Bartosz Cwojdziński

Senior Shopper Marketing Manager
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Zarządzanie Marką FMCG Zarządzanie Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Rozwój produktu Zarządzanie produktem Project Management Shopper Marketing Shopper & Consumer Insights

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

NIVEA Polska
Senior Shopper Marketing Manager
Müller Dairy Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Senior Brand Manager
Zarzadzanie portfelem sub-marek Mueller w Polsce: Froop, Mix, MullerMilk, Riso
Kompania Piwowarska S.A.
Trade Marketing Manager
• tworzenie strategii rozwoju marek w kanałach sprzedaży (detal/gastronomia/hurt),
• zarządzanie i koordynacja wdrożenia strategii dot. kanałów i marek KP w handlu (na poziomie ogólnopolskim i w Regionach)
• realizacja działań aktywacyjnych marek wraz z podległym zespołem w kanałach sprzedaży,
• kontrola budżetu trade marketingowego oraz monitorowanie jego wydatków w ramach zarządzanych projektów,
• współpraca z agencjami reklamowymi, przygotowywanie mechanizmów promocji, narodowych aktywności konsumenckich
• kierowanie 9 osobowym zespołem,
Kompania Piwowarska S.A.
Junior Brand Manager
marka: Żubr,
• zarządzanie marką – marketing MIX,
• praca nad pozycjonowaniem marek z portfela KP,
• planowanie strategii marketingowej,
• przygotowanie, planowanie i realizacja kampanii ATLowych marki (Zubr kampanie: TV/OOH/Radio/Internet, Lech Free: OOH/Internet)
• planowanie i zarządzanie budżetem marki,
• współpraca z agencjami reklamowymi, przygotowywanie mechanizmów promocyjnych, aktywności konsumenckich, komunikacji

wcześniej: Junior Brand Manager, marki: Lech Free (relaunch), Frater.
Kompania Piwowarska S.A.
Junior Trade Marketing Manager
marki: Lech Premium, Tyskie, Peroni

wcześniej: Koordynantor TM

Szkolenia i kursy

Ekspert w obszarze Promotion Management w ramach europejskiego projektu Horizon SABMiller,
Trening Umiejętności przekazywania wiedzy metodą On-The-Job Training (panel dla ekspertów KP w ramach Akademii Zarządzania)
Szkolenie: Brand Building for Trade Marketing – SAB Miller Budapeszt
Szkolenie: Marketing Way – SAB Miller
Szkolenie, warsztaty: Negocjacje Handlowe (cykl 3 szkoleń),
Szkolenie: Badania Marketingowe – Gfk Polonia,
Szkolenie, warsztaty: Komunikacja z Klientem
Szkolenie: Kreatywne Rozwiązywanie Problemów
Szkolenie: Kontrakt w obrocie Międzynarodowym,
Szkolenie: Zarządzanie projektami

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studium Marketingu, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Gospodarka Przestrzenna, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

fotografia, tenis, Formuła 1 (członek fan klubu w Wielkiej Brytanii), muzyka, kręglarstwo/bowling (kręgle: Mistrz Polski 1990/92, Wicemistrz 1997)

Inne

Biegła znajomość obsługi komputera, pakiet MS Office, SAP, programy graficzne: m.in. Corel Draw, Photoshop.

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Formula 1 i Robert Kubica
Formula 1 i Robert Kubica
F1 to najbardziej prestiżowe wyścigi na świecie, a wsród nich nasz kierowca.
Kompania Piwowarska
Kompania Piwowarska
Grupa dla pracowników i sympatyków Kompanii Piwowarskiej