Umiejętności
Komunikacja
Zarządzanie stresem
Przywództwo w zespole
Trener
Szkolenie
Team leader
Obsługa klienta
szkolenia
Tłumacz
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
GBS CS Team Leader
• organizowanie pracy, podział obowiązków, delegacja zadań, kontrola jakości wyników pracy podległego zespołu
• dokonywanie okresowej oceny Pracowników
• szkolenia Pracowników w zakresie wdrażania procedur i cennika UPS
• raportowanie wyników ilościowych i jakościowych swojego Zespołu
• wdrażanie i adaptacja nowych rozwiązań
• odpowiedzialność za monitoring procesów i w razie potrzeby rekomendacja
• odpowiedzialność za analizowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów
• komunikowanie Celów Działu / Firmy na zasadzie SMART i ich egzekwowanie
• monitorowanie postępów, przygotowywanie planów działań
• bieżąca współpraca z Pracownikami z Działu Szkoleń i Jakości z regionu i innymi jednostkami UPS w Polsce
• planowanie szkoleń, czasu pracy Pracowników Działu Obsługi Klienta
• dokonywanie okresowej oceny Pracowników
• szkolenia Pracowników w zakresie wdrażania procedur i cennika UPS
• raportowanie wyników ilościowych i jakościowych swojego Zespołu
• wdrażanie i adaptacja nowych rozwiązań
• odpowiedzialność za monitoring procesów i w razie potrzeby rekomendacja
• odpowiedzialność za analizowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów
• komunikowanie Celów Działu / Firmy na zasadzie SMART i ich egzekwowanie
• monitorowanie postępów, przygotowywanie planów działań
• bieżąca współpraca z Pracownikami z Działu Szkoleń i Jakości z regionu i innymi jednostkami UPS w Polsce
• planowanie szkoleń, czasu pracy Pracowników Działu Obsługi Klienta
Prewencja i Likwidacja Szkód / Delivery Information
- koordynowanie procesu reklamacji dotyczących zaginięć i uszkodzeń przesyłek krajowych i zagranicznych
- praca w zakresie trackingu i tracingu (ETT) oraz ERNs
- współpraca z działami DI UPS na świecie
- obsługa programów: eTT, Mainframe, ECM, Air, PCR.
- pełnienie obowiązków team leadera podczas jego nieobecności
- praca w zakresie trackingu i tracingu (ETT) oraz ERNs
- współpraca z działami DI UPS na świecie
- obsługa programów: eTT, Mainframe, ECM, Air, PCR.
- pełnienie obowiązków team leadera podczas jego nieobecności
Agent Customer Service
- telefoniczna obsługa klienta (również w języku angielskim)
- tracking/monitoring przesyłek krajowych i zagranicznych
- przyjmowanie zleceń
- rejestrowanie spraw klienta celem ich wyjaśnienia przez inne działy UPS (reklamacje, rozliczenia, windykacja, zapytania handlowe itp)
- wycenianie kosztów transportu przesyłek krajowych i zagranicznych
- obsługa programów: Piorun, Kurier, ETT, Mainframe, TMS, CC.
- tracking/monitoring przesyłek krajowych i zagranicznych
- przyjmowanie zleceń
- rejestrowanie spraw klienta celem ich wyjaśnienia przez inne działy UPS (reklamacje, rozliczenia, windykacja, zapytania handlowe itp)
- wycenianie kosztów transportu przesyłek krajowych i zagranicznych
- obsługa programów: Piorun, Kurier, ETT, Mainframe, TMS, CC.
Konsultant Telefoniczny CYFRY+
- telefoniczna obsługa klienta
- informowanie na życzenie abonenta o jego statusie w CYFRZE+ (finanse, usługi, pakiety, formy płatności itd)
- pomoc techniczna w celu poprawienia odbioru kanałów z pakietu
- zmiany pakietów
- rejestrowanie skarg i zażaleń
- obsługa klienta również w języku angielskim
- oferowanie pakietów i dodatkowych usług dostępnych na platformie CYFRY+.
- informowanie na życzenie abonenta o jego statusie w CYFRZE+ (finanse, usługi, pakiety, formy płatności itd)
- pomoc techniczna w celu poprawienia odbioru kanałów z pakietu
- zmiany pakietów
- rejestrowanie skarg i zażaleń
- obsługa klienta również w języku angielskim
- oferowanie pakietów i dodatkowych usług dostępnych na platformie CYFRY+.
Szkolenia i kursy
SEKA S.A.
"Umiejętności Podstawą Sukcesu"
"Negocjacje"
"Budowanie autorytetu"
"Business small talk in English"
"Business Correspondence in English"
"Excel"
"Power Point"
"Access"
Ponadto:
"Zarządzanie stresem"
"Reduce Overgoods And Damages" (Zapobieganie uszkodzeniom przesyłek) - UPS - szkolenie wewnętrzne w Neuss, Niemcy:
"Umiejętności Podstawą Sukcesu"
"Negocjacje"
"Budowanie autorytetu"
"Business small talk in English"
"Business Correspondence in English"
"Excel"
"Power Point"
"Access"
Ponadto:
"Zarządzanie stresem"
"Reduce Overgoods And Damages" (Zapobieganie uszkodzeniom przesyłek) - UPS - szkolenie wewnętrzne w Neuss, Niemcy:
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Zainteresowania
- samodoskonalenie
- rozwój osobisty
- muzyka
- książki
- projektowanie gier planszowych / karcianych
- gitara
- rozwój osobisty
- muzyka
- książki
- projektowanie gier planszowych / karcianych
- gitara
Grupy
Business Intelligence
Forum powstało aby dzielić się informacjami na temat zwiększania efektywności firmy dzięki nowoczesnej analizie istniejących danych. Na forum możesz uzyskać oraz podzielić się swoją wiedzą dotyczącą
ChillOut
grupa dla miłośników muzyki która przy zamkniętych oczach odsyła nas do najpiękniejszych, najbardziej emocjonalnych a czasem też do najspokojniejszych chwil w naszych życiach... muzyka która pozwala b
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego a nie na naprawianie
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego, a nie naprawianie!!
gry planszowe i logiczne
Dla wszystkich fanów gier planszowych i logicznych, ale także sudoku, łamigłówek i kart
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.