Bartosz Komorowski

Administrator IT - BIK S.A.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy
łaciński
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Biuro Informacji Kredytowej S.A.
Administrator - Zespół Utrzymania Sieci
- Samodzielna administracja centralą telefoniczną AVAYA Communication Manager od wersji 5.8 do wersji 6.3.8. (Zakładanie profili H.323, Digital, Analog oraz SIP, administracja Hardware, wykonywanie backupów, wgrywanie poprawek, troubleshooting użytkownika końcowego, wykonywanie projektów związanych z centralą, zakładanie traktów, integracja centrali ze środowiskiem Call Center IVR)
- Administracja środowiskiem telefonii SIP firmy. (Stworzenie od podstaw środowiska opartego na technologii VMware, konfiguracja, zarządzanie serwerami System Manager i Session Manager od wersji 6.0 do 6.3)
- Zarządzanie oraz instalacja infrastruktury telefonicznej. (AVAYA Presence, Utility, Mobile One-X).
- Wykonanie projektu wdrożenia oraz administracja systemem do taryfikacji połączeń Telbaza, Kobi.
- Wykonanie projektu wdrożenia systemu IVR Altar oraz późniejsza administracja.
- Administracja siecią LAN opartą na technologii CISCO (Poziom ICND)
- Administracja VMware (tworzenie oraz modyfikacja serwerów wirtualnych w trzech klastrach VCenter, wykonywanie prac serwisowych)
- Administracja sprzętem Hardware w dwóch ośrodkach obliczeniowych. Opieka nad infrastrukturą sieci elektrycznej, gaszenia gazem oraz klimatyzacji ośrodków obliczeniowych.
- Wykonanie projektu wdrożenia oraz administrowanie systemem MDM Airwatch.
- Podstawy administracji centrali Cisco Call Manager 9.1.2 oraz Slican. (Integracja ze środowiskiem AVAYA)
Biuro Informacji Kredytowej S.A.
Administrator - Zespół Utrzymania Hardware
British American Tobacco Polska
Service Desk Specialist
- wsparcie użytkowników systemów IT – telefoniczne i on-site – 500 osób, również obcokrajowców - w szerokim zakresie, m.in. Windows, Office, Lotus Notes, SAP, Siebel v3, VPN Checkpoint i Cisco, videokonferencje (Polycom, Webex), itd.;
- administracja kontami użytkowników w Active Directory - Windows 2003 Server;
- podstawowa administracja Lotus Domino;
- administracja kontami użytkowników w systemie SAP;
- administracja dostępem do drukarek SafeCom;
- rejestracja, priorytetyzacja, eskalacja zgłoszeń użytkowników w systemie Remedy SODA;
- współpraca z wyższymi liniami wsparcia w Indiach i Malezji;
- kontakty z dostawcami usług i sprzętu;
- tworzenie nowych procedur w ramach bazy wiedzy helpdesku;
- przygotowanie komputerów (obrazy dysków), instalacje oprogramowania, upgrade’y, konfiguracja telefonów/BlackBerry;
- inwentaryzacja i wydawanie sprzętu komputerowego i telefonów;
- krótkie szkolenia użytkowników w zakresie użytkowania systemów IT;
- konserwacja i obsługa sprzętu biurowego – drukarki, projektory, infrastruktura sieciowa, sprzęt do wideokonferencji, telefony, itd.;
- administracja zdalną dystrybucją oprogramowania - Altiris;
- współudział w realizacji korporacyjnych projektów IT;
Bank DnB NORD Polska SA
Specjalista ds. IT
Wsparcie w zakresie IT i telekomunikacji pracowników Banku. Rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych. Administracja domeną Banku Kontakt z firmami zewnętrznymi. Prowadzenie inwentaryzacji zasobów IT.
PKO Bank Polski
młodszy specjalista IT
Obsługa zgłoszeń serwisowych pracowników Banku
oraz indywidualna obsługa Zarządu Banku w zakresie:

-zgłoszonych przez użytkowników sprzętu
teleinformatycznego problemów eksploatacyjnych,w szczególności dotyczących:
-awarii oraz konfiguracji sprzętu IT.
-zakłóceń w wykorzystywaniu drukarek sieciowych i lokalnych.
-zakłóceń w wykorzystywaniu funkcjonalności
udostępnianej przez system operacyjny,
zainstalowany na stacji roboczej użytkownika.
-zakłóceń w wykorzystywaniu standardowych
aplikacji biurowych, dopuszczonych do stosowania w Banku.
-instalowania oprogramowania oraz aplikacji Biurowych i bankowych.
-Administrowanie serwerem wewnętrznym oraz siecią LAN w Centrali.
Grupa Agora
Specjalista do spraw obsługi zleceń oraz grafiki.
-Praca na systemie Atex, polegająca na tworzeniu i
wprowadzaniu do sytemu wszelkich ogłoszeń
drobnych, komunikatów, nekrologów oraz head
hunterów.
-Obróbka materiałów w Photoshopie, tworzenie
grafiki w reklamach oraz dużych ogłoszeniach.
Cinema City Poland
Asystent Kinooperatora
-Obsługa projektorów kinowych.
-Tworzenie bloków reklamowych, oraz składnie kopii
filmowych.
-Serwisowanie sprzętu kinowego.

Szkolenia i kursy

Microsoft MS 5105 + MS 5058 (Windows Vista + MS Office 2007).
Certyfikat HDI - Specjalista Centrum Wsparcia.
VMware v.5 - Install configure and manage
VMware v.5 - Overview
Red hat administration I
Red hat administration II
SEP do 1 kV
Avaya - administracja systemem VoIP

Edukacja

Logo
Inżynieria sieci teleinformatycznych, inżynierskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie
Logo
Historia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

Projektowanie sieci.
Komputery, internet, projektowanie stron.internetowych w PHP i HTML.
Ruch rycerski.
Turystyka górska.
Sport (jazda na rowerze, wspinaczka górska,pływanie).

Inne

Umiejętności zawodowe:

Łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,
Umiejętność pracy w zespole,
Odporność na stres,
Dobra organizacja czasu pracy.

Umiejętności IT:

Biegła obsługa komputera – środowisko Windows,Windows Serwer, pakiet MS Office,
Active Directory,Service Desk, HTML, PHP, Adobe Photoshop, Citrix. Podstawy Linuxa.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Administratorzy
Administratorzy
administratorzy linux/unix
Avaya
Avaya
Avaya, Avaya ,Avaya....
Microsoft w Polsce
Microsoft w Polsce
Microsoft w Polsce
Nieruchomości Warszawa
Nieruchomości Warszawa
mieszkania, domy, działki
Ruch Rycerski
Ruch Rycerski
Dla interusujących sie średniowieczem i nie tylko.