Umiejętności
Wymagania funkcjonalne
Project Management
Zarządzanie zespołem
Szkolenia pracowników
Agile
Analiza biznesowa
Obsługa klienta
bankowość detaliczna
Scrum Master
Telefoniczna obsługa klientów
MS Office (Word, PPT, Outlook, Excel)
Optymalizacja kosztów
Optymalizacja procesów
procesy biznesowe
DORADZTWO FINANSOWE
SCRUM methodology
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Obsługi Klientów
> udział w strategicznym projekcie tworzenia struktury i procesów operacyjnych z obszaru obsługi klientów i kontrahentów
> projektowanie rozwiązań procesowych i systemowych w tym zakresie, w szczególności: obsługi klientów, obsługi kontrahentów, archiwizacji dokumentacji oraz przepływu korespondencji.
> projektowanie rozwiązań procesowych i systemowych w tym zakresie, w szczególności: obsługi klientów, obsługi kontrahentów, archiwizacji dokumentacji oraz przepływu korespondencji.
Szkolenia i kursy
AgilePM Practitioner
Professional Scrum Master I
Scrum Experience - Agile Rebels
Professional Scrum Master I
Scrum Experience - Agile Rebels
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
historia, joga
Organizacje
Polskie Stowarzyszenie Sztucznej Inteligencji
Inne
www.linkedin.com/in/jodlowski
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.