Wypowiedzi
-
Jeszcze tylko do 5 MARCA można zgłaszać kandydatury specjalistów ds. komunikacji w siódmej edycji konkursu PRotony. W konkursie redakcji PRoto.pl mogą startować osoby z firm PR, działów PR-owskich firm i korporacji, instytucji i administracji publicznej, organizacji non-profit i fundacji, jak również osoby zajmujące się edukacją PR-owską. Nowością w kategoriach jest DEBIUT.
Do konkursu można zgłaszać się samemu, można zgłosić swojego współpracownika, przełożonego czy podwładnego. W tej edycji konkursu zostaną ocenione osiągnięcia od 1 stycznia 2012 do 31 grudnia 2012. Uwzględniane będą zarówno całoroczne dokonania, jak również wyjątkowe rezultaty pojedynczych projektów.
Zgłoszonych kandydatów ocenią członkowie Akademii Ekspertów PR, którą tworzy grono uznanych specjalistów, działających od lat w branży PR; wśród nich są także wszyscy laureaci dotychczasowych edycji konkursu. Przebieg głosowania będzie jawny – jego wyniki oraz decyzje poszczególnych członków Akademii Ekspertów PR zostaną w całości opublikowane na stronie PRotonów po Gali, wieńczącej konkurs. Głosowanie odbędzie się drogą elektroniczną, a aplikacje będą punktowane przez AEPR wg regulaminu.
Nad przebiegiem głosowania będzie czuwać audytor: kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy. Więcej informacji o konkursie http://protony.pl.
Zgłoś kandydata
http://www.protony.pl/PRotony/zgloszenie -
Jeszcze tylko do 5 MARCA można zgłaszać kandydatury specjalistów ds. komunikacji w siódmej edycji konkursu PRotony. W konkursie redakcji PRoto.pl mogą startować osoby z firm PR, działów PR-owskich firm i korporacji, instytucji i administracji publicznej, organizacji non-profit i fundacji, jak również osoby zajmujące się edukacją PR-owską. Nowością w kategoriach jest DEBIUT.
Do konkursu można zgłaszać się samemu, można zgłosić swojego współpracownika, przełożonego czy podwładnego. W tej edycji konkursu zostaną ocenione osiągnięcia od 1 stycznia 2012 do 31 grudnia 2012. Uwzględniane będą zarówno całoroczne dokonania, jak również wyjątkowe rezultaty pojedynczych projektów.
Zgłoszonych kandydatów ocenią członkowie Akademii Ekspertów PR, którą tworzy grono uznanych specjalistów, działających od lat w branży PR; wśród nich są także wszyscy laureaci dotychczasowych edycji konkursu. Przebieg głosowania będzie jawny – jego wyniki oraz decyzje poszczególnych członków Akademii Ekspertów PR zostaną w całości opublikowane na stronie PRotonów po Gali, wieńczącej konkurs. Głosowanie odbędzie się drogą elektroniczną, a aplikacje będą punktowane przez AEPR wg regulaminu.
Nad przebiegiem głosowania będzie czuwać audytor: kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy. Więcej informacji o konkursie http://protony.pl.
Zgłoś kandydata
http://www.protony.pl/PRotony/zgloszenie -
Jeszcze tylko do 5 MARCA można zgłaszać kandydatury specjalistów ds. komunikacji w siódmej edycji konkursu PRotony. W konkursie redakcji PRoto.pl mogą startować osoby z firm PR, działów PR-owskich firm i korporacji, instytucji i administracji publicznej, organizacji non-profit i fundacji, jak również osoby zajmujące się edukacją PR-owską. Nowością w kategoriach jest DEBIUT.
Do konkursu można zgłaszać się samemu, można zgłosić swojego współpracownika, przełożonego czy podwładnego. W tej edycji konkursu zostaną ocenione osiągnięcia od 1 stycznia 2012 do 31 grudnia 2012. Uwzględniane będą zarówno całoroczne dokonania, jak również wyjątkowe rezultaty pojedynczych projektów.
Zgłoszonych kandydatów ocenią członkowie Akademii Ekspertów PR, którą tworzy grono uznanych specjalistów, działających od lat w branży PR; wśród nich są także wszyscy laureaci dotychczasowych edycji konkursu. Przebieg głosowania będzie jawny – jego wyniki oraz decyzje poszczególnych członków Akademii Ekspertów PR zostaną w całości opublikowane na stronie PRotonów po Gali, wieńczącej konkurs. Głosowanie odbędzie się drogą elektroniczną, a aplikacje będą punktowane przez AEPR wg regulaminu.
