Umiejętności
Rozwój działalności
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja kryzysowa
Zarządzanie kryzysem
Dziennikarstwo
Public Relations
Wystąpienia publiczne
Strategic Communications
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Corporate Communication Dept.
• project management
• media relations
• events
• internal communication (managing Intranet, publishing internal magazine etc.)
• writing comm. strategies, tactic plans and policy papers
• government and institutional relations
• communication support for Restructuring Plan (from Unions to new products)
• change management
• developing and introduction of new Intranet
• CEO ghostwriter
• crisis management
• media relations
• events
• internal communication (managing Intranet, publishing internal magazine etc.)
• writing comm. strategies, tactic plans and policy papers
• government and institutional relations
• communication support for Restructuring Plan (from Unions to new products)
• change management
• developing and introduction of new Intranet
• CEO ghostwriter
• crisis management
PR/media relations/crisis communication training
PR coach
- regular media relations trainings organized by PRoto.pl
- crisis communication
- panelist @ Ciszewski MSL Financial Communication's conference: Communication opportunities, chalanges, issues of the real estate industry
- panelist @ PSPR's (Polish Association of Public Relations) conference: Media relations in the real estate industry
- PR and media relations in busines @Sukces Pisany Szminką - conference for 150 businesswomen
- Toaster WSR - workshops for students of the Warsaw School of Advertising
- crisis communication
- panelist @ Ciszewski MSL Financial Communication's conference: Communication opportunities, chalanges, issues of the real estate industry
- panelist @ PSPR's (Polish Association of Public Relations) conference: Media relations in the real estate industry
- PR and media relations in busines @Sukces Pisany Szminką - conference for 150 businesswomen
- Toaster WSR - workshops for students of the Warsaw School of Advertising
wystawiono
Bartosz Sawicki zwiastuje polskiej branży PR nadejście prawdziwego profesjonalizmu objawiającego się krytycznym podejściem do powierzchowności i naiwności głoszonych n/t PR teorii. Świetnie łączy praktykę i teorię, osiągając niespotykane efekty.
Editor in Chief (previously journalist)
- team management
- social media management
- media relations
- organisation of conferences - 'Dialog PR' for public relations professionals,
- organisation of PRotony - PR Awards for public relations branch
- creating daily newsletter with 19,000 subscribers
- writting articles, reports about PR branch
- social media management
- media relations
- organisation of conferences - 'Dialog PR' for public relations professionals,
- organisation of PRotony - PR Awards for public relations branch
- creating daily newsletter with 19,000 subscribers
- writting articles, reports about PR branch
wystawiono
Zawsze profesjonalny, świetnie przygotowany i otwarty na pomysły współpracy. Oczywiście dodatkowo mocny merytorycznie :)
wystawiono
Świetna współpraca. Dobra organizacja eventów tematycznych Proto.pl, w których brałem udział. Świetnie przygotowane szkolenie z budżetowania PR, w którym miałem okazję uczestniczyć.
trainee in comunication unit
- writting press releases
- organization of press conferences
- creation of advertising materials: copywritting and cooperation with graphics
- writting analyzes and reports
- research
- media monitoring (in English)
- executive @ the organization of Tour de Pologne 2007, and Polish campaign promoting African Cup of Nations 2008
- organization of press conferences
- creation of advertising materials: copywritting and cooperation with graphics
- writting analyzes and reports
- research
- media monitoring (in English)
- executive @ the organization of Tour de Pologne 2007, and Polish campaign promoting African Cup of Nations 2008
wystawiono
Bartek Sawicki podczas 6-miesięcznego stażu w Eurosport Polska odpowiedzialny był za wspierania działań komunikacyjnych dotyczących kanałów telewizyjnych należących do Grupy Eurosport. Podczas stażu Bartek wykazywał się pełnym zaangażowaniem, bardzo dobrą organizacją pracy i wysokiej klasy profesjonalizmem. Bez wahania mogę polecić Bartka do pracy na odpowiedzialnych stanowiskach i jestem przekonany, że jego zaangażowanie jest gwarancją realizacji zakładanych celów.
Szkolenia i kursy
- Time management
- Building social media strategies by Michał Górecki & PRoto.pl
- Budgeting in public relations by Fleishman Hillard Polska & PRoto.pl
- Dialog PR
XIII edition: The reputation of Polish football - demons of the past vs. new opportunities
XIV edition: To have, to be, to look good - reputation of financial sector
XV edition: Communication of vodka, beer and cigarettes
- PRForum 2012 Dialogue PR and reputation management in times of permanent change. Consulting. Creativity. Efficiency.
- Building social media strategies by Michał Górecki & PRoto.pl
- Budgeting in public relations by Fleishman Hillard Polska & PRoto.pl
- Dialog PR
XIII edition: The reputation of Polish football - demons of the past vs. new opportunities
XIV edition: To have, to be, to look good - reputation of financial sector
XV edition: Communication of vodka, beer and cigarettes
- PRForum 2012 Dialogue PR and reputation management in times of permanent change. Consulting. Creativity. Efficiency.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Analityk Procesowy
Zapraszam wszystkich zajmujących się oraz zainteresowanych standaryzacją i optymalizacją procesów w organizacjach.
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Marketing sportowy/Sponsoring sportowy
Serdecznie zapraszam do rozmów o marketingu sportowym, marketingu w sporcie oraz inwestowaniu w sport. O wydarzeniach sportowych oczywiście także:)
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
PR w Finansach
Misja naszej grupy to wymiana wiedzy i doświadczenia między wszystkimi uczestnikami procesów komunikacyjnych.
Zapraszam wszystkich do dzielenia się swoimi doświadczeniami, wiedzą, przemyśleniami, ini