Umiejętności
Optymalizacja konwersji
Digital Marketing
Strategia cyfrowa
Google Adwords
Google Analytics
HTML
Planowanie mediów
Marketing Mobilny
Reklama online
Marketing internetowy
PPC
Search Advertising
SEM
SEO
Social Media Marketing
Web Analytics
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Growth Hacker
Metropolitan Investment
- Budowanie strategii i realizacja działań w zakresie marketingu internetowego dla kilku podmiotów spółki.
- Realizowanie działań oraz testowanie narzędzi w obszarze pozyskiwania leadów.
- Prowadzenie kampanii Google AdWords oraz Facebook.
- Planowanie i realizacja kampanii w formatach: mailing, display, display RTB,
- Bieżąca analiza i optymalizacja działań skierowanych na pozyskiwanie wartościowych leadów.
- Przygotowanie landing page'ów.
- Współpraca przy tworzeniu haseł reklamowych jak i samych grafik.
- Administracja kanałów społecznościowych.
- Realizowanie działań oraz testowanie narzędzi w obszarze pozyskiwania leadów.
- Prowadzenie kampanii Google AdWords oraz Facebook.
- Planowanie i realizacja kampanii w formatach: mailing, display, display RTB,
- Bieżąca analiza i optymalizacja działań skierowanych na pozyskiwanie wartościowych leadów.
- Przygotowanie landing page'ów.
- Współpraca przy tworzeniu haseł reklamowych jak i samych grafik.
- Administracja kanałów społecznościowych.
SEM
Independent Business Owner
- Obsługa projektów w zakresie niekonwencjonalnych strategii wzrostu.
- Tworzenie strategii dla produktu, w skład której wchodzą: dopasowanie produktu do rynku, budowa strategii wzrostu, planowanie wirusowości oraz bieżąca analityka.
- Testowanie i analizowanie różnych technik tworzenia produktu i pozyskiwania klientów/leadów.
- Stała analityka i optymalizacja działań (ruch na stronie, retencja, współczynnik konwersji).
- Prowadzenie kompleksowych działań w następujących obszarach i kanałach: SEM, SEO, RTB, Facebook, YouTube, Mobile, Analytics, DoubleClick for Search, Social.com, Upcast, IgnitionOne, Kenshoo, AppNexus.
- Tworzenie strategii dla produktu, w skład której wchodzą: dopasowanie produktu do rynku, budowa strategii wzrostu, planowanie wirusowości oraz bieżąca analityka.
- Testowanie i analizowanie różnych technik tworzenia produktu i pozyskiwania klientów/leadów.
- Stała analityka i optymalizacja działań (ruch na stronie, retencja, współczynnik konwersji).
- Prowadzenie kompleksowych działań w następujących obszarach i kanałach: SEM, SEO, RTB, Facebook, YouTube, Mobile, Analytics, DoubleClick for Search, Social.com, Upcast, IgnitionOne, Kenshoo, AppNexus.
Programmatic & SEM Strategist / Analyst w Mr Target Sp. z o.o.
Mr Target Sp. z o.o.
- Wsparcie działań mediowych w zakresie strategii i analizy.
- Kompleksowa obsługa kanałów komunikacji i narzędzi: Google Adwords, Google Display Network, YouTube, SEO, DoubleClick Bid Manager, Google Analytics, Google Tag Manager, Facebook, sieci kontekstowe.
- Obsługa kampanii: e-commerce, Brand awareness, lead/efekt.
- Kompleksowa obsługa kanałów komunikacji i narzędzi: Google Adwords, Google Display Network, YouTube, SEO, DoubleClick Bid Manager, Google Analytics, Google Tag Manager, Facebook, sieci kontekstowe.
- Obsługa kampanii: e-commerce, Brand awareness, lead/efekt.
Head of SEM
- Koordynacja prac zespołu odpowiadającego za planowanie i realizację kampanii w kanałach Facebook, SEM, YouTube.
- Strategiczne planowanie oraz odpowiedzialność za pełen przekrój działań SEM (Search, Display, PLA, APP).
- Tworzenie całościowych strategii, budżetów kampanii, rekomendacji i analiz pod kątem efektywnościowych źródeł ruchu.
- Zarządzanie projektami optymalizacyjnymi i rozwojowymi, w tym szukanie nowych rozwiązań, przeprowadzanie testów i raportowanie wyników.
- Wsparcie merytoryczne zespołu.
- Aktywna współpraca z innymi działami oraz zewnętrznymi partnerami.
