Umiejętności
Copywriting
Event Management
Kampanie polityczne
Komunikacja polityczna
Political Consulting
Public Relations
Smart Cities
Social Media
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie
Administracja Publiczna
Sprawy społeczne
Rzecznik prasowy
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Zastępca Burmistrza Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
Nadzór nad pracą:
- Wydziału Działalności Gospodarczej i Zezwoleń
- Wydziału Ochrony Środowiska
- Wydziału Zasobów Lokalowych
Współpraca z Delegaturą Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
- Wydziału Działalności Gospodarczej i Zezwoleń
- Wydziału Ochrony Środowiska
- Wydziału Zasobów Lokalowych
Współpraca z Delegaturą Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Naczelnik Wydziału Promocji
08/2011 - 12/2011 Naczelnik Wydziału Promocji i Funduszy Europejskich
12/2011 - 06/2015 Naczelnik Wydziału Promocji
10/2013 - 03/2015 Rzecznik prasowy Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
Nadzór nad 7-8 osobowym zespołem pracowników
Zakres zadań: promocja Dzielnicy (w tym działania wizerunkowe, eventy, materiały i wydawnictwa promocyjne), prowadzenie stron internetowej i intranetowej Urzędu, obecność Urzędu w mediach społecznościowych, bieżące kontakty z mediami, konsultacje społeczne.
12/2011 - 06/2015 Naczelnik Wydziału Promocji
10/2013 - 03/2015 Rzecznik prasowy Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
Nadzór nad 7-8 osobowym zespołem pracowników
Zakres zadań: promocja Dzielnicy (w tym działania wizerunkowe, eventy, materiały i wydawnictwa promocyjne), prowadzenie stron internetowej i intranetowej Urzędu, obecność Urzędu w mediach społecznościowych, bieżące kontakty z mediami, konsultacje społeczne.
Asystent poselski
Bieżąca współpraca z posłem na Sejm RP, przygotowywanie materiałów i analiz.
Wiceprzewodniczący Zarządu Krajowego
07/2008 – 01/2009 p.o. przewodniczącego Zarządu Krajowego
Odpowiedzialność za sprawy organizacyjne, programowe, wizerunkowe.
Odpowiedzialność za sprawy organizacyjne, programowe, wizerunkowe.
Doradca Ministra w Gabinecie Politycznym
Bieżąca współpraca z ministrem: przygotowywanie spotkań zewnętrznych i udział w spotkaniach, przygotowywanie krajowych wyjazdów ministra i jego udziału w konferencjach i seminariach, opracowywanie materiałów niezbędnych do pracy ministra (na podstawie mediów, działań Parlamentu, rozmów, Internetu, itp.), analiza bieżącej sytuacji społeczno-politycznej.
Specjalista ds. obsługi informacyjnej w Ośrodku Informacji i Dokumentacji Europejskiej (OIDE)
- wyszukiwanie informacji z zakresu funkcjonowania Unii Europejskiej na potrzeby parlamentarzystów
- wdrożenie serwisu internetowego Ośrodka,
- udział w pracy przy wydawnictwach periodycznych Ośrodka (seria „Zeszyty OIDE” przedstawiająca zagadnienia z zakresu UE)
- wdrożenie serwisu internetowego Ośrodka,
- udział w pracy przy wydawnictwach periodycznych Ośrodka (seria „Zeszyty OIDE” przedstawiająca zagadnienia z zakresu UE)
Inspektor w Wydziale ds. Integracji Europejskiej
- praca przy projektach Phare dla mazowieckiego rynku pracy
- przygotowanie Urzędu do funkcjonowania po wejściu Polski do UE, w tym do korzystania ze środków Europejskiego Funduszu Strukturalnego
- udział w przygotowaniu poradnika nt. poszukiwania zatrudnienia w krajach członkowskich UE
- wdrożenie strony internetowej Urzędu
- przygotowanie Urzędu do funkcjonowania po wejściu Polski do UE, w tym do korzystania ze środków Europejskiego Funduszu Strukturalnego
- udział w przygotowaniu poradnika nt. poszukiwania zatrudnienia w krajach członkowskich UE
- wdrożenie strony internetowej Urzędu
Projekty
Szkolenia i kursy
- szkolenie z pierwszej pomocy przedmedycznej
- kurs marketingu internetowego „Internetowe Rewolucje” (Google)
- szkolenie „Prawo prasowe – jak się nie dać zjeść prasie?”
- szkolenie „Uwarunkowania prawne masowych imprez artystycznych i rozrywkowych – Ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych i zgromadzeniach publicznych”
- seminarium „Sprzedaż słowami – Copywriting/Webwrting”
- szkolenie „Strategicznie dla rozwoju” (Ministerstwo Rozwoju Regionalnego)
- „Zjazd Rzeczników Prasowych i Specjalistów ds. Komunikacji Publicznej”
- szkolenie „Poprawna i skuteczna komunikacja językowa”
- szkolenie „Skuteczna komunikacja w Urzędzie”
- szkolenie „Prawo zamówień publicznych”
- szkolenie „Jak odnieść sukces w mediach społecznościowych?”
