Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
arabski
podstawowy
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator w Dziale Klientów Kluczowych
Solid S.A.
Do moich codziennych obowiązków należy obsługa posprzedażowa 25 z 90 kluczowych Klientów firmy (m.in. Empik, Lukoil, Gaspol, Orange).
Obowiązki:
- stałe utrzymywanie kontaktu z kontrahentem (spotkania, telefony, korespondencja pocztą elektroniczną i tradycyjną)
- dopilnowanie i regularne sprawdzanie czy zobowiązania wynikające z podpisanej umowy zostały zrealizowane przez poszczególne działy (m.in. logistyki, monitoringu, techniczny, konwojów, kontrolingu)
- renegocjowanie warunków kontraktów i sporządzanie aneksów do umów
- stały kontakt z Zarządem (raportowanie i omawianie ewentualnych problemów)
- delegowanie obowiązków pomiędzy podległych asystentów w dziale (6 osób)
- kontrola i wyjaśnianie zdarzeń na obiektach kontrahenta
- organizowanie konsultacji eksperckich dla klienta oraz wewnątrz firmy
- określenie zakresu realizowanych usług wynikających z umowy w oddziałach regionalnych i działach wykonawczych
Obowiązki:
- stałe utrzymywanie kontaktu z kontrahentem (spotkania, telefony, korespondencja pocztą elektroniczną i tradycyjną)
- dopilnowanie i regularne sprawdzanie czy zobowiązania wynikające z podpisanej umowy zostały zrealizowane przez poszczególne działy (m.in. logistyki, monitoringu, techniczny, konwojów, kontrolingu)
- renegocjowanie warunków kontraktów i sporządzanie aneksów do umów
- stały kontakt z Zarządem (raportowanie i omawianie ewentualnych problemów)
- delegowanie obowiązków pomiędzy podległych asystentów w dziale (6 osób)
- kontrola i wyjaśnianie zdarzeń na obiektach kontrahenta
- organizowanie konsultacji eksperckich dla klienta oraz wewnątrz firmy
- określenie zakresu realizowanych usług wynikających z umowy w oddziałach regionalnych i działach wykonawczych
Kierownik Order Management Center Poland (OMC Poland)
W związku z szybkim rozwojem działu zaszła konieczność stworzenia stanowiska Team Leadera, na którego zostałem mianowany przez Dyrekcję NSN w regionie Europy środkowo-wschodniej. Byłem odpowiedzialny za stworzenie struktury organizacyjnej działu i koordynację powierzonych projektów. Każdy z nich wiązał się z obsługą zamówień o miesięcznej wartości od 300 tys. do 1,5 mln. EUR.
Obowiązki:
nadzór nad wszystkimi członkami działu (z biegiem czasu od 15 do 70)
utrzymywanie relacji i współpraca z oddziałami Nokia w innych krajach, poprzez wymianę pracowników i wzajemne szkolenia
oddelegowanie zespołów do realizacji poszczególnych projektów (również delegacji zagranicznych) i mianowanie koordynatorów projektów, dla takich klientów jak T-Mobile, Orange i Vodafone, operujących na terenie Niemiec, Włoch, Francji i Hiszpanii
optymalizacja organizacji pracy i zatrudnienia, poprzez dostosowywanie ilości pracowników do liczby realizowanych projektów
Obowiązki:
nadzór nad wszystkimi członkami działu (z biegiem czasu od 15 do 70)
utrzymywanie relacji i współpraca z oddziałami Nokia w innych krajach, poprzez wymianę pracowników i wzajemne szkolenia
oddelegowanie zespołów do realizacji poszczególnych projektów (również delegacji zagranicznych) i mianowanie koordynatorów projektów, dla takich klientów jak T-Mobile, Orange i Vodafone, operujących na terenie Niemiec, Włoch, Francji i Hiszpanii
optymalizacja organizacji pracy i zatrudnienia, poprzez dostosowywanie ilości pracowników do liczby realizowanych projektów
Koordynator - Projektu Telekom Deutschland
Po dwóch miesiącach pracy zostałem awansowany na koordynatora tzw. projektu, czyli wszelkich działań związanych z obsługą zamówień kontrahenta, przy jednoczesnym kontynuowaniu wykonywania obowiązków koordynatora ds. logistyki.
