Umiejętności
E-commerce
Zarządzanie
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Sieci
- zarządzanie działaniami marketingowymi i promocyjnymi,
- opracowanie strategii rozwoju sieci i warunków brzegowych dla nowo pozyskiwanych lokalizacji, pozyskiwanie nowych lokali handlowych dla sieci Textil Market
- organizacja pracy Działu Ekspansji,
- negocjacje kluczowych porozumień z operatorami nieruchomości handlowych
- opracowanie strategii rozwoju sieci i warunków brzegowych dla nowo pozyskiwanych lokalizacji, pozyskiwanie nowych lokali handlowych dla sieci Textil Market
- organizacja pracy Działu Ekspansji,
- negocjacje kluczowych porozumień z operatorami nieruchomości handlowych
Deputy Marketing Manager
- planowanie, koordynacja i nadzór nad wykonaniem planów promocyjnych i budżetu marketingowego,
- opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji marketingowej dla marketów Albert Express przy stacjach benzynowych,
- kierowanie zespołem
- kreacja i wdrożenie standardów komunikacji zewnętrznej supermarketów Albert.
- opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji marketingowej dla marketów Albert Express przy stacjach benzynowych,
- kierowanie zespołem
- kreacja i wdrożenie standardów komunikacji zewnętrznej supermarketów Albert.
Marketing Specialist
- negocjacje warunków współpracy i zakupu mediów dla potrzeb kampanii marketingowych hipermarketów Hypernova i supermarketów Albert,
- zrealizowanie kilkudziesięciu kampanii w mediach (radio, prasa, TV, outdoor),
- opracowanie standardu komunikacji outdoorowej oraz zorganizowanie sieci kilkuset tablic reklamowych,
- kierowanie projektami marketingowymi (np. wprowadzenie nowych mediów reklamowych do hipemarketów, otwarcia nowych hipermarketów, stacji benzynowych),
- przygotowanie koncepcji otwarcia sklepu internetowego.
- zrealizowanie kilkudziesięciu kampanii w mediach (radio, prasa, TV, outdoor),
- opracowanie standardu komunikacji outdoorowej oraz zorganizowanie sieci kilkuset tablic reklamowych,
- kierowanie projektami marketingowymi (np. wprowadzenie nowych mediów reklamowych do hipemarketów, otwarcia nowych hipermarketów, stacji benzynowych),
- przygotowanie koncepcji otwarcia sklepu internetowego.
Management Development Trainee
03-08.2003 - Dział Marketingu - Hypermarkets' External Communication:
- planowanie, koordynacja i rozliczanie działań reklamowych dla hipermarketów Hypernova w mediach oraz na nośnikach billboardowych,
- nadzór nad dystrybucją gazetek promocyjnych,
- aktualizacja danych na stronie www.
09.2002 – 02.2003 – Dział Audytu Wewnętrznego - Internal Auditor:
- przeprowadzanie kompleksowych kontroli w supermarketach Albert, hipermarketach Hypernova oraz magazynach centralnych,
- przeprowadzanie audytów kolportażu wydawnictw promocyjnych, prawidłowości dostaw, inwentaryzacji.
05.2002 – 08.2002 - Dział Operacyjny - Supermarket Deputy Manager:
- samodzielne prowadzenie zmian – nadzór i zarządzanie pracownikami,
- sporządzanie zamówień, raportów kasowych i magazynowych,
- negocjacje z przedstawicielami dostawców
09.2001 – 04.2002 – Dział Operacyjny - Operational Director Assistant:
- koordynacja działań związanych z „rebrandingiem” sklepów z pięciu formatów w jeden,
- odpowiedzialność za redukcję w supermarketach niedoborów artykułów własnej marki.
- planowanie, koordynacja i rozliczanie działań reklamowych dla hipermarketów Hypernova w mediach oraz na nośnikach billboardowych,
- nadzór nad dystrybucją gazetek promocyjnych,
- aktualizacja danych na stronie www.
09.2002 – 02.2003 – Dział Audytu Wewnętrznego - Internal Auditor:
- przeprowadzanie kompleksowych kontroli w supermarketach Albert, hipermarketach Hypernova oraz magazynach centralnych,
- przeprowadzanie audytów kolportażu wydawnictw promocyjnych, prawidłowości dostaw, inwentaryzacji.
05.2002 – 08.2002 - Dział Operacyjny - Supermarket Deputy Manager:
- samodzielne prowadzenie zmian – nadzór i zarządzanie pracownikami,
- sporządzanie zamówień, raportów kasowych i magazynowych,
- negocjacje z przedstawicielami dostawców
09.2001 – 04.2002 – Dział Operacyjny - Operational Director Assistant:
- koordynacja działań związanych z „rebrandingiem” sklepów z pięciu formatów w jeden,
- odpowiedzialność za redukcję w supermarketach niedoborów artykułów własnej marki.
Szkolenia i kursy
05. 2002 – 10.2002 „Business Learning Program” – międzynarodowy projekt szkoleniowy dla uczestników „Management Development Trainee” z siedmiu krajów Europy,
Negocjacje, Zarządzanie Czasem, Efektywna Komunikacja, Badanie i Planowanie Mediów , Internet jako Medium Reklamowe , Psychologia Reklamy , Leadership, Prezentacja Klasyczna, Excel dla Zaawansowanych, Metodologia Zarządzania Projektem, Przywództwo i Zarządzanie, Kurs szybkiej nauki w centrum szkoleniowym Dynamind.
Negocjacje, Zarządzanie Czasem, Efektywna Komunikacja, Badanie i Planowanie Mediów , Internet jako Medium Reklamowe , Psychologia Reklamy , Leadership, Prezentacja Klasyczna, Excel dla Zaawansowanych, Metodologia Zarządzania Projektem, Przywództwo i Zarządzanie, Kurs szybkiej nauki w centrum szkoleniowym Dynamind.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Żeglarstwo, narciarstwo, windsurfing, fotografia, internet, książki historyczne, eksperymenty kulinarne.
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
b2b HURT Kupię
Tu prosze zamieszczac ogloszenia dla firm handlujacych towarem hurtowo. Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych.
Ogloszenia powinny byc w miare precyzyjne i fachowe.
b2b HURT Sprzedam
Ogloszenia firm sprzedajacych hurtowo. Dla kupujacych Hurtem: www.goldenline.pl/forum/kupie-towar-w-ilosciach...
Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych.
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe