Bartosz Korabiński

własna działalność, Simple Consult

Wypowiedzi

  • Bartosz Korabiński
    Wpis na grupie Bezpłatne porady prawne w temacie TPSA - nietypowy problem z rozwiązaniem umowy
    4.06.2009, 14:13

    Z całym szacunkiem - ale nie wierze, żeby TPSA rozwiązała umowę na podstawie zaświadczenia o zaginięciu, wiem, że rodzina próbowała i to nie raz - nigdy nikt w Tepsie nie podjął się tej sprawy, powiedzieli, że własnie potrzeba uznania za zmarłego - a to moze nastąpic dopiero po 10 latach od zaginięcia i to jeszcze wniosek do Sądu składa się na koniec roku kalendarzowego.

  • Bartosz Korabiński
    Wpis na grupie Bezpłatne porady prawne w temacie TPSA - nietypowy problem z rozwiązaniem umowy
    3.06.2009, 11:58

    Witajcie,

    chciałbym zapytać Was w nietypowej sprawie, otóż sytuacja dotyczy moich znajomych:
    ok. 9 lat temu zaginął człowiek i do tej pory nic o nim nie wiadomo (czy żyje czy nie itd, policja oczywiscie nic nie zdziałała).
    W domu, w którym był/jest zameldowany mieszka jego żona, jest tam telefon TPSA niestety zapisany na zaginionego męża.
    Kilka miesięcy temu żona zaginionego męzczyzny chciała rozwiązac umowę z TPsa, bo nie ma zamiaru dalej korzystac z ich usług - to nie ona podpisywała umowe z nimi i nie wybierała ich jako operatora swoich połaczen telefonicznych. Oczywiscie masa problemów, nikt w TPSA nie podejmie decyzji w tej sprawie, bo umowe rozwiązac może tylko osoba, na którą jest umowa, a jesli ta osoba zaginęła to nie ich problem ! W punkcie obslugi klienta "po cichu" poradzono jej zeby przestała płacic abonament to rozwiążą umowę - ale nie - juz od dłuższego czasu windykuje to Kruk i teraz straszy ją, tzn. jej zaginionego męża sądem, komornikiem itp. Próbowała jakos się dogadac, chciała, aby przysłali rozwiązanie umowy a ona zapłaci wszystkie zaległości, ale też nie. No i jeszcze boi się otwierac drzwi, bo nie wie czy jako zonie komornik moze np. jej cos zabrac?
    Dodam, ze nie ma ustanowionego kuratora do działania w imieniu zaginionego męża, a juz niedługo będzie wnosić o uznanie go za zmarłego, ale do tego czasu (czyli jeszcze ok. roku) nie wyobraza sobie płacic co miesiąc Tepsie abonamentu, zwłaszcza, ze wogóle nie korzysta z tego telefonu, nawet wypieła go z gniazdka.
    Czy mozecie mi podpowiedziec co powinna dalej robić? Czy ma sie czego obawiać ze strony firmy windykacyjnej?

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do