Umiejętności
Marketing
Technical Product Management
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Zakupy
Sprzedaż
rosyjski
Angielski
Strategia
eksport
Product Life Cycle Management
Product manager
Języki
angielski
biegły
rosyjski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. strategii produktowej
Producent urządzeń do opomiarowania wody i ciepła oraz systemów odczytu mediów.
Zadanie stworzenia i zorganizowania nowego pionu w Spółce.
Główne zadania pionu:
1. Product management.
- zarządzanie portfolio produktowym, włączanie i usuwanie produktów z oferty (łącznie kilka tysięcy pozycji),
- tworzenie specyfikacji nowych produktów i rozwiązań,
- zarządzanie "mapą drogową" prac R&D,
- zarządzanie polityką cenową i rabatową w Spółce,
- szkolenia produktowe dla pionu sprzedaży i dystrybutorów,
- wsparcie techniczno-produktowe sprzedaży,
2. Marketing.
- zarządzanie działaniami marketingowymi i reklamą,
- tworzenie materiałów marketingowych,
- organizacja i obsługa imprez targowych, konferencji,
- analizy rynku,
3. Strategia.
- udział w tworzeniu oraz zarządzaniu strategią Grupy Apator,
- doradztwo Zarządowi spółki w sprawach strategii,
Zadanie stworzenia i zorganizowania nowego pionu w Spółce.
Główne zadania pionu:
1. Product management.
- zarządzanie portfolio produktowym, włączanie i usuwanie produktów z oferty (łącznie kilka tysięcy pozycji),
- tworzenie specyfikacji nowych produktów i rozwiązań,
- zarządzanie "mapą drogową" prac R&D,
- zarządzanie polityką cenową i rabatową w Spółce,
- szkolenia produktowe dla pionu sprzedaży i dystrybutorów,
- wsparcie techniczno-produktowe sprzedaży,
2. Marketing.
- zarządzanie działaniami marketingowymi i reklamą,
- tworzenie materiałów marketingowych,
- organizacja i obsługa imprez targowych, konferencji,
- analizy rynku,
3. Strategia.
- udział w tworzeniu oraz zarządzaniu strategią Grupy Apator,
- doradztwo Zarządowi spółki w sprawach strategii,
Dyrektor ds. rozwoju nowych produktów
Producent urządzeń do opomiarowania wody i ciepła oraz systemów odczytu mediów.
Zadanie stworzenia i zorganizowania nowego działu w Spółce. Rozbudowa oferty Spółki o akcesoria do wodomierzy i ciepłomierzy oraz nowe typy urządzeń pomiarowych, nieprodukowanych w Spółce.
W ciągu 5 lat przychody netto generowane dzięki pracy działu osiągnęły wartość ok. 12 mln PLN.
Główne zadania:
- tworzenie i zarządzanie zespołem (zakupy, product management),
- poszukiwanie nowych możliwości biznesowych,
- poszukiwanie dostawców i negocjacje warunków współpracy,
- wprowadzanie nowych produktów do portfolio (tworzenie materiałów marketingowych, szkolenia produktowe dla służb sprzedaży i dystrybutorów, polityka cenowa, zarządzanie produktami).
Zadanie stworzenia i zorganizowania nowego działu w Spółce. Rozbudowa oferty Spółki o akcesoria do wodomierzy i ciepłomierzy oraz nowe typy urządzeń pomiarowych, nieprodukowanych w Spółce.
W ciągu 5 lat przychody netto generowane dzięki pracy działu osiągnęły wartość ok. 12 mln PLN.
Główne zadania:
- tworzenie i zarządzanie zespołem (zakupy, product management),
- poszukiwanie nowych możliwości biznesowych,
- poszukiwanie dostawców i negocjacje warunków współpracy,
- wprowadzanie nowych produktów do portfolio (tworzenie materiałów marketingowych, szkolenia produktowe dla służb sprzedaży i dystrybutorów, polityka cenowa, zarządzanie produktami).
Dyrektor ds. Eksportu
Producent maszyn rolniczych, sprzętu udojowego i instalacji membranowych do przerobu mleka.
