Umiejętności
Cash Flow
Sprzedaż bezpośrednia
Internet
Negocjacje
Cierpliwość
szybkie przyswajanie wiedzy
wdrożenia rozwiązań
SQL
Wdrożenia systemów
Praca w zespole
Toastmasters
Szkolenie
Aplikacje internetowe
System Windows
MS Office
łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Praca w stresie
wywieranie wpływu
obrona ceny
Manipulacje
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. kontaktów z klientami
Pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie prezentacji handlowych, prowadzenie prezentacji na terenie całej Polski, umawianie spotkań, łączność w relacji klient - programista, wycena produktu, negocjacje cen, prowadzenie rozmów handlowych z dużymi przedsiębiorstwami, samodzielna organizacja pracy.
pośrednik w obrocie nieruchomościami
Pozyskiwanie nieruchomości, kontakt z klientami zainteresowanymi, negocjowanie stawek, wyjazdy na prezentacje, prowadzenie rozmów sprzedażowych, doradztwo sprzedażowe, przygotowywanie umów najmu oraz sprzedaży, dopinanie transakcji sprzedaży / kupna u notariusza, samodzielna organizacja pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Pozyskiwanie nowych klientów, kontakt z klientami obecnymi, przygotowanie prezentacji, prowadzenie negocjacji, kontakt na linii klient - dział programistyczny, prowadzenie prezentacji sprzedażowych u klienta, w siedzibie firmy, zdalnie.
Kierownik Salonu Cropp
Własna działalność gospodarcza
Na kontrakcie z LPP S.A. - Zatrudnianie oraz opieka nad zespołem (15 osobowym), prowadzenie rekrutacji, wdrażanie nowych rozwiązań VM w salonie, dbanie o wizerunek i czystość, raportowanie pracy, udział oraz przeprowadzanie szkoleń, wdrażanie nowego towaru, przecen i wiele innych obowiązków związanych z prowadzeniem salonu.
Waterfront Director
Girl Scouts of Minnesota and Wisconsin Lakes and Pines
Organizacja pracy międzynarodowej kardy ratowników, układanie planu zajęć dla dzieci, prowadzenie wycieczek na wodzie, dbanie o bezpieczeństwo, wystawianie okresowych opinii pracowników, raportowanie pracy u przełożonego, kadra wyłącznie międzynarodowa - konieczność porozumiewania się w języku angielskim.
Wdrożeniowiec
Wdrożenia systemów IT, Szkolenia personelu z zakresu działania systemu, raportowanie pracy, tworzenie protokołów.
Account Manager
Pozyskiwanie nowych klientów, opieka, doradzctwo.
wystawiono
Pan Bartosz Malicki był zatrudniony w Sims Lifecycle Services Sp. z o.o. w okresie od lutego 2012 do listopada 2012, na stanowisku: Account Manager.
Na zajmowanym stanowisku odpowiadał za:
zdobywanie nowych klientów,
obsługę pozyskanych klientów,
prowadzenie administracji sprzedaży,
raportowanie wyników pracy.
Pan Bartosz pracując w Sims wykazał się zaangażowaniem i sumiennością w zakresie pozyskiwania nowych klientów drogą telefoniczną a także głęboką wiedzą na temat technik sprzedaży.
Pan Bartosz jest osobą pełną energii, bardzo komunikatywną, szybko odnajduje się w nowym otoczeniu i łatwo nawiązuję kontakty interpersonalne.
Dał się poznać jako pracownik potrafiący pracować pod presją czasu oraz narzucanych mu celów, zachowując spokój i wysoką kulturę w kontaktach z klientami.
Jako bezpośredni przełożony miałem okazję na bieżąco obserwować efekty codziennej pracy Pana Bartosza i polecam go jako pracownika. Jeśli będą mieli Państwo dodatkowe pytania to proszę o kontakt pod numer +48 660 519 126.
Na zajmowanym stanowisku odpowiadał za:
zdobywanie nowych klientów,
obsługę pozyskanych klientów,
prowadzenie administracji sprzedaży,
raportowanie wyników pracy.
Pan Bartosz pracując w Sims wykazał się zaangażowaniem i sumiennością w zakresie pozyskiwania nowych klientów drogą telefoniczną a także głęboką wiedzą na temat technik sprzedaży.
Pan Bartosz jest osobą pełną energii, bardzo komunikatywną, szybko odnajduje się w nowym otoczeniu i łatwo nawiązuję kontakty interpersonalne.
Dał się poznać jako pracownik potrafiący pracować pod presją czasu oraz narzucanych mu celów, zachowując spokój i wysoką kulturę w kontaktach z klientami.
Jako bezpośredni przełożony miałem okazję na bieżąco obserwować efekty codziennej pracy Pana Bartosza i polecam go jako pracownika. Jeśli będą mieli Państwo dodatkowe pytania to proszę o kontakt pod numer +48 660 519 126.
Trener / Wdrożeniowiec
Marcin Szablewski
Szkolenia z zakresu sprzedaży, ABC przedsiębiorczości, zarządzania czasem, motywacji, wdrożenia systemów informatycznych, przygotowywanie prezentacji, prowadzenie asyst po-szkoleniowych, raportowanie pracy, pilnowanie frekwencji na szkoleniach, ewaluacja szkolenia.
Lider Grupy MLM
Budowanie grupy osób w systemie Multi Level Marketingu, szkolenia z zakresu Multi Level Marketingu, Wystąpienia publiczne, opieka nad grupą dystrybutorów.
Szkolenia i kursy
Prawo Jazdy kat. B
Negocjacje i obrona ceny
Wywieranie wpływów
Manipulacje
Pierwsza pomoc i ratownictwo morskie
Patent żeglarski
Opieka nad osobami starszymi
Negocjacje i obrona ceny
Wywieranie wpływów
Manipulacje
Pierwsza pomoc i ratownictwo morskie
Patent żeglarski
Opieka nad osobami starszymi
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Zainteresowania
pływanie, samochody, podróże, technika, psychologia, NLP
Organizacje
Toastmasters
Cashflow
Sukces Marketing
Cashflow
Sukces Marketing