Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy specjalista ds. PR
* Obszar: rynek farmaceutyczny - neurologia, onkologia, kardiologia,
* Prowadzenie projektów, stały kontakt z klientem,
* Współpraca z ekspertami medycznymi, organizacjami pacjenckimi, dziennikarzami zdrowotnymi oraz redakcjami,
* Organizacja i koordynacja konferencji naukowych, konferencji prasowych debat, warsztatów edukacyjnych,
* Realizacja kampanii „Liczymy się z naszym zdrowiem”, „Ciekawość pierwszy stopień do… Zdrowia”,
* Przygotowywanie materiałów prasowych, prace przy dodatkach edukacyjnych
do dzienników ogólnopolskich
* Opracowywanie strategii działań, analizy otoczenia/ przygotowywanie ofert
i budżetów projektów / prezentacje ofert
* Współpraca z podwykonawcami: produkcja telewizyjna, strony internetowe, obsługa techniczna wydarzeń
* Prowadzenie projektów, stały kontakt z klientem,
* Współpraca z ekspertami medycznymi, organizacjami pacjenckimi, dziennikarzami zdrowotnymi oraz redakcjami,
* Organizacja i koordynacja konferencji naukowych, konferencji prasowych debat, warsztatów edukacyjnych,
* Realizacja kampanii „Liczymy się z naszym zdrowiem”, „Ciekawość pierwszy stopień do… Zdrowia”,
* Przygotowywanie materiałów prasowych, prace przy dodatkach edukacyjnych
do dzienników ogólnopolskich
* Opracowywanie strategii działań, analizy otoczenia/ przygotowywanie ofert
i budżetów projektów / prezentacje ofert
* Współpraca z podwykonawcami: produkcja telewizyjna, strony internetowe, obsługa techniczna wydarzeń
Specjalista | Koordynator kampanii Krewniacy
Krewniacy Europejska Fundacja Honorowego Dawcy Krwi / Arqa Sp. z o.o.
* Współtworzenie i koordynowanie programów rozwojowych Fundacji
* Przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych
* Prowadzenie Biura Prasowego - przygotowywanie informacji prasowych
* Prowadzenie serwisu www.krewniacy.pl (wyróżnienie Webstar Akademii Internetu 2007)
* Copyrighting, tworzenie materiałów reklamowych: projekty graficzne, skład, współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, drukarniami
* Współpraca z partnerami /patronami: nawiązywanie współpracy
* Organizacja konferencji, „eventów", sesji zdjęciowych, planów nagraniowych spotów reklamowych
* Realizacja kampanii „KrewniacyClub”, „I am Krewki”, „Daj życie po Życiu”
* Opracowywanie wniosków o dotacje resortowe i unijne (MF EOG i NMF) oraz prowadzenie projektu finansowanego ze środków NMF
* Przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych
* Prowadzenie Biura Prasowego - przygotowywanie informacji prasowych
* Prowadzenie serwisu www.krewniacy.pl (wyróżnienie Webstar Akademii Internetu 2007)
* Copyrighting, tworzenie materiałów reklamowych: projekty graficzne, skład, współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, drukarniami
* Współpraca z partnerami /patronami: nawiązywanie współpracy
* Organizacja konferencji, „eventów", sesji zdjęciowych, planów nagraniowych spotów reklamowych
* Realizacja kampanii „KrewniacyClub”, „I am Krewki”, „Daj życie po Życiu”
* Opracowywanie wniosków o dotacje resortowe i unijne (MF EOG i NMF) oraz prowadzenie projektu finansowanego ze środków NMF
Szkolenia i kursy
* „Jak się robi PR w ochronie zdrowia - Nowe media albo media na nowo” Ogólnopolski Przegląd Medyczny /Akademia Elamed
* „Marketing w mediach społecznościowych” ECU Marketing / Informedia Polska Sp. z o.o
* „Sztuka Przekonywania" / GK Consulting
* „Sprawozdawczość, monitoring, wnioskowanie o płatność oraz zmiany w PWP, współfinansowego ramach projektu Mechanizmów Finansowych EOG i Norweskiego” / Biuro d/s Zagranicznych Programów Pomocy w Ochronie Zdrowia
* „Rzecznik Prasowy od A do Zet” / Polska Akademia Public Relations
* „Alfabet wystąpień publicznych” / Polska Akademia Public Relations
* „Marketing w mediach społecznościowych” ECU Marketing / Informedia Polska Sp. z o.o
* „Sztuka Przekonywania" / GK Consulting
* „Sprawozdawczość, monitoring, wnioskowanie o płatność oraz zmiany w PWP, współfinansowego ramach projektu Mechanizmów Finansowych EOG i Norweskiego” / Biuro d/s Zagranicznych Programów Pomocy w Ochronie Zdrowia
* „Rzecznik Prasowy od A do Zet” / Polska Akademia Public Relations
* „Alfabet wystąpień publicznych” / Polska Akademia Public Relations
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Grupy
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR