Bartosz Ruciński

Key Account Manager w firmie Ofix.pl Office Depot Business Partner

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Key Account Manager
Ofix.pl Office Depot Business Partner
- budowanie i utrzymywanie dobrych kontaktów oraz obsługa kluczowych klientów,
- wynajdowanie, pozyskiwane i budowanie bazy klientów,
- rozpoznanie i analiza rynku oraz konkurencji,
- konstruowanie indywidualnych ofert handlowych dopasowanych do określonych potrzeb,
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- budowanie i dbanie o dobry wizerunek firmy,
- obszar pracy północna Polska,
- przygotowywanie planów, analiz sprawozdawczości,
- sporządzanie raportów z ustalonych obszarów działania,
- planowanie działań zwiększających sprzedaż oraz rozwój sieci dystrybucji poprzez aktywną analizę sytuacji rynkowej,
- prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów,
Logo
Dyrektor ds. Sprzedaży i Zakupów
GRUBA Recykling sp. z o.o.
▪ wynajdowanie, pozyskiwane i budowanie bazy klientów,
▪ nadzorowanie i zarządzanie podległym działem handlowym
▪ rozpoznanie i analiza rynku oraz konkurencji na terenie Polski jak i za granicą,
▪ budowanie i utrzymywanie relacji handlowych z odbiorcami/dostawcami,
▪ przygotowywanie planów, analiz sprawozdawczości,
▪ opracowywanie i realizacja strategii i planów marketingowych,
▪ organizacja eksportu/importu - spedycja, logistyka, port (droga morska i lądowa),
▪ konstruowanie indywidualnych ofert handlowych dopasowanych do określonych potrzeb,
▪ prowadzenie negocjacji handlowych,
▪ analiza działań konkurencji – firmy złomowe, proces produkcji, zbiórki i recyklingu złomu kablowego oraz silników,
▪ budowanie i dbanie o dobry wizerunek firmy,
▪ obszar pracy cały Świat
Logo
Dyrektor ds. Sprzedaży i Exportu
RECYLEX SA - LE GALL Valorisation
- przygotowanie i organizacja oddziału złomowego (budowa od podstaw),
- rekrutacja pracowników, organizacja oraz prowadzenie szkoleń,
- wyznaczanie i wnikliwa kontrola realizacji planów oraz wykonania indywidualnych zadań podległego zespołu,
- koordynacja, szkolenie i motywowanie grupy podległych pracowników,
- wynajdowanie, pozyskiwane i budowanie bazy klientów,
- rozpoznanie i analiza rynku oraz konkurencji na terenie Polski jak i za granicą,
- budowanie i utrzymywanie relacji handlowych z odbiorcami,
- przygotowywanie planów, analiz sprawozdawczości,
- opracowywanie i realizacja strategii i planów marketingowych,
- organizacja eksportu - spedycja, logistyka, port (droga morska i lądowa),
- konstruowanie indywidualnych ofert handlowych dopasowanych do określonych potrzeb,
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- analiza działań konkurencji – firmy złomowe, proces produkcji, zbiórki i recyklingu akumulatorów,
- budowanie i dbanie o dobry wizerunek firmy,
- obszar pracy cała Polska
Logo
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
AD International B.V. – ADC Technologies S.C.
- wynajdowanie, pozyskiwane i budowanie bazy klientów,
- profesjonalna pomoc w tworzeniu działu handlowego (budowa od podstaw),
- tworzenie planu promocyjnego oraz jego realizacja,
- utrzymywanie relacji handlowych ze stałymi odbiorcami,
- identyfikacja potrzeb klientów w zakresie chemicznej obróbki powierzchni metali, wstępne doradztwo technologiczne,
- budowanie i dbanie o dobry wizerunek firmy,
- konstruowanie indywidualnych ofert handlowych dopasowanych do określonych procesów technologicznych,
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- analiza działań konkurencji,
- obszar pracy 6 województwa (pomorskie, zachodniopomorskie, kujawsko pomorskie i warmińsko mazurskie, mazowieckie, podlaskie),
Logo
Dyrektor Handlowy
Vecoline sp. z o.o.
▪ rekrutacja pracowników, organizacja oraz prowadzenie szkoleń,
▪ tworzenie i budowanie profesjonalnego działu handlowego,
▪ tworzenie bazy klientów po przez ich prawidłowy dobór i weryfikację,
▪ sporządzanie raportów z ustalonych obszarów działania,
▪ profesjonalne budowanie i dbanie o dobry wizerunku firmy,
▪ przygotowywanie planów, analiz sprawozdawczości,
▪ prowadzenie negocjacji handlowych,
▪ opracowywanie i realizacja strategii i planów marketingowych,
Hamelin Polska Sp z o.o.
Kierownik Obszaru Sprzedaży
- budowanie i utrzymywanie dobrych kontaktów oraz obsługa kluczowych klientów,
- nadzór nad TTC/HURT/MTC/B2B,
- rekrutacja pracowników, organizacja oraz prowadzenie szkoleń,
- tworzenie planów promocyjnych oraz ich egzekwowanie,
- Obszar pracy ½ Polski,
- koordynacja, szkolenie i motywowanie grupy podległych handlowców,
- wyznaczanie i wnikliwa kontrola realizacji planów sprzedażowych oraz wykonania indywidualnych zadań przez Przedstawicieli Handlowych oraz Biuro obsługi Klienta,
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu kontroli kredytu,
- sporządzanie raportów z ustalonych obszarów działania,
- tworzenie bazy klientów po przez ich prawidłowy dobór i weryfikację,
- planowanie działań zwiększających sprzedaż oraz rozwój sieci dystrybucji poprzez aktywną analizę sytuacji rynkowej,
- profesjonalne budowanie i dbanie o dobry wizerunku firmy,
- przygotowywanie i negocjacja ofert handlowych oraz warunków współpracy.
- tworzenie i budowanie profesjonalnego działu handlowego,
- prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów oraz organizacja promocji,

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Politechnika Gdańska
Logo
Informatyka, magisterskie
Politechnika Gdańska

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Wyposażenie domu i biura
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zakupy
Inne