Poszukiwanie dystrybutorów zagranicznych (rynki EMEA), budowanie relacji, negocjacje i umowy handlowe, udział w imprezach targowych, rozwój sprzedaży.
Poszukiwanie dystrybutorów zagranicznych (rynki EMEA), budowanie relacji, negocjacje i umowy handlowe, udział w imprezach targowych, rozwój sprzedaży.
Kierownik regionu eksportu
Producent urządzeń do opomiarowania wody i ciepła oraz systemów odczytu mediów.
Sprzedaż B2B na rynki Europy Środkowo-Wschodniej i Afryki Subsaharyjskiej, rozwój sprzedaży eksportowej na przydzielonym obszarze, negocjacje i sporządzanie umów dystrybucyjnych, udział w przetargach za granicą (np. Etiopia, Kenia), raportowanie bezpośrednio do Prezesa Zarządu.
Sprzedaż B2B na rynki Europy Środkowo-Wschodniej i Afryki Subsaharyjskiej, rozwój sprzedaży eksportowej na przydzielonym obszarze, negocjacje i sporządzanie umów dystrybucyjnych, udział w przetargach za granicą (np. Etiopia, Kenia), raportowanie bezpośrednio do Prezesa Zarządu.
Specjalista ds. eksportu
Producent urządzeń do opomiarowania wody i ciepła oraz systemów odczytu mediów.
Sprzedaż B2B na rynki Europy Środkowo-Wschodniej i Afryki Subsaharyjskiej, poszukiwanie nowych dystrybutorów, budowanie relacji, obsługa klienta, udział w imprezach targowych, negocjacje warunków współpracy.
Sprzedaż B2B na rynki Europy Środkowo-Wschodniej i Afryki Subsaharyjskiej, poszukiwanie nowych dystrybutorów, budowanie relacji, obsługa klienta, udział w imprezach targowych, negocjacje warunków współpracy.
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży
Producent samochodowych zabezpieczeń przeciwkradzieżowych (blokady biegów i kierownicy).
Sprzedaż na rynki eksportowe (Holandia, Rosja, Ukraina), sprzedaż do klientów w Polsce (ASO, niezależne warsztaty samochodowe). Obsługa klientów polskich i zagranicznych, tworzenie materiałów marketingowych.
Sprzedaż na rynki eksportowe (Holandia, Rosja, Ukraina), sprzedaż do klientów w Polsce (ASO, niezależne warsztaty samochodowe). Obsługa klientów polskich i zagranicznych, tworzenie materiałów marketingowych.
Projekty
Strategia Grupy Apator 2019-2023
Członek Zespołu Strategicznego Apatora.
Prace nad strategią biznesową dla spółek należących do Grupy Apator na lata 2019-2023.
Prace nad inicjatywami strategicznymi oraz planem finansowym dla Grupy.
Prace nad inicjatywami strategicznymi oraz planem finansowym dla Grupy.
Zakres obowiązków
Współudział w tworzeniu koncepcji strategii dla spółek z Grupy Wodno-Cieplnej Apatora (BU W&H). Koordynacja prac nad inicjatywami strategicznymi BU W&H.Członek Zespołu Strategicznego Apatora.
Szkolenia i kursy
Sandler Training - Zarządzanie sprzedażą (03-07.2014)
Ernst & Young Academy of Business - Finanse dla niefinansistów (10.2015-02.2016)
Ernst & Young Academy of Business - Akademia Menedżera (06-07.2016)
Francuski Instytut Gospodarki Polska - Strategie cenowe - Pricing. Jak zwiększyć zyski zarządzając cenami? (05.2018)
Ernst & Young Academy of Business - Finanse dla niefinansistów (10.2015-02.2016)
Ernst & Young Academy of Business - Akademia Menedżera (06-07.2016)
Francuski Instytut Gospodarki Polska - Strategie cenowe - Pricing. Jak zwiększyć zyski zarządzając cenami? (05.2018)
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zakupy
Inne
Zainteresowania
Jazda na rowerze, turystyka niekonwencjonalna, historia (szczególnie XX wieku), przyroda, muzyka alternatywna.