Bartosz Krajewski

Growth Hacker, Metropolitan Investment
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Optymalizacja konwersji Digital Marketing Strategia cyfrowa Google Adwords Google Analytics HTML Planowanie mediów Marketing Mobilny Reklama online Marketing internetowy PPC Search Advertising SEM SEO Social Media Marketing Web Analytics

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Growth Hacker
Metropolitan Investment
- Budowanie strategii i realizacja działań w zakresie marketingu internetowego dla kilku podmiotów spółki.
- Realizowanie działań oraz testowanie narzędzi w obszarze pozyskiwania leadów.
- Prowadzenie kampanii Google AdWords oraz Facebook.
- Planowanie i realizacja kampanii w formatach: mailing, display, display RTB,
- Bieżąca analiza i optymalizacja działań skierowanych na pozyskiwanie wartościowych leadów.
- Przygotowanie landing page'ów.
- Współpraca przy tworzeniu haseł reklamowych jak i samych grafik.
- Administracja kanałów społecznościowych.
Logo
SEM
Independent Business Owner
- Obsługa projektów w zakresie niekonwencjonalnych strategii wzrostu.
- Tworzenie strategii dla produktu, w skład której wchodzą: dopasowanie produktu do rynku, budowa strategii wzrostu, planowanie wirusowości oraz bieżąca analityka.
- Testowanie i analizowanie różnych technik tworzenia produktu i pozyskiwania klientów/leadów.
- Stała analityka i optymalizacja działań (ruch na stronie, retencja, współczynnik konwersji).
- Prowadzenie kompleksowych działań w następujących obszarach i kanałach: SEM, SEO, RTB, Facebook, YouTube, Mobile, Analytics, DoubleClick for Search, Social.com, Upcast, IgnitionOne, Kenshoo, AppNexus.
Logo
Programmatic & SEM Strategist / Analyst w Mr Target Sp. z o.o.
Mr Target Sp. z o.o.
- Wsparcie działań mediowych w zakresie strategii i analizy.
- Kompleksowa obsługa kanałów komunikacji i narzędzi: Google Adwords, Google Display Network, YouTube, SEO, DoubleClick Bid Manager, Google Analytics, Google Tag Manager, Facebook, sieci kontekstowe.
- Obsługa kampanii: e-commerce, Brand awareness, lead/efekt.
OMD Poland
Head of SEM
- Koordynacja prac zespołu odpowiadającego za planowanie i realizację kampanii w kanałach Facebook, SEM, YouTube.
- Strategiczne planowanie oraz odpowiedzialność za pełen przekrój działań SEM (Search, Display, PLA, APP).
- Tworzenie całościowych strategii, budżetów kampanii, rekomendacji i analiz pod kątem efektywnościowych źródeł ruchu.
- Zarządzanie projektami optymalizacyjnymi i rozwojowymi, w tym szukanie nowych rozwiązań, przeprowadzanie testów i raportowanie wyników.
- Wsparcie merytoryczne zespołu.
- Aktywna współpraca z innymi działami oraz zewnętrznymi partnerami.
Logo
SEM Manager
Httpool
- Sprzedaż i obsługa takich narzędzi jak Kenshoo, IgnitionOne, Social.com, Salesforce czy Appnexus.
- Zarządzanie działem SEM, nadzór nad zespołem realizacji kampanii reklamowych.
- Przygotowywanie strategii oraz realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads / Double Click Search.
- Tworzenie analiz w oparciu o narzędzia analityczne Google i optymalizacja efektów kampanii reklamowych.
- Raportowanie przebiegu kampanii, dostarczanie wniosków.
- Śledzenie najnowszych rozwiązań z branży SEM i ich wdrażanie.
- Wspierania techniczne klientów jak i merytorycznie (optymalizacja).
GroupM/Outrider
SEM Specialist
- Prowadzenie kampanii efektywnościowych w Google Ads i lokalnych wyszukiwarkach.
- Udział we współtworzeniu strategii SEO.
- Nadzór nad pozycjonowaniem stron i ich optymalizacją, przeprowadzanie kampanii linków sponsorowanych, analiza słów kluczowych.
- Analiza, optymalizacja i testowanie nowości.
- Współpraca z innymi specjalistami i raportowanie do leadera zespołu.
- Klienci: Volvo, Ford, Mazda, Nike, mBank, Discovery Channel, Virgin Mobile, Heinz.
Omnicom Media Group
SEM Specialist
- Tworzenie, realizacja i optymalizacja strategii dla kampanii online (Facebook, Google i inne CPC).
- Monitoring działań konkurencji i tendencji rynkowych w zakresie e-commerce.
- Śledzenie najnowszych rozwiązań związanych z SEM i ich implementacja.
- Realizacja i optymalizacja kampanii w celu osiągnięcia założonych wskaźników.
- Klienci: Nissan, McDonald's, PolbankEFG, Johnson&Johnson, Henkel, Deutsche Bank, Unilever, Era (T-Mobile).

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe

Grupy

AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
Certyfikowani Konsultanci SEM Netsprint
Certyfikowani Konsultanci SEM Netsprint
Grupa zrzesza konsultantów SEM, którzy uzyskali certyfikację firmy Netsprint
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
Excel VBA
Excel VBA
zastosowanie Excel'a i 'Visual Basic for Applications' w biznesie
Klub miłośników klapek Kubota
Klub miłośników klapek Kubota
Każdy z nas je miał. Każdy z nimi chodził. A jednak wszyscy je szanujemy
Legia Warszawa
Legia Warszawa
Zapraszam Sympatyków i Kibiców Legii Warszawa
Moja Warszawa
Moja Warszawa
Warszawa - nasze miasto: jaka stolica, samorząd, inwestycje, życie codzienne.
Piłka nożna
Piłka nożna
Po prostu najlepszy sport świata!
ps2|ps3|xbox|xbox360|wii
ps2|ps3|xbox|xbox360|wii
Fascynujący świat gier konsolowych
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
Pozycjonowanie stron Search engine optimization i Search engine marketing czyli skuteczna promocja witryn internetowych w wyszukiwarkach i ich pozycjonowanie
Wycieczki LAST MINUTE. NOWE OFERTY KAżDEGO DNIA
Wycieczki LAST MINUTE. NOWE OFERTY KAżDEGO DNIA
Dla wszystkich spragnionych wakacji :) dokąd się wybrać, za ile, gdzie szybko wszystko załatwić :)