Bartosz Krupiński

Area Sales Manager ACT Acute Care Therapies / Cardiac Surgery, Getinge Poland Sp. z o.o.

Umiejętności

Microsoft Office Negocjacje Sprzedaż Prawo jazdy kat B Trudny klient praca w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, punktualność,

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Getinge Poland Sp. z o.o.
Area Sales Manager ACT Acute Care Therapies / Cardiac Surgery
• Budowanie długofalowych relacji z lekarzami z Odziałów Intensywnej Terapii, Kardiochirurgii, Kardiologii Interwencyjnej oraz Chirurgii Naczyniowej.
• Odpowiedzialność za sprzedaż sprzętu na terenie województw:
pomorskiego, zachodniopomorskiego, kujawsko-pomorskiego, warmińsko-mazurskiego.
• Aktywne uczestnictwo w procedurze zamówień publicznych.
• Znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
• Systematyczna analiza sprzedaży, stanów zapasów oraz płatności i ich optymalizacja.
• Uczestniczenie w procesach reklamacyjnych.
• Prowadzenie szkoleń dla obecnych i potencjalnych kontrahentów.
• Nadzór nad prawidłową realizacją umów handlowych włącznie z dostawami i instalacją właściwego produktu.
• Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów na podległym terenie
• Wdrażanie nowego sprzętu na rynek.
• Monitorowanie rynku i działań konkurencji.
• Uczestnictwo w spotkaniach branżowych, konferencjach, kongresach oraz sympozjach.
• Dbałość o zapewnienie wysokich standardów obsługi klientów.
Mead Johnson Nutrition
key account
- Realizacja strategii promocji produktów
- Edukacja środowiska medycznego i farmaceutycznego
- Promocja produktów firmy w Szpitalach – Oddziały Noworodkowe
- Współpraca z Aptekami szpitalnymi oraz Działami Zamówień Publicznych
- Przygotowywanie zapytań przetargowych
- Przygotowywanie ofert sprzedażowych (Zakupy z ręki dla Szpitali)
(5 województw) Wielkopolskie, Pomorskie, Kujawsko-Pomorskie, Lubuskie, Zachodniopomorskie
Logo
Specjalista d.s. sprzedaży Kardiologia Interwencyjna
Medaccess
• Budowanie długofalowych relacji z lekarzami o specjalizacji kardiologicznej oraz chirurgii naczyniowej.
• Odpowiedzialność za sprzedaż sprzętu kardiologicznego na terenie województw:
pomorskiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego, kujawsko-pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, lubuskiego.
• Aktywne uczestnictwo w procedurze zamówień publicznych.
• Negocjowanie umów oraz warunków współpracy.
• Wdrażanie nowego sprzętu na rynek.
• Monitorowanie rynku i działań konkurencji.
• Uczestnictwo w spotkaniach branżowych, konferencjach, kongresach oraz sympozjach.
• Dbałość o zapewnienie wysokich standardów obsługi klientów.
Mead Johnson Nutrition
Przedstawiciel medyczny
• Promocja produktów firmy u lekarzy Pediatrów, Neonatologów, Gastroenterologów, Alergologów, Położnych środowiskowych
w Poradniach NZOZ, Szpitale oddziały Pediatryczne, Gastroenterologiczne, Alergologiczne, Neonatologiczne
• Prezentacje produktowe u lekarzy oraz na Konferencjach Medycznych
• Reprezentowanie firmy na konferencjach neonatologicznych ogólnopolskich oraz lokalnych
• Współpraca z najważniejszymi KOLami na obsługiwanym terenie
(2 województwa: Wielkopolskie, Zachodniopomorskie)
Mead Johnson Nutrition
Przedstawiciel Apteczny
• Promocja produktów firmy w środowisku farmaceutów w aptekach otwartych
• Prezentacje produktowe dla farmaceutów w aptekach otwartych
• Prezentacje podczas konferencji dla pielęgniarek i położnych
(1 województwo) Wielkopolskie

Szkolenia i kursy

2005 „ Profesjonalizm sprzedaży – rentowne relacje w pracy z aptekami” – Szkolenie prowadzone przez firmę „CHILTERN”
2006 „ Różnorodność i Elastyczność w kontaktach z Klientami szkolenie INSIGHTS” – Szkolenie prowadzone przez firmę „GRUPA TERAZ”
2007 „ Trudny Klient” – Szkolenie prowadzone przez firmę „GRUPA TERAZ”
2009 „Sztuka Prezentacji” - Szkolenie prowadzone przez firmę „GRUPA TERAZ”
2010 „ Szkolenie z negocjacji” – Szkolenie prowadzone przez firmę „GRUPA TERAZ”
2011 „Szkolenia sprzedażowe” – Szkolenia prowadzone przez firmę „SCHENK INSTITUTE”
2012 „Szkolenia sprzedażowe” – Szkolenia prowadzone przez firmę „SCHENK INSTITUTE”
2013 „Rozwój umiejętności prezentacyjnych” – Szkolenie prowadzone przez firmę „SCHENK INSTITUTE”
2013 „Trudny klient w pracy Key Account Hospital” – Szkolenie prowadzone przez firmę „SCHENK INSTITUTE”
2013 „Zamówienia publiczne – aktualne zmiany w sektorze farmaceutycznym i medycznym – Szkolenie prowadzone przez Centrum Kreowania Liderów S.A.
2015 „Standard wizyty sprzedażowej” – Szkolenie prowadzone przez firmę „PERSPEKTYWA”
2016 „ Różnorodność i Elastyczność w kontaktach z Klientami szkolenie INSIGHTS” – Szkolenie prowadzone przez firmę „GRUPA TERAZ”

Edukacja

Logo
Psychologia, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Logo
Informatyka w Biznesie, magisterskie
Wyższa Szkoła Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu

Specjalizacje

Public Relations
Inne
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja

Inne

• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
• Umiejętności negocjacyjne
• Organizacja konferencji/spotkań dla lekarzy
• Umiejętność pracy w stresujących warunkach
• Umiejętność organizacji czasu pracy

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.