Wypowiedzi
-
Tak naprawdę każda z tych małych miejscowości ma swój urok i jakąś naprawdę fajną trasę - potwierdzam Montgenevre - to też fajne miejsce . Ale tu bym zadał to samo pytanie co ty :) - po co aosta - z turynu będziesz miał dużo bliżej w tym wypadku.
A co do miejsca ;) będę się upierał że Turyn to jest dobra baza wypadowa do zwiedzania - praktycznie w każdą stronę - jadąc na pólnoc w aoste czy wschód czy zachód - do 100km można znaleźć super miejscówki na narty .
OT : tak pracowałem parę ładnych latek w fiacie i dzięki fiatowi najeździłem się na nartach sporo ;) - a ala czartery to raczej kursowały poniedziałek - piątek ale między turynem a neapolem :) ( tam na tej wysokości są co najmniej 4 zakłady fiata ) I faktycznie wyglądało to nieraz tak że w samolocie byli praktycznie sami pracownicy grupy fiata ... magneti , powertrain , avio , fiat itd itp :) . .
W tej chwili bezpośredni lot LOTu z katowic "wycięła" po bratersku lufthansa i trzeba latać np przez Monachium ... (lufthansą oczywiście) . -
Szukał bym bazy w okolicach turynu - powinno być prosto i da się tanio . Z turynu miała byś do Cervini 1h30min. drogi . Tylko jak trafisz na wietrzną pogodę - a tam potrafi często mocno wiać - wtedy wszystko stoi i zostaje tylko bombardino na stoku :) .
Ja proponował bym trochę na zachód od turynu - Sestiere albo Bardonecchia - super miejsca na narty . -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Fiat Auto Poland S.A.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy FIAT
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy FIAT
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy FIAT
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy FIAT
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy FIAT
-
Zabawy ? Dla mnie jako audytowanego to jest czasem nie maly horror. Będąc audytorem też nie zawsze jest takie hop siup - audyt ma mi wytknac moje bledy (ktorych nie widze lub nie chce widziec) ewentualnie pokazac nowe kierunki rozwoju. Chyba że mówimy o audytach typu ja koledze ,kolega mi i mamy po certyfikacie ale taki audyt można sobie wsadzić ... wole sie spotkać po godzinach i pogadac. Wyjdzie na to samo.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Witam
Do sprzedania 4 sztuki GoodYear NCT5 - rozmiar 215/50r17 - przejechane 29tyś km. Stan bieżnika bdb.
Cena do omówienia na pw - ale jak najbardziej przystępna :) - musze je wypchnąć z garażu.
PozdrawiamBartosz Dabrowski edytował(a) ten post dnia 06.09.10 o godzinie 10:20 -
Tarek H.:Uniroyal za opony Rainsport (na deszcz nie ma lepszych ;-))
Jezdzilem na rainsportach 2 i uwazam ze sa co najwyzej srednie :) . W tej chwili mam zalozone p zero rosso - opony tak odpornej na aquaplanning jeszcze nie mialem - tnie wode :) - jeszcze nigdy nie poczulem ze "plyne" choc na chwile a w deszczach w tym roku i rzekach w naszych koleinach sie najezdzilem (plus dla opony a minus dla mnie ;) - bieznik ma praktycznie z przodu juz tylko 3 mm i opony powinny byc juz wymienione ) W rainsportach to uczucie chwilowego "plyniecia" nie bylo mi obce. Cena niestety atutem pirelli nie jest.
To samo z michelinem pilot sportem - zakrety polyka bez zajakniecia :) , na deszczu 4 z plusem - ale godna polecenia tym ktorzy nie patrza na cene.
A z przyjaznych cenowo i prezentujacych wiecej niz przyzwoite wlasciwosci jezdne polecam Falkena 452.
Zima nokian - moze to juz przyzwyczajenie - ale uwazam ze to solidne opony, ktore spelniaja w 100% moje oczekiwania. (wr2). -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy FIAT
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy FIAT
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy FIAT
-
http://corse.pl/
Looknij tutaj :)
Pozdrawiam -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy FIAT
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy FIAT