Bartosz Myszkowski

Relationship Manager, Bank Handlowy w Warszawie SA
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

DZ BANK Polska S.A.
Senior Relationship Manager
Współpraca z klientem korporacyjnym.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca Bankowy w Sektorze Bankowości Korporacyjnej
Obecny zakres obowiązków:
• Sprzedaż usług i produktów Banku, nakierowana na osiągnięcie celów w zakresie dochodowości z powierzonego portfela klientów
• Pozyskiwanie nowych klientów
• Aktywacja nowo pozyskanych klientów oraz klientów dotychczas nieaktywnych
• Bieżące informowanie i poszerzanie wiedzy klientów o produktach oferowanych przez Bank
• Współpraca z poszczególnymi jednostkami Banku w celu zwiększenia efektywności procesu sprzedaży oraz przekazywanie kontaktów klientów do odpowiednich specjalistów
• Planowanie sprzedażowych działań strategicznych oraz bieżących w odniesieniu do klientów powierzonych do obsługi, celem realizacji oczekiwanego dochodu oraz udziału w portfelu
• Regularne spotkania z klientami z powierzonego portfela oraz z nowymi pozyskiwanymi firmami.
• Aktywna sprzedaż wszystkich produktów znajdujących się w ofercie Banku, celem realizacji budżetu, w zakresie linii produktowych: bankowości transakcyjnej, operacji pieniężnych, kredytowych, leasingowych oraz bankowości inwestycyjnej
• Pozyskiwanie od klientów niezbędnych dokumentów oraz informacji, umożliwiających realizację transakcji i sprzedaż nowych produktów
• Współpraca z Zespołami Bankowości Transakcyjnej, Operacji Pieniężnych, Ryzyka, Bankowości Inwestycyjnej, Leasingu w celu przygotowania inicjatyw sprzedażowych oraz przeprowadzenia prezentacji produktowych
• Współpraca z pracownikami Departamentu Sieci Oddziałów w zakresie sprzedaży usług bankowych i obsługi klientów.
• Zapewnienie najwyższej jakości usług bankowych oferowanych klientom oraz właściwego wizerunku Banku
• Ścisła współpraca z Analitykami oraz Decydentami Kredytowymi, w zakresie realizacji zadań kredytowych. Zapewnienie wysokiej jakości portfela kredytowego poprzez diagnozowanie ryzyka u klientów, wczesnego ostrzegania, planowania działań naprawczych oraz przeprowadzania wstępnej analizy finansowej.
• Prowadzenie dokumentacji klientowskiej oraz przygotowywanie stosownych raportów, zgodnie z obowiązującymi w Banku procedurami
• Dbałość o wysoką jakość procesów sprzedaży oraz przestrzeganie obowiązujących procedur
• Bardzo dobra znajomość oferty konkurencji oraz dostarczanie informacji o rynku do właściwych Zespołów Produktowych
• Zapewnienie zgodności przeprowadzanych działań zarówno własnych jak i w ramach koordynowanego obszaru sprzedaży z wymogami kontroli wewnętrznej, aktualnie obowiązującymi procedurami Banku, wymaganym poziomem jakości i etyką sprzedaży
• Dzielenie się z innymi członkami zespołu osiągniętymi sukcesami, sposobem i metodologią ich realizacji w celu wymiany doświadczeń i wzajemnego rozwoju zespołu
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Starszy Manager ds. Współpracy z Klientami
Do zakresu moich obowiązków należała opieka nad największymi klientami Pionu Małych Przedsiębiorstw, promowanie i sprzedaż produktów bankowych, utrzymywanie i wzrost przychodów na portfelu klientów. Praca polegała przede wszystkim na bezpośrednim kontakcie z firmami z mojego portfela, zapewnianie najwyższych standardów obsługi oraz pozyskiwanie nowych rachunków.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca Bankowy - CitiBusiness
Do zakresu moich obowiązków należała opieka nad klientami Pionu Małych Przedsiębiorstw. Praca polegała zarówno na kontakcie telefonicznym jak i bezpośrednim. Zajmowałem się sprzedażą wszelkiego rodzaju produktów bankowych. Do moich obowiązków należało przedstawienie oferty produktowej jak i sprawne przeprowadzenie klienta przez cały proces oceny ryzyka aż do uruchomienia transakcji.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca do spraw obsługi Kart Business i produktów internetowych
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca Klienta w CitiBanku (CitiPhone)
Zakres obowiązków nie uległ zmianie
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca Klienta w Handlobanku
Do zakresu moich obowiązków należała kompleksowa obsługa klienta, promowanie i sprzedaż produktów bankowych, pozyskiwanie nowych klientów

Szkolenia i kursy

• 2001 „Sprzedaż przez telefon” – Katarzyna
Korpolewska profesja consulting
• 2003 „Sprzedaż w obsłudze klienta” – Telephone Doctor
Polska
• 2004 „Zaawansowane Negocjacje sprzedażowe” –
Dynergie Poland Sp. z o.o.
• 2004 „Asertywność w obsłudze Klienta” – ClientDirect –
grupa House of Skills
• 2007 Bourse Game – instrumenty rynku walutowego
• 2007 Podstawy analizy kredytowej – kredyt obrotowy – grupa House of Skills
• 2007 W drodze do Przywództwa – warsztaty dla menadżerów-
-grupa House of Skills
• 2008 Risk Analitics – Europejski Instytut Rozwoju Kadr

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME

Zainteresowania

• Narty
• Sporty wodne
• Nurkowanie

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Citi Handlowy
Citi Handlowy
Grupa zrzeszająca pracowników Citi Handlowy w Warszawie S.A. oraz Citigroup i Citifinancial
Final Cut Studio
Final Cut Studio
Zrzesza ludzi zajmujących się montażem video na oprogramowaniu Final Cut Studio.
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla pracowników grupy CITI
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla pracowników grupy CITI
Wyłącznie dla pracowników grupy CITI !!!
Nurkowanie
Nurkowanie
Grupa przeznaczona dla miłośników nurkowania