Bartosz Imieliński

kierownik ds. kluczowych klientów
Katowice, śląskie

Umiejętności

Backup & Recovery Systems Aplikacje w chmurze Data Center IaaS Marketing Microsoft Office Microsoft Word Project Management Veeam Maszyna wirtualna Negocjacje Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Zarządzanie Zarządzanie Sprzedażą Prawo jazdy kat B praca biurowa Marketing sportowy Wirtualizacja (VMware, Hyper-V) VDA 6.3 Kolokacja - DATA CENTER sieci światłowodowe Yealink Veeam Backup & Replication zarządzanie kryzysowe Budowanie relacji z klientem Zarządzanie sportem zarządzanie turystyką Centrala telefoniczna

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Polcom Sp. z o.o.
Key Account Manager
Sprzedaż usług Cybersecurity i Data Center poprzez poszukiwanie potencjalnych klientów na rynku polskim, nawiązywanie kontaktów handlowych, przygotowywanie ofert, prezentację oferowanych rozwiązań oraz negocjowanie warunków kontraktu.
GRUPA 3S - TELEKOMUNIKACJA & DATA CENTER
Kierownik ds Kluczowych Klientów
Pozyskiwanie nowych Kluczowych Klientów w sektorze
B2B na terenie całego kraju, tworzenie i
zarządzanie planem rozwoju i utrzymania portfela
klientów, indentyfikowanie i kreowanie nowych
potrzeb, tworzenie i rozwój relacji
biznesowych z kluczowymi osobami w organizacjach,
realizacja planów sprzedaży,
sprzedaż usług z obszaru telekomunikacji i data center:
bezpieczny internet, tranmsijsa danych, telefonia,
kolokacja, Serwery i cloud, Storage i backup.
GRUPA 3S - TELEKOMUNIKACJA & DATA CENTER
Specialista ds. sprzedaży
Pozyskiwanie nowych Kluczowych Klientów w sektorze
B2B na terenie całego kraju, tworzenie i
zarządzanie planem rozwoju i utrzymania portfela
klientów, indentyfikowanie i kreowanie nowych
potrzeb, tworzenie i rozwój relacji
biznesowych z kluczowymi osobami w organizacjach,
realizacja planów sprzedaży,
sprzedaż usług z obszaru telekomunikacji i data center:
bezpieczny internet, tranmsijsa danych, telefonia,
kolokacja, Serwery i cloud, Storage i backup.
UPC Polska
doradca ds. klientów kluczowych SME
pozyskiwanie nowych Kluczowych Klientów w sektorze B2B SME na terenie całego kraju, tworzenie i zarządzanie planem rozwoju i utrzymania portfela klientów ,realizacja planów sprzedaży
UPC Polska
specjalista ds utrzymania klienta indywidualnego
Obsługa klienta indywidualnego (B2C), badanie potrzeb i ich kreowanie, odsprzedaż nowych produktów, prowadzenie negocjacji , analiza wyników, wdrażanie nowych systemów, prowadzenie szkoleń stanowiskowych.
Orange Polska S.A.
specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta rezygnacyjnego (B2B)
Obsługa klienta biznesowego (B2B), kontakt z pracownikami z salonów sprzedaży, badanie potrzeb i ich kreowanie, prowadzenie negocjacji z klientami segmentu SOHO, analiza wyników, zastępowanie lidera, prowadzenie zmiany.

Szkolenia i kursy

Technika sprzedaży oparta na modelu Sandler Selling System

Zarządzania Projektami Metodyka Agile PM‎

Edukacja

Logo
Zarządzanie w instytucjach sportu i turystyki, magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach
Logo
Zarządzanie Sportem, licencjackie
Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach
Logo
Zarządzanie Kryzysowe, licencjackie
Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Snooker, Rozwój miasta Katowice, Historia Śląska