Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager - Internetowe Biuro Reklamy Agencyjnej
Infor Biznes Sp. z o.o.(Grupa Infor pl S.A.)
- Budowa długotrwałych relacji z największymi Domami Mediowymi
- Realizacja wyznaczonych celów budżetowych (Klienci Agencyjni)
- Przygotowywanie ofert handlowych i mediaplanów, ściśle dopasowanych do targetu danej komunikacji mediowej
- Bieżąca współpraca z Plannerami przy planowaniu i realizacji kampanii
- Kreowanie niestandardowych rozwiązań reklamowych: projekty specjalne i niestandardowe
- Tworzenie i udoskonalanie pakietów kontekstowych, wykorzystując zasięg witryn Grupy Infor.pl
- Prowadzenie prezentacji i spotkań handlowych
- Negocjacje warunków współpracy
- Realizacja wyznaczonych celów budżetowych (Klienci Agencyjni)
- Przygotowywanie ofert handlowych i mediaplanów, ściśle dopasowanych do targetu danej komunikacji mediowej
- Bieżąca współpraca z Plannerami przy planowaniu i realizacji kampanii
- Kreowanie niestandardowych rozwiązań reklamowych: projekty specjalne i niestandardowe
- Tworzenie i udoskonalanie pakietów kontekstowych, wykorzystując zasięg witryn Grupy Infor.pl
- Prowadzenie prezentacji i spotkań handlowych
- Negocjacje warunków współpracy
Key Account Manager
Next.pl (Grupa Infor pl S.A.)
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych (Klienci agencyjni i Klienci bezpośredni)
- Monitoring kampanii reklamowych i raportowanie przebiegu ich realizacji
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Przygotowywanie ofert handlowych i mediaplanów
- Budowa długotrwałych relacji z klientami bezpośrednimi oraz domami mediowymi
- Kreowanie niestandardowych rozwiązań reklamowych: projekty specjalne i niestandardowe Next.pl
- Rozwijanie oferty reklamowej dopasowanej do potrzeb Klientów
- Bieżąca obsługa sieci reklamowych, domów mediowych i agencji
- Negocjacje warunków współpracy
- Monitoring kampanii reklamowych i raportowanie przebiegu ich realizacji
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Przygotowywanie ofert handlowych i mediaplanów
- Budowa długotrwałych relacji z klientami bezpośrednimi oraz domami mediowymi
- Kreowanie niestandardowych rozwiązań reklamowych: projekty specjalne i niestandardowe Next.pl
- Rozwijanie oferty reklamowej dopasowanej do potrzeb Klientów
- Bieżąca obsługa sieci reklamowych, domów mediowych i agencji
- Negocjacje warunków współpracy
Account Manager
- aktywne pozyskiwanie Klientów biznesowych (średnie i duże przedsiębiorstwa),
- rozwój współpracy i budowanie długofalowych relacji z kluczowymi Klientami serwisu,
- identyfikacja potrzeb Klientów w zakresie bieżącej obsługi oraz długofalowych potrzeb,
- prezentacja usług, prowadzenie spotkań,
- przygotowywanie ofert handlowych i umów,
- negocjacje w zakresie warunków sprzedaży
- rozwój współpracy i budowanie długofalowych relacji z kluczowymi Klientami serwisu,
- identyfikacja potrzeb Klientów w zakresie bieżącej obsługi oraz długofalowych potrzeb,
- prezentacja usług, prowadzenie spotkań,
- przygotowywanie ofert handlowych i umów,
- negocjacje w zakresie warunków sprzedaży
Junior Sales Executive
Praca przy rozwoju dodatku "Praca, Rozwój, Kariera" do Dziennika:
- aktywna sprzedaż powierzchni reklamowych u klienta (średnie oraz duże przedsiębiorstwa),
- podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
- sporządzanie oraz archiwizowanie ofert handlowych,
- prezentacje produktów,
- negocjacje w zakresie warunków sprzedaży, cen i promocji,
- uczestnictwo w konferencjach.
- aktywna sprzedaż powierzchni reklamowych u klienta (średnie oraz duże przedsiębiorstwa),
- podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
- sporządzanie oraz archiwizowanie ofert handlowych,
- prezentacje produktów,
- negocjacje w zakresie warunków sprzedaży, cen i promocji,
- uczestnictwo w konferencjach.
Doradca Handlowy
- aktywne pozyskiwanie klientów (firmy oraz osoby prywatne),
- sporządzanie i przedstawianie ofert handlowych pod indywidualne preferencje klienta.
- negocjacje w zakresie warunków sprzedaży, cen oraz promocji.
- organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami, prezentacje produktów.
- podejmowanie decyzji sprzedażowych, sporządzanie umów.
- uczestnictwo w szkoleniach.
- sporządzanie i przedstawianie ofert handlowych pod indywidualne preferencje klienta.
- negocjacje w zakresie warunków sprzedaży, cen oraz promocji.
- organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami, prezentacje produktów.
- podejmowanie decyzji sprzedażowych, sporządzanie umów.
- uczestnictwo w szkoleniach.
Szkolenia i kursy
- Certyfikat "Savoir - vivre w biznesie z elementami protokołu dyplomatycznego" (Anna Szubert) Warszawa, grudzień 2009
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
1. sporty motorowe - rajdy samochodowe, wyścigi i wszelkie inne odmiany szybkiej jazdy
2. sport - w zdrowym ciele zdrowy (i zmotywowany) duch
2. samochody - miłość odwzajemniona
3. muzyka - kiedyś ciężkie gitarowe brzmienia, teraz coraz bardziej specyficzne, elektroniczne dźwięki (vocal house, trance)
4. kultura - film, teatr, publicystyka, czasem książki
5. podróże - im dalej tym lepiej
2. sport - w zdrowym ciele zdrowy (i zmotywowany) duch
2. samochody - miłość odwzajemniona
3. muzyka - kiedyś ciężkie gitarowe brzmienia, teraz coraz bardziej specyficzne, elektroniczne dźwięki (vocal house, trance)
4. kultura - film, teatr, publicystyka, czasem książki
5. podróże - im dalej tym lepiej
Organizacje
www.sierrafan.pl
Inne
nie robimy nic bez powodu... marzenia trzeba w końcu zacząć spełniać!
Grupy
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
AdSocial
Jesteśmy wchodzącą na rynek agencją reklamową działającą w social media.
Stawiamy na dokładną analizę potrzeb klienta i korzystanie z pełnego spektrum istniejących w sieci społeczności.
Naszą si
Atmosfera Skydiving Club
Skoki spadochronowe, paralotnie. Spędzanie wolnego czasu w powietrzu i na lotnisku w oparciu o Klub Spadochronowy Atmosfera.
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
BARA... BARA...
frywolne plotkowanie o byle czym... i o tym o czym boimy sie mówić...a wolimy pisać...
BEZ TABU
Możesz być kontrowersyjny, możesz prowokować. Powiem więcej - RÓB TO jak najczęściej. Pozwól innym zobaczyć świat w taki sposób jaki go postrzegasz.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.