Umiejętności
Umiejętności analityczne
Budowanie relacji biznesowych
Kreatywność
Budowanie wydajnych zespołów
HR Coaching
Wiedza o jeziorach
Umiejętności zarządzania
Umiejętności organizacyjne
Szkolenie pracowników
Obsługa klienta
umiejętność pracy w zespole
umiejętność szybkiego uczenia się
umiejętności manualne
dbanie o dobro klienta i wizerunek firmy
umiejetnosci negocjacji
Obsluga komputera w stopniu b.dobrym(MS Word, MS Excel, Open Office)
Prace administracyjno-biurowe
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
umiejetnosc pracy w sytuacjach stresowych
odpowiedzialność, rzetelność i konsekwencja w działaniu
Precyzyjne wykonywanie powierzonych obowiązków i zadań
umiejetnosci interpersonalne i komunikacyjne
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Lider Zespołu / Team Leader
◦ Realizacja serwisów Merchandisingowych na podległym terenie
◦ Rekrutacja i wdrażanie MR do projektów merchandisingowych
◦ Realizacja audytów dla kluczowych klientów
◦ Raportowanie oraz monitorowanie prac merchendisingowych
◦ Stała współpraca z Przedstawicielami Handlowymi
◦ Stała współpraca z Kierownikami lokalizacji na których przeprowadzane są serwisy MR
◦ Współpraca przy kampaniach marketingowych kluczowych klientów
◦ Zarządzanie zespołem MR na podległym terenie
◦ Planowanie i realizacja celów Audytowych, Marketingowych i Merchandisingowych
◦ Stała współpraca z działami wspierającymi w firmie
◦ Czynny udział przy realizacji nowych projektów
◦ Organizacja pracy własnej i efektywne łączenie projektów merchandisingowych
◦ Pełnienie funkcji Przedstawiciela Handlowego dla kluczowych klientów
◦ Rekrutacja i wdrażanie MR do projektów merchandisingowych
◦ Realizacja audytów dla kluczowych klientów
◦ Raportowanie oraz monitorowanie prac merchendisingowych
◦ Stała współpraca z Przedstawicielami Handlowymi
◦ Stała współpraca z Kierownikami lokalizacji na których przeprowadzane są serwisy MR
◦ Współpraca przy kampaniach marketingowych kluczowych klientów
◦ Zarządzanie zespołem MR na podległym terenie
◦ Planowanie i realizacja celów Audytowych, Marketingowych i Merchandisingowych
◦ Stała współpraca z działami wspierającymi w firmie
◦ Czynny udział przy realizacji nowych projektów
◦ Organizacja pracy własnej i efektywne łączenie projektów merchandisingowych
◦ Pełnienie funkcji Przedstawiciela Handlowego dla kluczowych klientów
Manager Generalny Sieci
Ziemniak i Spółka
1) Pracownicy
- Grafiki , kontrola i układanie wg. wytycznych i norm godzinowych
- Coaching pracowników, wspieranie , motywowanie , szkolenie , wdrożenia i pomoc w zaaklimatyzowaniu w nowym otoczeniu , organizacja i zarządzanie czasem , wyłapywanie i poprawianie błędów
- Wdrażanie i szkolenia z nowych procedur i zasad obowiązujących w sieci
- Udzielanie pierwszej pomocy w nagłych przypadkach
- Umiejętne rozwiązywanie konfliktów miedzy personelem
- Prowadzenie analiz behawioralnych wśród personelu, oraz umiejętne przewidzenie ich zachowań
- Ścisła współpraca z personelem na zasadach partnerskich, w celu budowania pozytywnych relacji w sieci
- Podnoszenie kwalifikacji szefów kuchni jak i kierowników lokali oraz kelnerów
- Spędzanie jak najwięcej czasu z pracownikami
2) Kuchnia
- Nadzór nad kuchnia , nad jakością wydawanych dań, produkcją, zatowarowaniem , porządkiem i ładem panującym na kuchni
- Logistyka , zamawianego towaru , produkcji, łączenia zamówień ( sala, dostawy)
- Szkolenia i udoskonalania umiejętności pracowników
- Organizacja i zarządzanie personelem na kuchni , ustalanie standardów i procedur ułatwiających prace, rozdzielanie zadań
- Kontrola Food Cost
3) Sala
- Koordynacja pracy na sali , obsługi gości oraz utrzymania czystości
- Zarządzanie i organizacja czasu pracy pracowników
- Pomoc w obsłudze gości , jak i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Rozwiązywanie sytuacji stresujących
- Szkolenia oraz podnoszenie kwalifikacji kelnerskich, aktywna sprzedaż , logistyka pracy na sali, rozmowy z trudnymi gośćmi
4) Dostawy /Dostawcy
- Kontrola pojazdów dostawczych, czystość, uszkodzenia, dok. pojazdów
- Działania logistyczne w celu ułatwienia dostarczenia posiłków dla gości
- Rozwożenie posiłków w celu rozluźnienia dostaw
4) Biuro
- Rozliczenia dzienne restauracji, kelnerów, dostawców
- Rozliczanie wz miedzy lokalami
- Przygotowywanie FV od kontrahentów do wysyłki przelewów
- Przygotowanie pełnej dokumentacji dla księgowości na zamknięcie mc
- Kontrola wydatków związanych z prawidłowym funkcjonowaniu lokalu
- Przygotowywanie wydruków dla pracowników , listy zamówień, dostaw, HCCP, obecności itp. itd.
- Nie dopuszczenie do paraliżu lokali w przypadku awarii , personalnych, sprzętowych, towarowych
- Kontrola procedur wewnętrznych firmy , ewidencje pracowników, sprawozdania finansowe, inwentaryzacyjne , zakupy jak ich wdrożenie
- Zarządzanie imprezami zorganizowanymi jak i cateringami
- Opracowywanie karty menu, nowe pozycje, promocje,
- Ciągłe modernizowanie funkcjonowania restauracji
- Analizowanie cen rynkowych produktów, szukanie produktów zamiennych
- Prowadzenie rozmów z firmami dostarczającymi towar, ustalanie warunków współpracy, retro, ceny
- Reprezentowanie firmy przed instytucjami państwowymi, sanepid, inspekcja pracy
- Budowanie sieci pracowniczej po badaniach behawioralnych, kto na jakie stanowisko może startować, bądź w przypadkach awaryjnych zastępować
- Reprezentowanie firmy i dbanie o dobry wizerunek na zewnątrz
- Przygotowanie firmy do dalszego rozwoju, lokale franczyzowe, nowe restauracje
- Podnoszenie celów finansowych jak i lepszych efektów pracy załogi
- Ścisła praca z szefem, raportowanie, informowanie, zgłaszanie sytuacji bądź o sytuacjach zaistniałych w firmie
- Prowadzenie codziennego dziennika pracy
- Monitorowanie i kontrola we wszystkich lokali w sieci
5) Konserwacje
- Czynności hydrauliczne, elektryczne, konserwacyjne
- Serwis sprzętów użytkowych
- Zakupy dot. rzeczy konserwacyjnych
- Stała współpraca z zarządcami jak i administracją budynków w których znajdują się lokale
- Grafiki , kontrola i układanie wg. wytycznych i norm godzinowych
- Coaching pracowników, wspieranie , motywowanie , szkolenie , wdrożenia i pomoc w zaaklimatyzowaniu w nowym otoczeniu , organizacja i zarządzanie czasem , wyłapywanie i poprawianie błędów
- Wdrażanie i szkolenia z nowych procedur i zasad obowiązujących w sieci
- Udzielanie pierwszej pomocy w nagłych przypadkach
- Umiejętne rozwiązywanie konfliktów miedzy personelem
- Prowadzenie analiz behawioralnych wśród personelu, oraz umiejętne przewidzenie ich zachowań
- Ścisła współpraca z personelem na zasadach partnerskich, w celu budowania pozytywnych relacji w sieci
- Podnoszenie kwalifikacji szefów kuchni jak i kierowników lokali oraz kelnerów
- Spędzanie jak najwięcej czasu z pracownikami
2) Kuchnia
- Nadzór nad kuchnia , nad jakością wydawanych dań, produkcją, zatowarowaniem , porządkiem i ładem panującym na kuchni
- Logistyka , zamawianego towaru , produkcji, łączenia zamówień ( sala, dostawy)
