Doświadczenie zawodowe
Dyrektor operacyjny
• Planowanie i realizacja budżetu
• Wdrażanie i dbałość nad realizacją nowych projektów
• Rozwój sieci i otwarcia nowych oddziałów
• Kierowanie bieżąca działalnością w zakresie polityki kadrowej, organizacji i administracji
• Negocjacje umów z podwykonawcami
• Optymalizacja kosztów działalności
• Prowadzenie analiz operacyjnych
• Prowadzenie negocjacji handlowych
• Raportowanie i analiza działalności
• Odpowiedzialność za realizowane marże i wskaźniki jakościowe i ilościowe
• Wdrażanie i dbałość nad realizacją nowych projektów
• Rozwój sieci i otwarcia nowych oddziałów
• Kierowanie bieżąca działalnością w zakresie polityki kadrowej, organizacji i administracji
• Negocjacje umów z podwykonawcami
• Optymalizacja kosztów działalności
• Prowadzenie analiz operacyjnych
• Prowadzenie negocjacji handlowych
• Raportowanie i analiza działalności
• Odpowiedzialność za realizowane marże i wskaźniki jakościowe i ilościowe
Kierownik Centrum Obsługi Klienta
Odpowiedzialny za działania sprzedażowe, operacyjne, administracyjne
kierownik Centrum Obsługi Klienta
• Realizacja budżetu sprzedażowego
• Tworzenie prognoz budżetowych
• Realizacja kluczowych wskaźników przedsiębiorstwa
• Zwiększenie efektywności podległych pracowników
• Kierowanie grupą dostawców, serwisantów, magazynierów, handlowców
• Raportowanie do Dyrektora ROK i Centrali
• Organizacja pracy jednostki
• Aktywne motywowanie pracowników w celu zwiększenia sprzedaży produktów spółki
• Monitorowanie potrzeb klientów i działań konkurencji
• Rekrutacja pracowników
• Prowadzenie szkoleń dla pracowników
• Koordynacja zadań dystrybucji, obsługa floty, administracja powierzonymi jednostkami, kontrola kosztów funkcjonowania
• Współtworzenie Regionalnego Planu Operacyjnego w Regionie.
• Tworzenie prognoz budżetowych
• Realizacja kluczowych wskaźników przedsiębiorstwa
• Zwiększenie efektywności podległych pracowników
• Kierowanie grupą dostawców, serwisantów, magazynierów, handlowców
• Raportowanie do Dyrektora ROK i Centrali
• Organizacja pracy jednostki
• Aktywne motywowanie pracowników w celu zwiększenia sprzedaży produktów spółki
• Monitorowanie potrzeb klientów i działań konkurencji
• Rekrutacja pracowników
• Prowadzenie szkoleń dla pracowników
• Koordynacja zadań dystrybucji, obsługa floty, administracja powierzonymi jednostkami, kontrola kosztów funkcjonowania
• Współtworzenie Regionalnego Planu Operacyjnego w Regionie.
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Grupy
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl jest polskim wortalem branży TSL, specjalizującym się dostarczaniu informacji wspomagających sektor Transportowo-Spedycyjno-Logistyczny w Polsce. Serwis jest źródłem informacji o wyd
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.
LOGISTYKA - KONFERENCJE, TARGI, WYDARZENIA
Konferencje i targi
na temat branży "LTS"
LOGISTYKA TRANSPORT SPEDYCJA
Poszukujesz pracy. Dołącz do nas
Straciłeś pracę lub jej aktywnie poszukujesz? Marzy Ci się wymarzone zajęcie, ale nie wiesz gdzie się zgłosić, dołącz do naszej grupy, zrobimy wszystko, by spełnić Twoje oczekiwania.
Strefa VIP
Celem tej grupy jest zebranie i stworzenie sieci znajomości na terenie całego kraju, pomocnej w dążeniu do celu, kariery jak i rozwoju biznesu.