Umiejętności
Szkolenia pracowników
Zarządzanie
Negocjacje
Sprzedaż
Konsulting
Doradztwo techniczne
Menadżer
Inżynier sprzedaży
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
poszukiwanie i obsługa handlowa klientów, dedykowane rozwiązania informatyczne, prowadzenie spotkań handlowych, proces sprzedaży
Menedżer ds. Klientów Kluczowych
obsługa klientów firmy, pozyskiwanie nowych klientów
Magazynier, Handlowiec, Kierownik Działu Handlowego, Menedżer Biura Handlowego i Klientów Kluczowych
obsługa klientów firmy, pozyskiwanie nowych partnerów handlowych, koordynacja pracy działu handlowego, coaching, obsługa kluczowych klientów firmy, prowadzenie prezentacji produktowych, kompleksowa obsługa pracy biura handlowego
Szkolenia i kursy
06.2006-06.2012 Udział w szkoleniach dotyczących m.in. procesu sprzedaży, procesu rekrutacji, prowadzenia i kierowania zespołem sprzedaży, procesu technik skutecznej prezentacji – w ramach współpracy z PRAMERICA
23-24.02.2006 Udział w szkoleniu „Standardowe modele obsługi klienta”, zorganizowanym przez Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o.
23-24.02.2006 Udział w szkoleniu „Standardowe modele obsługi klienta”, zorganizowanym przez Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o.
Edukacja
Zainteresowania
motoryzacja, muzyka, żeglarstwo
Inne
prawo jazdy "B" od 1993 r.
obsługa komputera, Windows, Office
obsługa komputera, Windows, Office
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze