Bartosz Budzyń

Back office, Inpol - Krak Sp. z o.o.
Potrzanowo, wielkopolskie

Umiejętności

ArchiCAD AutoCAD Budownictwo CRM Realizacja zamówień Lotus Notes Microsoft Office Płatności SAP pomoc techniczna Telekomunikacja

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Inpol - Krak Sp. z o.o.
Back office
Produkty:
Biegła znajomość norm materiałowych: EN 10305 (arkusze 1, 2, 3, 5), EN 10219
(wszystkie arkusze), EN 10277, EN 10278.
Znajomość specyfiki towaru używanego przez obsługiwanych Klientów, jego
niuanse na podstawie pisemnych informacji przekazanych przez Handlowca,
własnych wywiadów oraz sprecyzowanych potrzeb Klientów.

Prace systemowe SAP:
Generowanie zleceń sprzedaży (ZS) na podstawie ofert sporządzanych w SAP oraz
zamówień otrzymanych od Klientów we współpracy z Handlowcem obsługującym

Klienta:
Weryfikacja zgodności zamówienia klienta z wystawioną ofertą handlową; w
przypadku braku zgodności podjęcie wszelkich działań doprowadzających do
ich uzgodnienia oraz samo uzgodnienie.
Przesyłanie do Zaopatrzenia prawidłowo opisanych, kontraktowych ZS w celu
zamówienia towaru.
Generowanie i wysyłanie do Klientów potwierdzenia zamówień (wydruk ZS) z
prawidłowymi datami dostawy oraz dodatkowymi wymaganiami po
otrzymaniu/potwierdzeniu wszystkich warunków zakupu przez Zaopatrzenie.
Tworzenie comiesięcznych prognoz sprzedaży dla pierwszej piątki Klientów
Handlowca obsługiwanego przez Back Office.
Realizacja zamówień Klientów (SAP lnpoI—Krak: ZS), czyli wypisywanie dokumentów
wz zgodnie z data na potwierdzeniu zamówienia Klienta i przekazanie ich do działu
Transportu lub Magazynu w zależności od opcji dostawy.
Analiza i aktualizacja Zamówień Klientów (SAP lnpoI-Krak: ZS): wysyłanie do
zamknięcia zamówień zrealizowanych częściowo, wysyłanie ZS do DH w celu
awaryjnego przesunięcia daty dostawy.
Komunikacja z Klientem w sprawie zaległych płatności, jeżeli uniemożliwiają one.

Terminową dostawę towaru:
Powiadomienie o wstrzymaniu wysyłki towaru albo,
przesłanie informacji o realizacji zamówienia po zapłacie albo przesłanie informacji o opóźnieniu dostawy z powodu zaległości płatniczych.
Komunikacja z Klientem w sprawie wysyłki materiału: tworzenie zestawień towaru
zgromadzonego w magazynie dla Klienta, informacja o wysłanej dostawie, uzgadnianie
harmonogramu dostaw, jeżeli odbiega on 0d dat w ZS.
Prowadzenie magazynów depozytowych dla wybranych Klientów.
Wszystkie czynności handlowe w przypadku nieobecności w biurze Handlowca.

Szkolenia i kursy

Szkolenie z zakresu zastosowania materiałów budowlanych firmy Ytong i Silka.

Szkolenie z zakresu stosowania izolacji piankowej PIR i PUR.

Edukacja

Logo
Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska, inżynierskie
Politechnika Poznańska
Logo
Budownictwo, średnie
Technikum Budowlane Nr 1 w Poznaniu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Budownictwo
Infrastrukturalne
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Budownictwo
Motoryzacja
Piłka siatkowa
Pływanie
Informatyka

Inne

·oprogramowanie: Microsoft Word, Excel, Acces, Power Point, Iternet Exproler
AutoCAD,ArchiCAD
·Systemy operacyjne: 95/98/2000/XP Professional/7/8.1/10
·Znajomość systemów: SAP Business One, Lotus Notes,CRM,
·Prawo jazdy kategorii A,B