Nad przebiegiem głosowania będzie czuwać audytor: kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy. Więcej informacji o konkursie http://protony.pl.
Zgłoś kandydata
http://www.protony.pl/PRotony/zgloszenie -
Jeszcze tylko do 5 MARCA można zgłaszać kandydatury specjalistów ds. komunikacji w siódmej edycji konkursu PRotony. W konkursie redakcji PRoto.pl mogą startować osoby z firm PR, działów PR-owskich firm i korporacji, instytucji i administracji publicznej, organizacji non-profit i fundacji, jak również osoby zajmujące się edukacją PR-owską. Nowością w kategoriach jest DEBIUT.
Do konkursu można zgłaszać się samemu, można zgłosić swojego współpracownika, przełożonego czy podwładnego. W tej edycji konkursu zostaną ocenione osiągnięcia od 1 stycznia 2012 do 31 grudnia 2012. Uwzględniane będą zarówno całoroczne dokonania, jak również wyjątkowe rezultaty pojedynczych projektów.
Zgłoszonych kandydatów ocenią członkowie Akademii Ekspertów PR, którą tworzy grono uznanych specjalistów, działających od lat w branży PR; wśród nich są także wszyscy laureaci dotychczasowych edycji konkursu. Przebieg głosowania będzie jawny – jego wyniki oraz decyzje poszczególnych członków Akademii Ekspertów PR zostaną w całości opublikowane na stronie PRotonów po Gali, wieńczącej konkurs. Głosowanie odbędzie się drogą elektroniczną, a aplikacje będą punktowane przez AEPR wg regulaminu.
Nad przebiegiem głosowania będzie czuwać audytor: kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy. Więcej informacji o konkursie http://protony.pl.
Zgłoś kandydata
http://www.protony.pl/PRotony/zgloszenie -
Szanowni Państwo,
branżowy portal PRoto.pl już po raz 7. przeprowadza ankietę dotyczącą zarobków w branży public relations.
Anonimowa ankieta przyczyni się do powstania raportu o płacach w branży PR w Polsce. W zeszłym roku ankietę wypełniło 713 osób. Powstała ona we współpracy z firmą badawczą KB Pretendent.
Na wypełnienie ankiety poświęcą Państwo 3-5 minut. Wyniki badania zostaną ogłoszone i opublikowane na portalu PRoto.pl w lutym 2013.
Zapraszam do wypełniania:
http://www.proto.pl/ankieta_place3
Bartosz Sawicki
Redaktor Naczelny
PRoto.pl -
Szanowni Państwo,
branżowy portal PRoto.pl już po raz 7. przeprowadza ankietę dotyczącą zarobków w branży public relations.
Anonimowa ankieta przyczyni się do powstania raportu o płacach w branży PR w Polsce. W zeszłym roku ankietę wypełniło 713 osób. Powstała ona we współpracy z firmą badawczą KB Pretendent.
Na wypełnienie ankiety poświęcą Państwo 3-5 minut. Wyniki badania zostaną ogłoszone i opublikowane na portalu PRoto.pl w lutym 2013.
Zapraszam do wypełniania:
http://www.proto.pl/ankieta_place3
Bartosz Sawicki
Redaktor Naczelny
PRoto.pl -
Szanowni Państwo,
branżowy portal PRoto.pl już po raz 7. przeprowadza ankietę dotyczącą zarobków w branży public relations.
Anonimowa ankieta przyczyni się do powstania raportu o płacach w branży PR w Polsce. W zeszłym roku ankietę wypełniło 713 osób. Powstała ona we współpracy z firmą badawczą KB Pretendent.
Na wypełnienie ankiety poświęcą Państwo 3-5 minut. Wyniki badania zostaną ogłoszone i opublikowane na portalu PRoto.pl w lutym 2013.
Zapraszam do wypełniania:
http://www.proto.pl/ankieta_place3
Bartosz Sawicki
Redaktor Naczelny
PRoto.pl -
Szanowni Państwo,
branżowy portal PRoto.pl już po raz 7. przeprowadza ankietę dotyczącą zarobków w branży public relations.
