Umiejętności
ArchiCAD
AutoCAD
Budownictwo
CRM
Realizacja zamówień
Lotus Notes
Microsoft Office
Płatności
SAP
pomoc techniczna
Telekomunikacja
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Back office
Produkty:
Biegła znajomość norm materiałowych: EN 10305 (arkusze 1, 2, 3, 5), EN 10219
(wszystkie arkusze), EN 10277, EN 10278.
Znajomość specyfiki towaru używanego przez obsługiwanych Klientów, jego
niuanse na podstawie pisemnych informacji przekazanych przez Handlowca,
własnych wywiadów oraz sprecyzowanych potrzeb Klientów.
Prace systemowe SAP:
Generowanie zleceń sprzedaży (ZS) na podstawie ofert sporządzanych w SAP oraz
zamówień otrzymanych od Klientów we współpracy z Handlowcem obsługującym
Klienta:
Weryfikacja zgodności zamówienia klienta z wystawioną ofertą handlową; w
przypadku braku zgodności podjęcie wszelkich działań doprowadzających do
ich uzgodnienia oraz samo uzgodnienie.
Przesyłanie do Zaopatrzenia prawidłowo opisanych, kontraktowych ZS w celu
zamówienia towaru.
Generowanie i wysyłanie do Klientów potwierdzenia zamówień (wydruk ZS) z
prawidłowymi datami dostawy oraz dodatkowymi wymaganiami po
otrzymaniu/potwierdzeniu wszystkich warunków zakupu przez Zaopatrzenie.
Tworzenie comiesięcznych prognoz sprzedaży dla pierwszej piątki Klientów
Handlowca obsługiwanego przez Back Office.
Realizacja zamówień Klientów (SAP lnpoI—Krak: ZS), czyli wypisywanie dokumentów
wz zgodnie z data na potwierdzeniu zamówienia Klienta i przekazanie ich do działu
Transportu lub Magazynu w zależności od opcji dostawy.
Analiza i aktualizacja Zamówień Klientów (SAP lnpoI-Krak: ZS): wysyłanie do
zamknięcia zamówień zrealizowanych częściowo, wysyłanie ZS do DH w celu
awaryjnego przesunięcia daty dostawy.
Komunikacja z Klientem w sprawie zaległych płatności, jeżeli uniemożliwiają one.
Terminową dostawę towaru:
Powiadomienie o wstrzymaniu wysyłki towaru albo,
przesłanie informacji o realizacji zamówienia po zapłacie albo przesłanie informacji o opóźnieniu dostawy z powodu zaległości płatniczych.
Komunikacja z Klientem w sprawie wysyłki materiału: tworzenie zestawień towaru
zgromadzonego w magazynie dla Klienta, informacja o wysłanej dostawie, uzgadnianie
harmonogramu dostaw, jeżeli odbiega on 0d dat w ZS.
Prowadzenie magazynów depozytowych dla wybranych Klientów.
Wszystkie czynności handlowe w przypadku nieobecności w biurze Handlowca.
Biegła znajomość norm materiałowych: EN 10305 (arkusze 1, 2, 3, 5), EN 10219
(wszystkie arkusze), EN 10277, EN 10278.
Znajomość specyfiki towaru używanego przez obsługiwanych Klientów, jego
niuanse na podstawie pisemnych informacji przekazanych przez Handlowca,
własnych wywiadów oraz sprecyzowanych potrzeb Klientów.
Prace systemowe SAP:
Generowanie zleceń sprzedaży (ZS) na podstawie ofert sporządzanych w SAP oraz
zamówień otrzymanych od Klientów we współpracy z Handlowcem obsługującym
Klienta:
Weryfikacja zgodności zamówienia klienta z wystawioną ofertą handlową; w
przypadku braku zgodności podjęcie wszelkich działań doprowadzających do
ich uzgodnienia oraz samo uzgodnienie.
Przesyłanie do Zaopatrzenia prawidłowo opisanych, kontraktowych ZS w celu
zamówienia towaru.
Generowanie i wysyłanie do Klientów potwierdzenia zamówień (wydruk ZS) z
prawidłowymi datami dostawy oraz dodatkowymi wymaganiami po
otrzymaniu/potwierdzeniu wszystkich warunków zakupu przez Zaopatrzenie.
Tworzenie comiesięcznych prognoz sprzedaży dla pierwszej piątki Klientów
Handlowca obsługiwanego przez Back Office.
Realizacja zamówień Klientów (SAP lnpoI—Krak: ZS), czyli wypisywanie dokumentów
wz zgodnie z data na potwierdzeniu zamówienia Klienta i przekazanie ich do działu
Transportu lub Magazynu w zależności od opcji dostawy.
Analiza i aktualizacja Zamówień Klientów (SAP lnpoI-Krak: ZS): wysyłanie do
zamknięcia zamówień zrealizowanych częściowo, wysyłanie ZS do DH w celu
awaryjnego przesunięcia daty dostawy.
Komunikacja z Klientem w sprawie zaległych płatności, jeżeli uniemożliwiają one.
Terminową dostawę towaru:
Powiadomienie o wstrzymaniu wysyłki towaru albo,
przesłanie informacji o realizacji zamówienia po zapłacie albo przesłanie informacji o opóźnieniu dostawy z powodu zaległości płatniczych.
Komunikacja z Klientem w sprawie wysyłki materiału: tworzenie zestawień towaru
zgromadzonego w magazynie dla Klienta, informacja o wysłanej dostawie, uzgadnianie
harmonogramu dostaw, jeżeli odbiega on 0d dat w ZS.
Prowadzenie magazynów depozytowych dla wybranych Klientów.
Wszystkie czynności handlowe w przypadku nieobecności w biurze Handlowca.
Szkolenia i kursy
Szkolenie z zakresu zastosowania materiałów budowlanych firmy Ytong i Silka.
Szkolenie z zakresu stosowania izolacji piankowej PIR i PUR.
Szkolenie z zakresu stosowania izolacji piankowej PIR i PUR.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Budownictwo
Infrastrukturalne
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Budownictwo
Motoryzacja
Piłka siatkowa
Pływanie
Informatyka
Motoryzacja
Piłka siatkowa
Pływanie
Informatyka
Inne
·oprogramowanie: Microsoft Word, Excel, Acces, Power Point, Iternet Exproler
AutoCAD,ArchiCAD
·Systemy operacyjne: 95/98/2000/XP Professional/7/8.1/10
·Znajomość systemów: SAP Business One, Lotus Notes,CRM,
·Prawo jazdy kategorii A,B
AutoCAD,ArchiCAD
·Systemy operacyjne: 95/98/2000/XP Professional/7/8.1/10
·Znajomość systemów: SAP Business One, Lotus Notes,CRM,
·Prawo jazdy kategorii A,B