- Strategiczne planowanie oraz odpowiedzialność za pełen przekrój działań SEM (Search, Display, PLA, APP).
- Tworzenie całościowych strategii, budżetów kampanii, rekomendacji i analiz pod kątem efektywnościowych źródeł ruchu.
- Zarządzanie projektami optymalizacyjnymi i rozwojowymi, w tym szukanie nowych rozwiązań, przeprowadzanie testów i raportowanie wyników.
- Wsparcie merytoryczne zespołu.
- Aktywna współpraca z innymi działami oraz zewnętrznymi partnerami.
SEM Manager
Httpool
- Sprzedaż i obsługa takich narzędzi jak Kenshoo, IgnitionOne, Social.com, Salesforce czy Appnexus.
- Zarządzanie działem SEM, nadzór nad zespołem realizacji kampanii reklamowych.
- Przygotowywanie strategii oraz realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads / Double Click Search.
- Tworzenie analiz w oparciu o narzędzia analityczne Google i optymalizacja efektów kampanii reklamowych.
- Raportowanie przebiegu kampanii, dostarczanie wniosków.
- Śledzenie najnowszych rozwiązań z branży SEM i ich wdrażanie.
- Wspierania techniczne klientów jak i merytorycznie (optymalizacja).
- Zarządzanie działem SEM, nadzór nad zespołem realizacji kampanii reklamowych.
- Przygotowywanie strategii oraz realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads / Double Click Search.
- Tworzenie analiz w oparciu o narzędzia analityczne Google i optymalizacja efektów kampanii reklamowych.
- Raportowanie przebiegu kampanii, dostarczanie wniosków.
- Śledzenie najnowszych rozwiązań z branży SEM i ich wdrażanie.
- Wspierania techniczne klientów jak i merytorycznie (optymalizacja).
SEM Specialist
- Prowadzenie kampanii efektywnościowych w Google Ads i lokalnych wyszukiwarkach.
- Udział we współtworzeniu strategii SEO.
- Nadzór nad pozycjonowaniem stron i ich optymalizacją, przeprowadzanie kampanii linków sponsorowanych, analiza słów kluczowych.
- Analiza, optymalizacja i testowanie nowości.
- Współpraca z innymi specjalistami i raportowanie do leadera zespołu.
- Klienci: Volvo, Ford, Mazda, Nike, mBank, Discovery Channel, Virgin Mobile, Heinz.
- Udział we współtworzeniu strategii SEO.
- Nadzór nad pozycjonowaniem stron i ich optymalizacją, przeprowadzanie kampanii linków sponsorowanych, analiza słów kluczowych.
- Analiza, optymalizacja i testowanie nowości.
- Współpraca z innymi specjalistami i raportowanie do leadera zespołu.
- Klienci: Volvo, Ford, Mazda, Nike, mBank, Discovery Channel, Virgin Mobile, Heinz.
SEM Specialist
- Tworzenie, realizacja i optymalizacja strategii dla kampanii online (Facebook, Google i inne CPC).
- Monitoring działań konkurencji i tendencji rynkowych w zakresie e-commerce.
- Śledzenie najnowszych rozwiązań związanych z SEM i ich implementacja.
- Realizacja i optymalizacja kampanii w celu osiągnięcia założonych wskaźników.
- Klienci: Nissan, McDonald's, PolbankEFG, Johnson&Johnson, Henkel, Deutsche Bank, Unilever, Era (T-Mobile).
- Monitoring działań konkurencji i tendencji rynkowych w zakresie e-commerce.
- Śledzenie najnowszych rozwiązań związanych z SEM i ich implementacja.
- Realizacja i optymalizacja kampanii w celu osiągnięcia założonych wskaźników.
- Klienci: Nissan, McDonald's, PolbankEFG, Johnson&Johnson, Henkel, Deutsche Bank, Unilever, Era (T-Mobile).
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Grupy
Certyfikowani Konsultanci SEM Netsprint
Grupa zrzesza konsultantów SEM, którzy uzyskali certyfikację firmy Netsprint
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
Klub miłośników klapek Kubota
Każdy z nas je miał. Każdy z nimi chodził. A jednak wszyscy je szanujemy
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
Pozycjonowanie stron Search engine optimization i Search engine marketing czyli skuteczna promocja witryn internetowych w wyszukiwarkach i ich pozycjonowanie
Wycieczki LAST MINUTE. NOWE OFERTY KAżDEGO DNIA
Dla wszystkich spragnionych wakacji :) dokąd się wybrać, za ile, gdzie szybko wszystko załatwić :)