Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
łaciński
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Administrator - Zespół Utrzymania Sieci
- Samodzielna administracja centralą telefoniczną AVAYA Communication Manager od wersji 5.8 do wersji 6.3.8. (Zakładanie profili H.323, Digital, Analog oraz SIP, administracja Hardware, wykonywanie backupów, wgrywanie poprawek, troubleshooting użytkownika końcowego, wykonywanie projektów związanych z centralą, zakładanie traktów, integracja centrali ze środowiskiem Call Center IVR)
- Administracja środowiskiem telefonii SIP firmy. (Stworzenie od podstaw środowiska opartego na technologii VMware, konfiguracja, zarządzanie serwerami System Manager i Session Manager od wersji 6.0 do 6.3)
- Zarządzanie oraz instalacja infrastruktury telefonicznej. (AVAYA Presence, Utility, Mobile One-X).
- Wykonanie projektu wdrożenia oraz administracja systemem do taryfikacji połączeń Telbaza, Kobi.
- Wykonanie projektu wdrożenia systemu IVR Altar oraz późniejsza administracja.
- Administracja siecią LAN opartą na technologii CISCO (Poziom ICND)
- Administracja VMware (tworzenie oraz modyfikacja serwerów wirtualnych w trzech klastrach VCenter, wykonywanie prac serwisowych)
- Administracja sprzętem Hardware w dwóch ośrodkach obliczeniowych. Opieka nad infrastrukturą sieci elektrycznej, gaszenia gazem oraz klimatyzacji ośrodków obliczeniowych.
- Wykonanie projektu wdrożenia oraz administrowanie systemem MDM Airwatch.
- Podstawy administracji centrali Cisco Call Manager 9.1.2 oraz Slican. (Integracja ze środowiskiem AVAYA)
- Administracja środowiskiem telefonii SIP firmy. (Stworzenie od podstaw środowiska opartego na technologii VMware, konfiguracja, zarządzanie serwerami System Manager i Session Manager od wersji 6.0 do 6.3)
- Zarządzanie oraz instalacja infrastruktury telefonicznej. (AVAYA Presence, Utility, Mobile One-X).
- Wykonanie projektu wdrożenia oraz administracja systemem do taryfikacji połączeń Telbaza, Kobi.
- Wykonanie projektu wdrożenia systemu IVR Altar oraz późniejsza administracja.
- Administracja siecią LAN opartą na technologii CISCO (Poziom ICND)
- Administracja VMware (tworzenie oraz modyfikacja serwerów wirtualnych w trzech klastrach VCenter, wykonywanie prac serwisowych)
- Administracja sprzętem Hardware w dwóch ośrodkach obliczeniowych. Opieka nad infrastrukturą sieci elektrycznej, gaszenia gazem oraz klimatyzacji ośrodków obliczeniowych.
- Wykonanie projektu wdrożenia oraz administrowanie systemem MDM Airwatch.
- Podstawy administracji centrali Cisco Call Manager 9.1.2 oraz Slican. (Integracja ze środowiskiem AVAYA)
Service Desk Specialist
- wsparcie użytkowników systemów IT – telefoniczne i on-site – 500 osób, również obcokrajowców - w szerokim zakresie, m.in. Windows, Office, Lotus Notes, SAP, Siebel v3, VPN Checkpoint i Cisco, videokonferencje (Polycom, Webex), itd.;
- administracja kontami użytkowników w Active Directory - Windows 2003 Server;
- podstawowa administracja Lotus Domino;
- administracja kontami użytkowników w systemie SAP;
- administracja dostępem do drukarek SafeCom;
- rejestracja, priorytetyzacja, eskalacja zgłoszeń użytkowników w systemie Remedy SODA;
- współpraca z wyższymi liniami wsparcia w Indiach i Malezji;
- kontakty z dostawcami usług i sprzętu;
- tworzenie nowych procedur w ramach bazy wiedzy helpdesku;
- przygotowanie komputerów (obrazy dysków), instalacje oprogramowania, upgrade’y, konfiguracja telefonów/BlackBerry;
- inwentaryzacja i wydawanie sprzętu komputerowego i telefonów;
- krótkie szkolenia użytkowników w zakresie użytkowania systemów IT;
- konserwacja i obsługa sprzętu biurowego – drukarki, projektory, infrastruktura sieciowa, sprzęt do wideokonferencji, telefony, itd.;
- administracja zdalną dystrybucją oprogramowania - Altiris;
- współudział w realizacji korporacyjnych projektów IT;