Anonimowa ankieta przyczyni się do powstania raportu o płacach w branży PR w Polsce. W zeszłym roku ankietę wypełniło 713 osób. Powstała ona we współpracy z firmą badawczą KB Pretendent.
Na wypełnienie ankiety poświęcą Państwo 3-5 minut. Wyniki badania zostaną ogłoszone i opublikowane na portalu PRoto.pl w lutym 2013.
Zapraszam do wypełniania:
http://www.proto.pl/ankieta_place3
Bartosz Sawicki
Redaktor Naczelny
PRoto.pl -
Szanowni Państwo,
branżowy portal PRoto.pl już po raz 7. przeprowadza ankietę dotyczącą zarobków w branży public relations.
Anonimowa ankieta przyczyni się do powstania raportu o płacach w branży PR w Polsce. W zeszłym roku ankietę wypełniło 713 osób. Powstała ona we współpracy z firmą badawczą KB Pretendent.
Na wypełnienie ankiety poświęcą Państwo 3-5 minut. Wyniki badania zostaną ogłoszone i opublikowane na portalu PRoto.pl w lutym 2013.
Zapraszam do wypełniania:
http://www.proto.pl/ankieta_place3
Bartosz Sawicki
Redaktor Naczelny
PRoto.pl -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Human Resources/Public Relations
-
Szanowni Państwo,
branżowy portal PRoto.pl już po raz 7. przeprowadza ankietę dotyczącą zarobków w branży public relations.
Anonimowa ankieta przyczyni się do powstania raportu o płacach w branży PR w Polsce. W zeszłym roku ankietę wypełniło 713 osób. Powstała ona we współpracy z firmą badawczą KB Pretendent.
Na wypełnienie ankiety poświęcą Państwo 3-5 minut. Wyniki badania zostaną ogłoszone i opublikowane na portalu PRoto.pl w lutym 2013.
Zapraszam do wypełniania:
http://www.proto.pl/ankieta_place3
Bartosz Sawicki
Redaktor Naczelny
PRoto.pl -
Szanowni Państwo,
branżowy portal PRoto.pl już po raz 7. przeprowadza ankietę dotyczącą zarobków w branży public relations.
Anonimowa ankieta przyczyni się do powstania raportu o płacach w branży PR w Polsce. W zeszłym roku ankietę wypełniło 713 osób. Powstała ona we współpracy z firmą badawczą KB Pretendent.
Na wypełnienie ankiety poświęcą Państwo 3-5 minut. Wyniki badania zostaną ogłoszone i opublikowane na portalu PRoto.pl w lutym 2013.
Zapraszam do wypełniania:
http://www.proto.pl/ankieta_place3
Bartosz Sawicki
Redaktor Naczelny
PRoto.pl -
Szanowni Państwo,
branżowy portal PRoto.pl już po raz 7. przeprowadza ankietę dotyczącą zarobków w branży public relations.
Anonimowa ankieta przyczyni się do powstania raportu o płacach w branży PR w Polsce. W zeszłym roku ankietę wypełniło 713 osób. Powstała ona we współpracy z firmą badawczą KB Pretendent.
Na wypełnienie ankiety poświęcą Państwo 3-5 minut. Wyniki badania zostaną ogłoszone i opublikowane na portalu PRoto.pl w lutym 2013.
Zapraszam do wypełniania:
http://www.proto.pl/ankieta_place3
Bartosz Sawicki
Redaktor Naczelny
PRoto.pl -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Public Relations PRODUKTU
-
W tym roku też badamy!!!
Zapraszam do wypełnienia!
http://www.proto.pl/ankieta_motywacja -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing i PR w IT
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Dobre i złe agencje Public Relations
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Public Relations w praktyce
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing i PR w IT
-
Co najbardziej motywuje, a co irytuje PR-owców? Czy w dobie kryzysu pieniądze znów zejdą na dalszy plan?
Weź udział w V. edycji ankiety PRoto.pl - odpowiedz na te i kilka innych pytań na temat motywacji pracowników branży PR. Zapraszamy do uzupełnienia ankiety – zajmie Ci to kilka minut.
Twój głos jest dla nas ważny!
http://www.proto.pl/ankieta_motywacjaBartosz Sawicki edytował(a) ten post dnia 05.10.11 o godzinie 10:17