Bartosz Janicki

Medioznawca z wykształcenia i pasji
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Komunikacja Marketingowa Public Relations Praca w zespole Obsługa programów graficznych: Photoshop, Illustrator, InDesign, Lightroom Obsłga komputera (pakiet MS Office) kreowanie wizerunku marki budowanie baz danych Zmysł estetyczny i zdolności artystyczne Organizowanie eventów, konferencji, warsztatów, wygłaszanie prezentacji. komunikacja międzyludzka Pisanie brifów Techniki kreatywne Komplementarna obsługa klienta

Języki

angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Junior New Business Manager
3i Studio - Dom produkcyjny
Odpowiedzialny na co dzień za tworzenie multimedialnych prezentacji i ofert dla potencjalnych klientów. Tworzenie strategii promocyjnej dla 3iStudio, obsługa social media, pisanie wstępnych brifów.
Logo
Praktykant
Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy - Rezerwat Archeologiczny w Gieczu
przygotowywanie folderów i grafiki promocyjnej, działalność administracyjna i promocyjna na rzecz muzeum;

Edukacja

Logo
Studia podyplomowe: Grafika projektowa, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu
Logo
Komunikacja europejska, spec. medioznawstwo Typ studiów: magisterskie (stacjonarne II stopnia, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
Stypendium w ramach programu Erasmus, licencjackie
Ernst-Moritz-Arndt-Universität Greifswald
Logo
Komunikacja europejska Typ studiów: licencjackie (stacjonarne I stopnia) , licencjackie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Public Relations
Zewnętrzny PR

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Sztuka współczesna
Sztuka współczesna
Artyści, trendy, wydarzenia ...