Bartosz Kubica

Bartosz Kubica

Service Manager / Customer Care Manager, Toshiba Europe GmbH
Bielsko-Biała, śląskie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

X-KOM Sp. z o.o.
Technicial Support Director
X-KOM Sp. z o.o.
Technical Support Manager
Toshiba Europe GmBH
Customer Care Manager CSET (Central,-South Eastern Europe, Turkey and Israel)
Zarządzanie, opracowywanie strategii rozwoju i audyt sieci autoryzowanych serwisów Toshiba (Computer Systems) w regionach PLB – Polska, Litwa, Łotwa i Estonia. EE - Czechy, Słowacja, Węgry, Ukraina, SEE – Grecja, Cypr, Izrael, Rumunia, Bułgaria, Malta, Chorwacja, Słowenia, Serbia, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra. TR – Turcja. Opracowywanie i wdrażanie kontraktów oraz procedur serwisowych. Analiza kosztów i raportów napraw. Dbanie o osiąganie oczekiwanych wskaźników Service Level Agreement i kosztów realizacji napraw przez ASP. Koordynacja działań backoffice, współpraca ze wszystkimi działami firmy w szczególności z działami sprzedaży, finansów oraz marketingu. Raportowanie problemów technicznych oraz tych związanych z jakością produktów do HQ/ODM. Świadczenie wsparcia dla dystrybutorów oraz kluczowych klientów. Rozwiązywanie kwestii spornych oraz opieka nad klientami roszczeniowymi.
Toshiba Europe GmBH
Regional Service Manager CEE (Central,-Eastern Europe and Baltics)
ZADANIA:Zarządzanie i opieka nad Autoryzowanymi Serwisami Toshiba na terenie Polski, Czech, Słowacji, Węgier, Litwy, Łotwy i Estonii.
Techmex S.A.
Kierownik Działu Serwisu (w 2007 roku P.O. Dyrektora Działu Serwisu)
Kierowanie działem serwisu. Tworzenie i modernizacja procedur serwisowych, minimalizacja czasów naprawy, analiza raportów, wdrożenie nowego systemu obsługi serwisu, planowanie i rotacja stocku części zamiennych, rozpatrywanie reklamacji.
Logo
Kierownik Działu Serwisu
AC Serwis Grupa Techmex S.A.
Koordynacja zleceń serwisowych we wszystkich oddziałach firmy, rozpatrywanie reklamacji, zarządzanie grupą serwisantów oraz Biurem Obsługi Klienta.
Logo
Koordynator Serwisu
AC Serwis Grupa Techmex S.A.
Kontrola i optymalizacja procesów napraw sprzętu komputerowego we wszystkich oddziałach firmy.
Logo
Specjalista d.s. Serwisu
AC Serwis Grupa Techmex S,A.
Gwarancyjny i pogwarancyjny serwis komputerów Toshiba, Compaq, HP, Fujitsu, Acer. Wsparcie techniczne dla klientów końcowych.

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Inżynieria
Monterzy/Serwisanci
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne