Bartosz Igor Kowalski

Senior Account Manager
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Senior Account Manager
Email Network
Business Ad Network
Senior Account Manager
Cube Group S.A.
Key Account Manager
IDMnet
Key Account Manager
Dział Klientów Kluczowych
Logo
Key Account Manager - Internetowe Biuro Reklamy Agencyjnej
Infor Biznes Sp. z o.o.(Grupa Infor pl S.A.)
- Budowa długotrwałych relacji z największymi Domami Mediowymi
- Realizacja wyznaczonych celów budżetowych (Klienci Agencyjni)
- Przygotowywanie ofert handlowych i mediaplanów, ściśle dopasowanych do targetu danej komunikacji mediowej
- Bieżąca współpraca z Plannerami przy planowaniu i realizacji kampanii
- Kreowanie niestandardowych rozwiązań reklamowych: projekty specjalne i niestandardowe
- Tworzenie i udoskonalanie pakietów kontekstowych, wykorzystując zasięg witryn Grupy Infor.pl
- Prowadzenie prezentacji i spotkań handlowych
- Negocjacje warunków współpracy
Logo
Key Account Manager
Next.pl (Grupa Infor pl S.A.)
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych (Klienci agencyjni i Klienci bezpośredni)
- Monitoring kampanii reklamowych i raportowanie przebiegu ich realizacji
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Przygotowywanie ofert handlowych i mediaplanów
- Budowa długotrwałych relacji z klientami bezpośrednimi oraz domami mediowymi
- Kreowanie niestandardowych rozwiązań reklamowych: projekty specjalne i niestandardowe Next.pl
- Rozwijanie oferty reklamowej dopasowanej do potrzeb Klientów
- Bieżąca obsługa sieci reklamowych, domów mediowych i agencji
- Negocjacje warunków współpracy
Praca.pl Sp. z o.o.
Account Manager
- aktywne pozyskiwanie Klientów biznesowych (średnie i duże przedsiębiorstwa),
- rozwój współpracy i budowanie długofalowych relacji z kluczowymi Klientami serwisu,
- identyfikacja potrzeb Klientów w zakresie bieżącej obsługi oraz długofalowych potrzeb,
- prezentacja usług, prowadzenie spotkań,
- przygotowywanie ofert handlowych i umów,
- negocjacje w zakresie warunków sprzedaży
Axel Springer Polska
Junior Sales Executive
Praca przy rozwoju dodatku "Praca, Rozwój, Kariera" do Dziennika:
- aktywna sprzedaż powierzchni reklamowych u klienta (średnie oraz duże przedsiębiorstwa),
- podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
- sporządzanie oraz archiwizowanie ofert handlowych,
- prezentacje produktów,
- negocjacje w zakresie warunków sprzedaży, cen i promocji,
- uczestnictwo w konferencjach.
SFERIA SA
Doradca Handlowy
- aktywne pozyskiwanie klientów (firmy oraz osoby prywatne),
- sporządzanie i przedstawianie ofert handlowych pod indywidualne preferencje klienta.
- negocjacje w zakresie warunków sprzedaży, cen oraz promocji.
- organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami, prezentacje produktów.
- podejmowanie decyzji sprzedażowych, sporządzanie umów.
- uczestnictwo w szkoleniach.
Call Center Poland
Konsultant telefoniczny
- efektywna sprzedaż telefoniczna, aktywne pozyskiwanie klientów, obsługa posprzedażowa.
- praca na projektach: infolinia, obsługa klienta, telefoniczna sprzedaż ubezpieczeń NW, telefoniczna sprzedaż kart kredytowych.
Wydawnictwo Bauer
Praktyka dziennikarska w tygodniku "Motor" w Warszawie.
- sporządzanie notatek ze spotkań, konferencji prasowych. - research informacji w portalach internetowych.
- rejestrowanie archiwalnych numerów tygodnika, listów.
- przygotowywanie aut testowych do zdjęć.

Szkolenia i kursy

- Certyfikat "Savoir - vivre w biznesie z elementami protokołu dyplomatycznego" (Anna Szubert) Warszawa, grudzień 2009

Edukacja

Logo
Kulturoznawstwo, magisterskie
Warszawska Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Bolesława Prusa
Logo
Dziennikarstwo i komunikacja, licencjackie
Warszawska Wyższa Szkoła Humanistyczna im. B. Prusa

Specjalizacje

Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

1. sporty motorowe - rajdy samochodowe, wyścigi i wszelkie inne odmiany szybkiej jazdy
2. sport - w zdrowym ciele zdrowy (i zmotywowany) duch
2. samochody - miłość odwzajemniona
3. muzyka - kiedyś ciężkie gitarowe brzmienia, teraz coraz bardziej specyficzne, elektroniczne dźwięki (vocal house, trance)
4. kultura - film, teatr, publicystyka, czasem książki
5. podróże - im dalej tym lepiej

Organizacje

www.sierrafan.pl

Inne

nie robimy nic bez powodu... marzenia trzeba w końcu zacząć spełniać!

Grupy

121 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Account Manager
Account Manager
Grupa skupiająca osoby pracujące jako Account Manager.
AdSocial
AdSocial
Jesteśmy wchodzącą na rynek agencją reklamową działającą w social media. Stawiamy na dokładną analizę potrzeb klienta i korzystanie z pełnego spektrum istniejących w sieci społeczności. Naszą si
Akt artystyczny
Akt artystyczny
Grupa poświęcona sztuce w szerokim pojęciu. Akt artystyczny.
Ars Amandi... Ars Vitae
Ars Amandi... Ars Vitae
sztuka kochania jako sztuka życia
Asfalt
Asfalt
Grupa podaje newsy i gości dyskusje na tematy motoryzacyjne.
Atmosfera Skydiving Club
Atmosfera Skydiving Club
Skoki spadochronowe, paralotnie. Spędzanie wolnego czasu w powietrzu i na lotnisku w oparciu o Klub Spadochronowy Atmosfera.
Automotive
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
BARA... BARA...
BARA... BARA...
frywolne plotkowanie o byle czym... i o tym o czym boimy sie mówić...a wolimy pisać...
BEZ TABU
BEZ TABU
Możesz być kontrowersyjny, możesz prowokować. Powiem więcej - RÓB TO jak najczęściej. Pozwól innym zobaczyć świat w taki sposób jaki go postrzegasz.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Citroen
Citroen
Dla wszystkich miłośników tej marki !