Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca Bankowy w Sektorze Bankowości Korporacyjnej
Obecny zakres obowiązków:
• Sprzedaż usług i produktów Banku, nakierowana na osiągnięcie celów w zakresie dochodowości z powierzonego portfela klientów
• Pozyskiwanie nowych klientów
• Aktywacja nowo pozyskanych klientów oraz klientów dotychczas nieaktywnych
• Bieżące informowanie i poszerzanie wiedzy klientów o produktach oferowanych przez Bank
• Współpraca z poszczególnymi jednostkami Banku w celu zwiększenia efektywności procesu sprzedaży oraz przekazywanie kontaktów klientów do odpowiednich specjalistów
• Planowanie sprzedażowych działań strategicznych oraz bieżących w odniesieniu do klientów powierzonych do obsługi, celem realizacji oczekiwanego dochodu oraz udziału w portfelu
• Regularne spotkania z klientami z powierzonego portfela oraz z nowymi pozyskiwanymi firmami.
• Aktywna sprzedaż wszystkich produktów znajdujących się w ofercie Banku, celem realizacji budżetu, w zakresie linii produktowych: bankowości transakcyjnej, operacji pieniężnych, kredytowych, leasingowych oraz bankowości inwestycyjnej
• Pozyskiwanie od klientów niezbędnych dokumentów oraz informacji, umożliwiających realizację transakcji i sprzedaż nowych produktów
• Współpraca z Zespołami Bankowości Transakcyjnej, Operacji Pieniężnych, Ryzyka, Bankowości Inwestycyjnej, Leasingu w celu przygotowania inicjatyw sprzedażowych oraz przeprowadzenia prezentacji produktowych
• Współpraca z pracownikami Departamentu Sieci Oddziałów w zakresie sprzedaży usług bankowych i obsługi klientów.
• Zapewnienie najwyższej jakości usług bankowych oferowanych klientom oraz właściwego wizerunku Banku
• Ścisła współpraca z Analitykami oraz Decydentami Kredytowymi, w zakresie realizacji zadań kredytowych. Zapewnienie wysokiej jakości portfela kredytowego poprzez diagnozowanie ryzyka u klientów, wczesnego ostrzegania, planowania działań naprawczych oraz przeprowadzania wstępnej analizy finansowej.
• Prowadzenie dokumentacji klientowskiej oraz przygotowywanie stosownych raportów, zgodnie z obowiązującymi w Banku procedurami
• Dbałość o wysoką jakość procesów sprzedaży oraz przestrzeganie obowiązujących procedur
• Bardzo dobra znajomość oferty konkurencji oraz dostarczanie informacji o rynku do właściwych Zespołów Produktowych
• Zapewnienie zgodności przeprowadzanych działań zarówno własnych jak i w ramach koordynowanego obszaru sprzedaży z wymogami kontroli wewnętrznej, aktualnie obowiązującymi procedurami Banku, wymaganym poziomem jakości i etyką sprzedaży
• Dzielenie się z innymi członkami zespołu osiągniętymi sukcesami, sposobem i metodologią ich realizacji w celu wymiany doświadczeń i wzajemnego rozwoju zespołu
• Sprzedaż usług i produktów Banku, nakierowana na osiągnięcie celów w zakresie dochodowości z powierzonego portfela klientów
• Pozyskiwanie nowych klientów
• Aktywacja nowo pozyskanych klientów oraz klientów dotychczas nieaktywnych
• Bieżące informowanie i poszerzanie wiedzy klientów o produktach oferowanych przez Bank
• Współpraca z poszczególnymi jednostkami Banku w celu zwiększenia efektywności procesu sprzedaży oraz przekazywanie kontaktów klientów do odpowiednich specjalistów
• Planowanie sprzedażowych działań strategicznych oraz bieżących w odniesieniu do klientów powierzonych do obsługi, celem realizacji oczekiwanego dochodu oraz udziału w portfelu
• Regularne spotkania z klientami z powierzonego portfela oraz z nowymi pozyskiwanymi firmami.
• Aktywna sprzedaż wszystkich produktów znajdujących się w ofercie Banku, celem realizacji budżetu, w zakresie linii produktowych: bankowości transakcyjnej, operacji pieniężnych, kredytowych, leasingowych oraz bankowości inwestycyjnej
• Pozyskiwanie od klientów niezbędnych dokumentów oraz informacji, umożliwiających realizację transakcji i sprzedaż nowych produktów
• Współpraca z Zespołami Bankowości Transakcyjnej, Operacji Pieniężnych, Ryzyka, Bankowości Inwestycyjnej, Leasingu w celu przygotowania inicjatyw sprzedażowych oraz przeprowadzenia prezentacji produktowych
• Współpraca z pracownikami Departamentu Sieci Oddziałów w zakresie sprzedaży usług bankowych i obsługi klientów.