- szkolenie „Parlamentarne procedury legislacyjne” (Kancelaria Sejmu)
- aplikacja sejmowa (Kancelaria Sejmu)
- szkolenie „Umiejętności rozwiązywania konfliktów społecznych”
- warsztaty umiejętności liderskich
- kurs „Prawa i wolności człowieka” (Helsińska Fundacja Praw Człowieka)
- kurs marketingu internetowego „Internetowe Rewolucje” (Google)
- szkolenie „Prawo prasowe – jak się nie dać zjeść prasie?”
- szkolenie „Uwarunkowania prawne masowych imprez artystycznych i rozrywkowych – Ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych i zgromadzeniach publicznych”
- seminarium „Sprzedaż słowami – Copywriting/Webwrting”
- szkolenie „Strategicznie dla rozwoju” (Ministerstwo Rozwoju Regionalnego)
- „Zjazd Rzeczników Prasowych i Specjalistów ds. Komunikacji Publicznej”
- szkolenie „Poprawna i skuteczna komunikacja językowa”
- szkolenie „Skuteczna komunikacja w Urzędzie”
- szkolenie „Prawo zamówień publicznych”
- szkolenie „Jak odnieść sukces w mediach społecznościowych?”
- szkolenie „Parlamentarne procedury legislacyjne” (Kancelaria Sejmu)
- aplikacja sejmowa (Kancelaria Sejmu)
- szkolenie „Umiejętności rozwiązywania konfliktów społecznych”
- warsztaty umiejętności liderskich
- kurs „Prawa i wolności człowieka” (Helsińska Fundacja Praw Człowieka)
Edukacja
Specjalizacje
Public Relations
Zewnętrzny PR
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Sektor publiczny
Inne
Zainteresowania
Rozwój współczesnych miast, tematyka smart city (inteligentne miasta), stosunki międzynarodowe (historia współczesna), wędrówki górskie, bieganie (jest i ultra...), czytanie
Organizacje
- stowarzyszenie Otwarty Ursynów (wiceprzewodniczący)
- stowarzyszenie "projekt.WARSZAWA.pl" (prezes)
- stowarzyszenie "projekt.WARSZAWA.pl" (prezes)
Inne
- w 2008 r. uhonorowany odznaką „Przyjaciel Dziecka” przyznawaną przez Towarzystwo Przyjaciół Dzieci za pracę społeczną dla dobra dzieci
- obserwator międzynarodowy Organizacji Bezpieczeństwa i Współpracy w Europie (OBWE) wyborów w: Bośni i Hercegowinie (2000), Kosowie (2001) oraz na Ukrainie (2006)
- autor gościnnych pojedynczych wykładów na temat uchodźców w ramach zajęć „Migracje”, prowadzonych w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego (2003-2005)
- uczestnik praktyk studenckich w Kancelarii Sejmu (1999), w Kancelarii Prezydenta (1999) oraz w Biurze Bezpieczeństwa Narodowego przy Prezydencie RP (2000)
- uczestnik licznych konferencji krajowych i zagranicznych z zakresu polityk publicznych, funkcjonowania państwa i samorządu terytorialnego, spraw międzynarodowych, Unii Europejskiej
- autor artykułów m.in. w: Przeglądzie Samorządowym, Home&Market, EU Magazine
- współredaktor naukowy książki „Polityka migracyjna w poszukiwaniu nowych standardów ochrony i pomocy”
- obserwator międzynarodowy Organizacji Bezpieczeństwa i Współpracy w Europie (OBWE) wyborów w: Bośni i Hercegowinie (2000), Kosowie (2001) oraz na Ukrainie (2006)
- autor gościnnych pojedynczych wykładów na temat uchodźców w ramach zajęć „Migracje”, prowadzonych w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego (2003-2005)
- uczestnik praktyk studenckich w Kancelarii Sejmu (1999), w Kancelarii Prezydenta (1999) oraz w Biurze Bezpieczeństwa Narodowego przy Prezydencie RP (2000)
- uczestnik licznych konferencji krajowych i zagranicznych z zakresu polityk publicznych, funkcjonowania państwa i samorządu terytorialnego, spraw międzynarodowych, Unii Europejskiej
- autor artykułów m.in. w: Przeglądzie Samorządowym, Home&Market, EU Magazine
- współredaktor naukowy książki „Polityka migracyjna w poszukiwaniu nowych standardów ochrony i pomocy”
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Social Media dla profesjonalistów
Social Media to narzędzia. Profesjonalista z nich korzysta a nie teoretyzuje.
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.