Bartosz Błaszczyk
Kierownik Działu Administrowania Aplikacjami, Poczta Polska S.A.
Konin,
wielkopolskie
Umiejętności
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie usługami IT
ITIL
Strony internetowe
zarządzanie projektami IT
HTML, CSS - poziom średnio zaawansowany
Windows Server 2000/2008/2012
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Partner Biznesowy IT
- zarządzanie komunikacją w ramach relacji biznes – IT,
- transformowanie potrzeb biznesowych na projekty i przedsięwzięcia informatyczne,
- całościowe zarządzanie portfelem projektów IT
- identyfikacja ryzyk i problemów oraz rozwiązywanie konfliktów,
- wsparcie, monitorowanie i koordynacja Kierowników Projektów,
- wyznaczanie i koordynowanie prac zespołów projektowych,
- zapewnienie wysokiej jakości dostarczanych rozwiązań informatycznych,
- współpraca i zarządzanie dostawcami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
- transformowanie potrzeb biznesowych na projekty i przedsięwzięcia informatyczne,
- całościowe zarządzanie portfelem projektów IT
- identyfikacja ryzyk i problemów oraz rozwiązywanie konfliktów,
- wsparcie, monitorowanie i koordynacja Kierowników Projektów,
- wyznaczanie i koordynowanie prac zespołów projektowych,
- zapewnienie wysokiej jakości dostarczanych rozwiązań informatycznych,
- współpraca i zarządzanie dostawcami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
Kierownik Działu Wsparcia Informatycznego
- udział we wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych
- udział w zespołach projektowych
- udział w testach akceptacyjnych
- utrzymanie infrastruktury informatycznej
- gospodarka sprzętem informatycznym
- organizowanie, kierowanie i sprawowanie nadzoru nad pracownikami
- bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych
- administracja MS Windows 2003/Hyper-V/VMWare ESXi/SQL Server
- udział w zespołach projektowych
- udział w testach akceptacyjnych
- utrzymanie infrastruktury informatycznej
- gospodarka sprzętem informatycznym
- organizowanie, kierowanie i sprawowanie nadzoru nad pracownikami
- bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych
- administracja MS Windows 2003/Hyper-V/VMWare ESXi/SQL Server
informatyk
- bezpośrednie wsparcie użytkowników
- utrzymywanie systemów informatycznych
- opieka na sprzętem informatycznym
- usuwanie incydentów teleinformatycznych
- administracja elementami sieci LAN/WAN - Cisco
- administracja środowiskiem domenowym
- wdrożenie monitoringu sieci WAN oraz serwerów w oparciu o system CACTI
- wdrożenie OCS Inventory
- utrzymywanie systemów informatycznych
- opieka na sprzętem informatycznym
- usuwanie incydentów teleinformatycznych
- administracja elementami sieci LAN/WAN - Cisco
- administracja środowiskiem domenowym
- wdrożenie monitoringu sieci WAN oraz serwerów w oparciu o system CACTI
- wdrożenie OCS Inventory
Szkolenia i kursy
- Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych według Tomasz Kammela
- ITIL Foundation - Certificate in IT Service Management
- Wprowadzenie do Windows 10 (Technical Preview)
- Licencjonowanie Windows Server 2012 R2
- Windows Server 2012 R2 i jego następca
- Koniec wsparcia Windows Server 2003 - migracja do Windows
- Wewnętrzna polityka przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji
- Motywowanie i ocenianie pracowników
- ICND - Interconnecting Cisco Network Devices
- MQ01 - Technical Introduction to MQSeries
- MS 2370 Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment
- MS 2368 Zarządzanie środowiskiem systemu Windows Server 2003
- MS 2279 Planning, Implementing and Maintaining a Windows Server 2003 Active Directory
- MS 2273 Zarządzanie i Utrzymanie Środowiska Microsoft Windows Server 2003
- MS 2159 Deploying and Managing Microsoft Internet Security and Acceleration Server 2000
- MS 2072 Administering Microsoft SQL Server 2000 Database
- Podstawy pracy z systemem Lotus Notes
- Efektywna praca w zespole
- Operator systemu Help Desk
- Kurs specjalistyczny dla pracowników zatrudnionych w komórkach funkcjonalnych
- ITIL Foundation - Certificate in IT Service Management
- Wprowadzenie do Windows 10 (Technical Preview)
- Licencjonowanie Windows Server 2012 R2
- Windows Server 2012 R2 i jego następca
- Koniec wsparcia Windows Server 2003 - migracja do Windows
- Wewnętrzna polityka przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji
- Motywowanie i ocenianie pracowników
- ICND - Interconnecting Cisco Network Devices
- MQ01 - Technical Introduction to MQSeries
- MS 2370 Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment
- MS 2368 Zarządzanie środowiskiem systemu Windows Server 2003
- MS 2279 Planning, Implementing and Maintaining a Windows Server 2003 Active Directory
- MS 2273 Zarządzanie i Utrzymanie Środowiska Microsoft Windows Server 2003
- MS 2159 Deploying and Managing Microsoft Internet Security and Acceleration Server 2000
- MS 2072 Administering Microsoft SQL Server 2000 Database
- Podstawy pracy z systemem Lotus Notes
- Efektywna praca w zespole
- Operator systemu Help Desk
- Kurs specjalistyczny dla pracowników zatrudnionych w komórkach funkcjonalnych
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Zainteresowania
- IT, nowe technologie
- pływanie
- pływanie
Inne
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.