Fani Floydów - łączmy się!
PlanShow
PlanShow
Znudził Ci się Chińczyk? Nie lubisz Eurobiznesu? Ktoś mądrzy się w Scrabble? Zapraszam! NIE TYLKO DZIECI W TO GRAJA:)
Progressive Rock
Progressive Rock
Zapraszam wszystkich sympatyków tego wyrafinowanego stylu muzyki.
RPG Fans
RPG Fans
Grupa zrzeszająca wszystkich miłośników gier RPG, paragrafowych i tych którzy zachwycają się fantasy :) Zapraszam!
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
SGH
SGH
Grupa studentów/absolwentów Wielkiej Różowej:)