- Szkolenia i udoskonalania umiejętności pracowników
- Organizacja i zarządzanie personelem na kuchni , ustalanie standardów i procedur ułatwiających prace, rozdzielanie zadań
- Kontrola Food Cost
3) Sala
- Koordynacja pracy na sali , obsługi gości oraz utrzymania czystości
- Zarządzanie i organizacja czasu pracy pracowników
- Pomoc w obsłudze gości , jak i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Rozwiązywanie sytuacji stresujących
- Szkolenia oraz podnoszenie kwalifikacji kelnerskich, aktywna sprzedaż , logistyka pracy na sali, rozmowy z trudnymi gośćmi
4) Dostawy /Dostawcy
- Kontrola pojazdów dostawczych, czystość, uszkodzenia, dok. pojazdów
- Działania logistyczne w celu ułatwienia dostarczenia posiłków dla gości
- Rozwożenie posiłków w celu rozluźnienia dostaw
4) Biuro
- Rozliczenia dzienne restauracji, kelnerów, dostawców
- Rozliczanie wz miedzy lokalami
- Przygotowywanie FV od kontrahentów do wysyłki przelewów
- Przygotowanie pełnej dokumentacji dla księgowości na zamknięcie mc
- Kontrola wydatków związanych z prawidłowym funkcjonowaniu lokalu
- Przygotowywanie wydruków dla pracowników , listy zamówień, dostaw, HCCP, obecności itp. itd.
- Nie dopuszczenie do paraliżu lokali w przypadku awarii , personalnych, sprzętowych, towarowych
- Kontrola procedur wewnętrznych firmy , ewidencje pracowników, sprawozdania finansowe, inwentaryzacyjne , zakupy jak ich wdrożenie
- Zarządzanie imprezami zorganizowanymi jak i cateringami
- Opracowywanie karty menu, nowe pozycje, promocje,
- Ciągłe modernizowanie funkcjonowania restauracji
- Analizowanie cen rynkowych produktów, szukanie produktów zamiennych
- Prowadzenie rozmów z firmami dostarczającymi towar, ustalanie warunków współpracy, retro, ceny
- Reprezentowanie firmy przed instytucjami państwowymi, sanepid, inspekcja pracy
- Budowanie sieci pracowniczej po badaniach behawioralnych, kto na jakie stanowisko może startować, bądź w przypadkach awaryjnych zastępować
- Reprezentowanie firmy i dbanie o dobry wizerunek na zewnątrz
- Przygotowanie firmy do dalszego rozwoju, lokale franczyzowe, nowe restauracje
- Podnoszenie celów finansowych jak i lepszych efektów pracy załogi
- Ścisła praca z szefem, raportowanie, informowanie, zgłaszanie sytuacji bądź o sytuacjach zaistniałych w firmie
- Prowadzenie codziennego dziennika pracy
- Monitorowanie i kontrola we wszystkich lokali w sieci
5) Konserwacje
- Czynności hydrauliczne, elektryczne, konserwacyjne
- Serwis sprzętów użytkowych
- Zakupy dot. rzeczy konserwacyjnych
- Stała współpraca z zarządcami jak i administracją budynków w których znajdują się lokale
Kierownik lokalu
Odpowiedzialność za poprawne funkcjonowanie powierzonego lokalu
Organizacja pracy własnej oraz pracowników
Przygotowywanie sprawozdań, prowadzenie kosztów, prace biurowe
Dbanie o ład i porządek na zapleczu jak i prowadzenie systemu gospodarki magazynowej
Szkolenie pracowników, wdrażanie nowych produktów oraz pilnowanie standardów firmy
Odpowiedzialność za powierzone mienie
Organizacja pracy własnej oraz pracowników
Przygotowywanie sprawozdań, prowadzenie kosztów, prace biurowe
Dbanie o ład i porządek na zapleczu jak i prowadzenie systemu gospodarki magazynowej
Szkolenie pracowników, wdrażanie nowych produktów oraz pilnowanie standardów firmy
Odpowiedzialność za powierzone mienie
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Zainteresowania
Gotowanie, Działania twórcze, Aktywny wypoczynek, Kolekcjonowanie książek,