• Zapewnienie najwyższej jakości usług bankowych oferowanych klientom oraz właściwego wizerunku Banku
• Ścisła współpraca z Analitykami oraz Decydentami Kredytowymi, w zakresie realizacji zadań kredytowych. Zapewnienie wysokiej jakości portfela kredytowego poprzez diagnozowanie ryzyka u klientów, wczesnego ostrzegania, planowania działań naprawczych oraz przeprowadzania wstępnej analizy finansowej.
• Prowadzenie dokumentacji klientowskiej oraz przygotowywanie stosownych raportów, zgodnie z obowiązującymi w Banku procedurami
• Dbałość o wysoką jakość procesów sprzedaży oraz przestrzeganie obowiązujących procedur
• Bardzo dobra znajomość oferty konkurencji oraz dostarczanie informacji o rynku do właściwych Zespołów Produktowych
• Zapewnienie zgodności przeprowadzanych działań zarówno własnych jak i w ramach koordynowanego obszaru sprzedaży z wymogami kontroli wewnętrznej, aktualnie obowiązującymi procedurami Banku, wymaganym poziomem jakości i etyką sprzedaży
• Dzielenie się z innymi członkami zespołu osiągniętymi sukcesami, sposobem i metodologią ich realizacji w celu wymiany doświadczeń i wzajemnego rozwoju zespołu
Starszy Manager ds. Współpracy z Klientami
Do zakresu moich obowiązków należała opieka nad największymi klientami Pionu Małych Przedsiębiorstw, promowanie i sprzedaż produktów bankowych, utrzymywanie i wzrost przychodów na portfelu klientów. Praca polegała przede wszystkim na bezpośrednim kontakcie z firmami z mojego portfela, zapewnianie najwyższych standardów obsługi oraz pozyskiwanie nowych rachunków.
Doradca Bankowy - CitiBusiness
Do zakresu moich obowiązków należała opieka nad klientami Pionu Małych Przedsiębiorstw. Praca polegała zarówno na kontakcie telefonicznym jak i bezpośrednim. Zajmowałem się sprzedażą wszelkiego rodzaju produktów bankowych. Do moich obowiązków należało przedstawienie oferty produktowej jak i sprawne przeprowadzenie klienta przez cały proces oceny ryzyka aż do uruchomienia transakcji.
Szkolenia i kursy
• 2001 „Sprzedaż przez telefon” – Katarzyna
Korpolewska profesja consulting
• 2003 „Sprzedaż w obsłudze klienta” – Telephone Doctor
Polska
• 2004 „Zaawansowane Negocjacje sprzedażowe” –
Dynergie Poland Sp. z o.o.
• 2004 „Asertywność w obsłudze Klienta” – ClientDirect –
grupa House of Skills
• 2007 Bourse Game – instrumenty rynku walutowego
• 2007 Podstawy analizy kredytowej – kredyt obrotowy – grupa House of Skills
• 2007 W drodze do Przywództwa – warsztaty dla menadżerów-
-grupa House of Skills
• 2008 Risk Analitics – Europejski Instytut Rozwoju Kadr
Korpolewska profesja consulting
• 2003 „Sprzedaż w obsłudze klienta” – Telephone Doctor
Polska
• 2004 „Zaawansowane Negocjacje sprzedażowe” –
Dynergie Poland Sp. z o.o.
• 2004 „Asertywność w obsłudze Klienta” – ClientDirect –
grupa House of Skills
• 2007 Bourse Game – instrumenty rynku walutowego
• 2007 Podstawy analizy kredytowej – kredyt obrotowy – grupa House of Skills
• 2007 W drodze do Przywództwa – warsztaty dla menadżerów-
-grupa House of Skills
• 2008 Risk Analitics – Europejski Instytut Rozwoju Kadr
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Zainteresowania
• Narty
• Sporty wodne
• Nurkowanie
• Sporty wodne
• Nurkowanie
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Citi Handlowy
Grupa zrzeszająca pracowników Citi Handlowy w Warszawie S.A. oraz Citigroup i Citifinancial
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla pracowników grupy CITI
Wyłącznie dla pracowników grupy CITI !!!