- administracja kontami użytkowników w Active Directory - Windows 2003 Server;
- podstawowa administracja Lotus Domino;
- administracja kontami użytkowników w systemie SAP;
- administracja dostępem do drukarek SafeCom;
- rejestracja, priorytetyzacja, eskalacja zgłoszeń użytkowników w systemie Remedy SODA;
- współpraca z wyższymi liniami wsparcia w Indiach i Malezji;
- kontakty z dostawcami usług i sprzętu;
- tworzenie nowych procedur w ramach bazy wiedzy helpdesku;
- przygotowanie komputerów (obrazy dysków), instalacje oprogramowania, upgrade’y, konfiguracja telefonów/BlackBerry;
- inwentaryzacja i wydawanie sprzętu komputerowego i telefonów;
- krótkie szkolenia użytkowników w zakresie użytkowania systemów IT;
- konserwacja i obsługa sprzętu biurowego – drukarki, projektory, infrastruktura sieciowa, sprzęt do wideokonferencji, telefony, itd.;
- administracja zdalną dystrybucją oprogramowania - Altiris;
- współudział w realizacji korporacyjnych projektów IT;
młodszy specjalista IT
Obsługa zgłoszeń serwisowych pracowników Banku
oraz indywidualna obsługa Zarządu Banku w zakresie:
-zgłoszonych przez użytkowników sprzętu
teleinformatycznego problemów eksploatacyjnych,w szczególności dotyczących:
-awarii oraz konfiguracji sprzętu IT.
-zakłóceń w wykorzystywaniu drukarek sieciowych i lokalnych.
-zakłóceń w wykorzystywaniu funkcjonalności
udostępnianej przez system operacyjny,
zainstalowany na stacji roboczej użytkownika.
-zakłóceń w wykorzystywaniu standardowych
aplikacji biurowych, dopuszczonych do stosowania w Banku.
-instalowania oprogramowania oraz aplikacji Biurowych i bankowych.
-Administrowanie serwerem wewnętrznym oraz siecią LAN w Centrali.
oraz indywidualna obsługa Zarządu Banku w zakresie:
-zgłoszonych przez użytkowników sprzętu
teleinformatycznego problemów eksploatacyjnych,w szczególności dotyczących:
-awarii oraz konfiguracji sprzętu IT.
-zakłóceń w wykorzystywaniu drukarek sieciowych i lokalnych.
-zakłóceń w wykorzystywaniu funkcjonalności
udostępnianej przez system operacyjny,
zainstalowany na stacji roboczej użytkownika.
-zakłóceń w wykorzystywaniu standardowych
aplikacji biurowych, dopuszczonych do stosowania w Banku.
-instalowania oprogramowania oraz aplikacji Biurowych i bankowych.
-Administrowanie serwerem wewnętrznym oraz siecią LAN w Centrali.
Szkolenia i kursy
Microsoft MS 5105 + MS 5058 (Windows Vista + MS Office 2007).
Certyfikat HDI - Specjalista Centrum Wsparcia.
VMware v.5 - Install configure and manage
VMware v.5 - Overview
Red hat administration I
Red hat administration II
SEP do 1 kV
Avaya - administracja systemem VoIP
Certyfikat HDI - Specjalista Centrum Wsparcia.
VMware v.5 - Install configure and manage
VMware v.5 - Overview
Red hat administration I
Red hat administration II
SEP do 1 kV
Avaya - administracja systemem VoIP
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
Projektowanie sieci.
Komputery, internet, projektowanie stron.internetowych w PHP i HTML.
Ruch rycerski.
Turystyka górska.
Sport (jazda na rowerze, wspinaczka górska,pływanie).
Komputery, internet, projektowanie stron.internetowych w PHP i HTML.
Ruch rycerski.
Turystyka górska.
Sport (jazda na rowerze, wspinaczka górska,pływanie).
Inne
Umiejętności zawodowe:
Łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,
Umiejętność pracy w zespole,
Odporność na stres,
Dobra organizacja czasu pracy.
Umiejętności IT:
Biegła obsługa komputera – środowisko Windows,Windows Serwer, pakiet MS Office,
Active Directory,Service Desk, HTML, PHP, Adobe Photoshop, Citrix. Podstawy Linuxa.
Łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,
Umiejętność pracy w zespole,
Odporność na stres,
Dobra organizacja czasu pracy.
Umiejętności IT:
Biegła obsługa komputera – środowisko Windows,Windows Serwer, pakiet MS Office,
Active Directory,Service Desk, HTML, PHP, Adobe Photoshop, Citrix. Podstawy Linuxa.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.