Bartosz Jodłowski

AgilePM | Scrum Master PSM I | Menedżer ds. Optymalizacji Procesów Contact Center @ Alior Bank
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Wymagania funkcjonalne Project Management Zarządzanie zespołem Szkolenia pracowników Agile Analiza biznesowa Obsługa klienta bankowość detaliczna Scrum Master Telefoniczna obsługa klientów MS Office (Word, PPT, Outlook, Excel) Optymalizacja kosztów Optymalizacja procesów procesy biznesowe DORADZTWO FINANSOWE SCRUM methodology

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Alior Bank S.A.
Menedżer ds. Optymalizacji Procesów Contact Center
> prowadzenie projektów optymalizacyjnych i systemowych
> zbieranie i opracowywanie wymagań systemowych i procesowych
> analiza biznesowa i testowanie rozwiązań
> Scrum Master | Product Owner.
Alior Bank S.A.
Menedżer Zespołu Infolinii AB
> zarządzanie zespołem obsługowym i sprzedażowym (od 30 do 150 osób) - obsługa Klientów
> realizacja celów jakościowych i sprzedażowych
> rozwój i utrzymanie procesów infolinii i back-office
> prowadzenie i uczestnictwo w projektach operacyjnych.
Meritum Bank
Kierownik Działu Telefonicznej Obsługi Klientów
> zarządzanie zespołem obsługowym i sprzedażowym (od 15 do 30 osób) - obsługa Klientów
> realizacja celów jakościowych i sprzedażowych
> rozwój i utrzymanie procesów infolinii i back-office
> prowadzenie i uczestnictwo w projektach operacyjnych.
Meritum Bank
Kierownik Działu Obsługi Partnerów
> zarządzanie zespołem obsługowym (od 15 do 30 osób) - obsługa Kontrahentów
> realizacja celów jakościowych
> rozwój i utrzymanie procesów infolinii i back-office
> prowadzenie i uczestnictwo w projektach operacyjnych.
Meritum Bank
Specjalista ds. Obsługi Klientów
> udział w strategicznym projekcie tworzenia struktury i procesów operacyjnych z obszaru obsługi klientów i kontrahentów
> projektowanie rozwiązań procesowych i systemowych w tym zakresie, w szczególności: obsługi klientów, obsługi kontrahentów, archiwizacji dokumentacji oraz przepływu korespondencji.
GE Money Bank
Specjalista Konsultant (Skill Leader) w Dziale Obsługi Zapytań i Reklamacji
> udział ekspercki w projektach procesowych, produktowych i systemowych
> obsługa reklamacji i zapytań od Klientów, instytucji nadzoru, rzeczników prasowych
> wsparcie i szkolenie nowych pracowników.

Szkolenia i kursy

AgilePM Practitioner
Professional Scrum Master I

Scrum Experience - Agile Rebels

Edukacja

Logo
Sztuczna inteligencja i automatyzacja procesów biznesowych w ujęciu praktycznym, studia podyplomowe
Politechnika Gdańska
Logo
Psychologia przywództwa, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Prawo, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

historia, joga

Organizacje

Polskie Stowarzyszenie Sztucznej Inteligencji

Inne

www.linkedin.com/in/jodlowski

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.