Obowiązki dodatkowe:
- prowadzenie rozmów i ustaleń z kontrahentem dotyczących sposobu realizacji zleceń
- rozdzielanie obowiązków pomiędzy członków zespołu (6 osób)
- raportowanie do dyrekcji
Obowiązki dodatkowe:
- prowadzenie rozmów i ustaleń z kontrahentem dotyczących sposobu realizacji zleceń
- rozdzielanie obowiązków pomiędzy członków zespołu (6 osób)
- raportowanie do dyrekcji
Koordynator ds. Logistyki
Razem z czterema innymi koordynatorami uczestniczyłem w powstaniu Działu OMC Poland. Tworzyliśmy zespół zarządzający zamówieniami pod nadzorem Dyrektora Zarządzającego Łańcuchem Dostaw w Europie środkowo-wschodniej, obsługując jeden kontrakt.
Obowiązki:
- przyjmowanie zleceń od swojego odpowiednika w strukturach kontrahenta
- wprowadzanie i zarządzanie zamówieniami w systemie SAP-R3
- generowanie dokumentów transportowych i faktur
- codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentem w języku angielskim
Obowiązki:
- przyjmowanie zleceń od swojego odpowiednika w strukturach kontrahenta
- wprowadzanie i zarządzanie zamówieniami w systemie SAP-R3
- generowanie dokumentów transportowych i faktur
- codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentem w języku angielskim
Divemaster / Zastępca menedżera
3WILL CO.
Początkowo po przyjeździe do Egiptu pracowałem jako Divemaster. Moja praca polegała na przygotowaniu i prowadzeniu nurkowań dla certyfikowanych nurków oraz asystowania przy kursach. Szybko zacząłem angażować się w pomoc przy organizacji pracy biura oraz logistyki, czego następstwem było mianowanie mnie zastępcą menedżera centrum nurkowego.
Obowiązki:
- organizacja pracy centrum nurkowego
- organizacja i prowadzenie sklepu on-line
- negocjowanie umów handlowych z dystrybutorami sprzętu do nurkowania i biurami podróży (m.in. TUI, Triada, Orbis)
- współprojektowanie i wdrożenie autorskiego systemu klasy ERP dedykowanego do zarządzania centrum nurkowym
Obowiązki:
- organizacja pracy centrum nurkowego
- organizacja i prowadzenie sklepu on-line
- negocjowanie umów handlowych z dystrybutorami sprzętu do nurkowania i biurami podróży (m.in. TUI, Triada, Orbis)
- współprojektowanie i wdrożenie autorskiego systemu klasy ERP dedykowanego do zarządzania centrum nurkowym
Menedżer Produktu
Media Office Sp. z o.o. (Warszawa)
Swoją pracę w Media Office zacząłem jako tłumacz oprogramowania i dokumentacji mWriter będącego rekomendowanym przez Microsoft dodatkiem do Windows Mobile (nie istniała polska wersja tego systemu). Po kilku miesiącach właściciel firmy zaangażował mnie w nowy projekt, którym było utworzenie linii akcesoriów do urządzeń mobilnych pod marką Coverpaq.
Obowiązki:
- kreowanie i promocja marek „Coverpaq” i „mWriter”
- współpraca i negocjacje z fabrykami w Chinach
- reprezentowanie firmy m.in. na targach technologicznych CeBIT w Hanowerze
- testowanie oprogramowania i planowanie udoskonaleń
- współpraca z działem programistycznym
Obowiązki:
- kreowanie i promocja marek „Coverpaq” i „mWriter”
- współpraca i negocjacje z fabrykami w Chinach
- reprezentowanie firmy m.in. na targach technologicznych CeBIT w Hanowerze
- testowanie oprogramowania i planowanie udoskonaleń
- współpraca z działem programistycznym
Szkolenia i kursy
- Divemaster PADI
- Prawo jazdy kat.B
- English for Business
- Prawo jazdy kat.B
- English for Business
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
Nurkowanie
Motoryzacja
Podróże
Motoryzacja
Podróże
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
WSZ/POU : Wyższa Szkoła Zarządzania - Polish Open University
Grupa studentów i absolwentów Polish Open University