Bartosz Makowski

Team Leader w Dziale Obsługi Klienta
Pruszków, mazowieckie

Umiejętności

Komunikacja Zarządzanie stresem Przywództwo w zespole Trener Szkolenie Team leader Obsługa klienta szkolenia Tłumacz

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

UPS Polska Sp. zo.o.
Trener
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń w Dziale Obsługi Klienta
Uzupełnianie raportów i aktualizacja materiałów szkoleniowych
Prowadzenie telekonferencji z oddziałami UPS
Ustalanie / weryfikacja procedur
Prowadzenie monitoringu połączeń telefonicznych
Tłumaczenie materiałów szkoleniowych
UPS Polska Sp. zo.o.
GBS CS Team Leader
• organizowanie pracy, podział obowiązków, delegacja zadań, kontrola jakości wyników pracy podległego zespołu
• dokonywanie okresowej oceny Pracowników
• szkolenia Pracowników w zakresie wdrażania procedur i cennika UPS
• raportowanie wyników ilościowych i jakościowych swojego Zespołu
• wdrażanie i adaptacja nowych rozwiązań
• odpowiedzialność za monitoring procesów i w razie potrzeby rekomendacja
• odpowiedzialność za analizowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów
• komunikowanie Celów Działu / Firmy na zasadzie SMART i ich egzekwowanie
• monitorowanie postępów, przygotowywanie planów działań
• bieżąca współpraca z Pracownikami z Działu Szkoleń i Jakości z regionu i innymi jednostkami UPS w Polsce
• planowanie szkoleń, czasu pracy Pracowników Działu Obsługi Klienta
UPS Polska Sp. zo.o.
Trener
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń w Dziale Obsługi Klienta
Uzupełnianie raportów i aktualizacja materiałów szkoleniowych
Prowadzenie telekonferencji z oddziałami UPS
Ustalanie / weryfikacja procedur
Prowadzenie monitoringu połączeń telefonicznych
Tłumaczenie materiałów szkoleniowych
UPS Polska Sp. zo.o.
Prewencja i Likwidacja Szkód / Delivery Information
- koordynowanie procesu reklamacji dotyczących zaginięć i uszkodzeń przesyłek krajowych i zagranicznych
- praca w zakresie trackingu i tracingu (ETT) oraz ERNs
- współpraca z działami DI UPS na świecie
- obsługa programów: eTT, Mainframe, ECM, Air, PCR.
- pełnienie obowiązków team leadera podczas jego nieobecności
UPS Polska Sp. zo.o.
Agent Customer Service
- telefoniczna obsługa klienta (również w języku angielskim)
- tracking/monitoring przesyłek krajowych i zagranicznych
- przyjmowanie zleceń
- rejestrowanie spraw klienta celem ich wyjaśnienia przez inne działy UPS (reklamacje, rozliczenia, windykacja, zapytania handlowe itp)
- wycenianie kosztów transportu przesyłek krajowych i zagranicznych
- obsługa programów: Piorun, Kurier, ETT, Mainframe, TMS, CC.
TP Internet
Konsultant Telefoniczny CYFRY+
- telefoniczna obsługa klienta
- informowanie na życzenie abonenta o jego statusie w CYFRZE+ (finanse, usługi, pakiety, formy płatności itd)
- pomoc techniczna w celu poprawienia odbioru kanałów z pakietu
- zmiany pakietów
- rejestrowanie skarg i zażaleń
- obsługa klienta również w języku angielskim
- oferowanie pakietów i dodatkowych usług dostępnych na platformie CYFRY+.
Logo
Telemarketer
Media Net Interactive
- telefoniczny kontakt z klientem
- oferowanie poradników różnych wydawnictw
Logo
Przedstawiciel Handlowy
Lawa SC
- bezpośredni kontakt z klientem
- oferowanie usług operatora Tele2
- sporządzanie umów z klientami

Szkolenia i kursy

SEKA S.A.
"Umiejętności Podstawą Sukcesu"
"Negocjacje"
"Budowanie autorytetu"
"Business small talk in English"
"Business Correspondence in English"
"Excel"
"Power Point"
"Access"

Ponadto:
"Zarządzanie stresem"
"Reduce Overgoods And Damages" (Zapobieganie uszkodzeniom przesyłek) - UPS - szkolenie wewnętrzne w Neuss, Niemcy:

Edukacja

Logo
politologia - marketing polityczny, magisterskie
Wyższa Szkoła Pedagogiczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport

Zainteresowania

- samodoskonalenie
- rozwój osobisty
- muzyka
- książki
- projektowanie gier planszowych / karcianych
- gitara

Grupy

Business  Intelligence
Business Intelligence
Forum powstało aby dzielić się informacjami na temat zwiększania efektywności firmy dzięki nowoczesnej analizie istniejących danych. Na forum możesz uzyskać oraz podzielić się swoją wiedzą dotyczącą
Capoeira
Capoeira
Najpiękniejsza sztuka walki :)
ChillOut
ChillOut
grupa dla miłośników muzyki która przy zamkniętych oczach odsyła nas do najpiękniejszych, najbardziej emocjonalnych a czasem też do najspokojniejszych chwil w naszych życiach... muzyka która pozwala b
coaching
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego a nie na naprawianie
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego a nie na naprawianie
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego, a nie naprawianie!!
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
gry planszowe i logiczne
gry planszowe i logiczne
Dla wszystkich fanów gier planszowych i logicznych, ale także sudoku, łamigłówek i kart
Kino
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Muzyka
Muzyka
Grupa dla ludzi kochających słuchac muzyki
Pruszków
Pruszków
Grupa dla ludzi z Pruszkowa i okolic.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.