Bartosz Grodny
Marketing Manager
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
rozwój marki
Wartkość marki
Zarządzanie Marką
Strategia biznesowa
Kategoryzacja
Analiza konkurencji
Cross-functional Team Leadership
Analiza klientów
FMCG
Globalny Marketing
Marketing Międzynarodowy
Przywództwo
Zarządzanie
planowanie rynku
Analiza rynku
Marketing
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Badania marketingowe
Strategia marketingowa
New Business Development
Zarządzanie P&L
Przemysł farmaceutyczny
Sprzedaż leków
Rozwój produktu
wprowadzanie produktu
Zarządzanie produktem
marketing produktu
Segmentacja
Shopper Marketing
Strategia
Trade Marketing
wycenianie
Zarządzanie zespołem
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Category Activation Manager Respiratory Health (Rutinoscorbin, Cholinex & Choligrip)
• responsibility for respiratory health category brands: Rutinoscorbin (immunostimulants category leader), the biggest in GSK portfolio & one of the biggest brands in total Polish OTC market (1st in volume, 3rd in value), Cholinex (sore throat category leader), 2nd brand in the GSK portfolio, Coldrex & Choligrip (cold & flu category)
Group Brand Manager (Smoking control, Painkillers, Cold&Flu, Health&Beauty)
• responsibility for Niquitin (smoking cessation), Panadol & Solpadeine (analgesics category), Coldrex (cold & flu category), Capivit (health & beauty category leader), Zovirax (cold sore category) & other 14 local brands, with overall 1/3 of total GSK Poland turnover
Senior Brand Manager Rutinoscorbin (add'l in 2009 Cholinex, in 2010 Capivit)
• responsibility for development of the company's flag brand - Rutinoscorbin – volume biggest nationwide in the OTC category (cold & flu),
• additional responsibility for Cholinex brand (market leader in the sore throat category) in 2009 (Jun-Sep) and for Capivit brand (market leader in the health & beauty category) in 2010 (May-Oct)
• additional responsibility for Cholinex brand (market leader in the sore throat category) in 2009 (Jun-Sep) and for Capivit brand (market leader in the health & beauty category) in 2010 (May-Oct)
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Organizacje
członek założyciel stowarzyszenia absolwentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (Korporacja UEK) od 2002
członek AIESEC (Kraków oraz Komitet Narodowy) 1997-2001
członek AIESEC (Kraków oraz Komitet Narodowy) 1997-2001
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.