Bartosz Kubica
Service Manager / Customer Care Manager, Toshiba Europe GmbH
Bielsko-Biała,
śląskie
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Customer Care Manager CSET (Central,-South Eastern Europe, Turkey and Israel)
Zarządzanie, opracowywanie strategii rozwoju i audyt sieci autoryzowanych serwisów Toshiba (Computer Systems) w regionach PLB – Polska, Litwa, Łotwa i Estonia. EE - Czechy, Słowacja, Węgry, Ukraina, SEE – Grecja, Cypr, Izrael, Rumunia, Bułgaria, Malta, Chorwacja, Słowenia, Serbia, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra. TR – Turcja. Opracowywanie i wdrażanie kontraktów oraz procedur serwisowych. Analiza kosztów i raportów napraw. Dbanie o osiąganie oczekiwanych wskaźników Service Level Agreement i kosztów realizacji napraw przez ASP. Koordynacja działań backoffice, współpraca ze wszystkimi działami firmy w szczególności z działami sprzedaży, finansów oraz marketingu. Raportowanie problemów technicznych oraz tych związanych z jakością produktów do HQ/ODM. Świadczenie wsparcia dla dystrybutorów oraz kluczowych klientów. Rozwiązywanie kwestii spornych oraz opieka nad klientami roszczeniowymi.
Kierownik Działu Serwisu (w 2007 roku P.O. Dyrektora Działu Serwisu)
Kierowanie działem serwisu. Tworzenie i modernizacja procedur serwisowych, minimalizacja czasów naprawy, analiza raportów, wdrożenie nowego systemu obsługi serwisu, planowanie i rotacja stocku części zamiennych, rozpatrywanie reklamacji.
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Inżynieria
Monterzy/Serwisanci
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne