Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Business Development Manager
Agencja eventowa LIVE
Koordynacja pracy warszawskiego biura Agencji;
Prowadzenie strategicznych projektów dla firmy;
Przygotowywanie koncepcji/kreacji projektów event marketingowych;
Pozyskiwanie sponsorów i Partnerów do realizowanych projektów;
Utrzymywanie i budowanie relacji z kluczowymi klientami/Partnerami Agencji;
Zarządzanie projektowe i zarządzanie zespołem
Prowadzenie strategicznych projektów dla firmy;
Przygotowywanie koncepcji/kreacji projektów event marketingowych;
Pozyskiwanie sponsorów i Partnerów do realizowanych projektów;
Utrzymywanie i budowanie relacji z kluczowymi klientami/Partnerami Agencji;
Zarządzanie projektowe i zarządzanie zespołem
Senior Associate
Manager polskiej edycji globalnego projektu "Ernst & Young Przedsiębiorca Roku"
Kompleksowe zarządzanie projektem i zespołem;
Przygotowywanie i realizacja mechaniki konkursu;
Komunikacja projektu (patronaty medialne, media - plan, działania PR)
Produkcja finałowej Gali Konkursu (transmitowanej na żywo przez telewizje TVN24 i TVN CNBC)
Realizacja innych projektów event marketingowych Ernst & Young Polska.
Kompleksowe zarządzanie projektem i zespołem;
Przygotowywanie i realizacja mechaniki konkursu;
Komunikacja projektu (patronaty medialne, media - plan, działania PR)
Produkcja finałowej Gali Konkursu (transmitowanej na żywo przez telewizje TVN24 i TVN CNBC)
Realizacja innych projektów event marketingowych Ernst & Young Polska.
Specjalista - Zespół Projektów Marketingowych - Biuro Marketingu
Koordynacja strategicznych projektów PKN ORLEN w obszarach marketingu, sprzedaży i komunikacji korporacyjnej (m.in. koordynator projektu ORLEN Monster Jam: orgniazacja, logistyka, komunikacja marketingowa, PR, udział VIP, e-marketing, ambienty).
Przygotowanie i realizacja niestandardowych projektów marketingowych (event i experiental marketing, ambient media).
Współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, eventowe, PR , domy mediowe etc,).
Organizacja eventów na potrzeby Biura Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej (m.in. konferencje prasowe, imprezy i wyjazdy pracownicze).
Przygotowanie i realizacja niestandardowych projektów marketingowych (event i experiental marketing, ambient media).
Współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, eventowe, PR , domy mediowe etc,).
Organizacja eventów na potrzeby Biura Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej (m.in. konferencje prasowe, imprezy i wyjazdy pracownicze).
Specjalista ds. Marketingu
Przygotowanie logistyczne pierwszej Wystawy i Targów Inwestycji Mieszkaniowych w Londynie (kwiecień 2008).
Przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowej i promocyjnej (nawiązywanie kontaktów z mediami, negocjacje, zawieranie umów barterowych, zamawianie reklam, poszukiwanie patronatów medialnych, nawiązywanie współpracy z redakcjami dot. w/w targów, media plan).
Przygotowanie programu towarzyszącemu Targom (poszukiwanie i nawiązywanie współpracy z prelegentami).
Współpraca z operatorami DTP przy przygotowywaniu kreacji reklamowych.
Przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowej i promocyjnej (nawiązywanie kontaktów z mediami, negocjacje, zawieranie umów barterowych, zamawianie reklam, poszukiwanie patronatów medialnych, nawiązywanie współpracy z redakcjami dot. w/w targów, media plan).
Przygotowanie programu towarzyszącemu Targom (poszukiwanie i nawiązywanie współpracy z prelegentami).
Współpraca z operatorami DTP przy przygotowywaniu kreacji reklamowych.
Koordynator zespołu Punktu Konsultacyjnego Biura Analiz Sejmowych Kancelarii Sejmu RP
Kierowanie pracy zespołem (5 os.) zajmującym się komunikacją pomiędzy Posłami a Biurem.
Przyjmowanie od Posłów zleceń na wykonanie ekspertyz.
Wyszukiwanie i przygotowywanie dla Posłów krótkich informacji.
Kierowanie logistyczną organizacją międzynarodowego seminarium “Transparentność Procesu Legislacyjnego w Parlamencie” (60 gości z całego świata, pobyt, program, noclegi, transfery, atrakcje etc.).
Organizacja logistyczna eventów na potrzeby Biura (konferencje, seminaria, spotkania pracownicze etc.).
Działania PR Biura.
Przyjmowanie od Posłów zleceń na wykonanie ekspertyz.
Wyszukiwanie i przygotowywanie dla Posłów krótkich informacji.
Kierowanie logistyczną organizacją międzynarodowego seminarium “Transparentność Procesu Legislacyjnego w Parlamencie” (60 gości z całego świata, pobyt, program, noclegi, transfery, atrakcje etc.).
Organizacja logistyczna eventów na potrzeby Biura (konferencje, seminaria, spotkania pracownicze etc.).
Działania PR Biura.
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Audyt/Podatki
Zainteresowania
Windsurfing, historia, polityka światowa, lotnictwo i technika wojskowa, narciarstwo.
Organizacje
SAMORZĄD STUDENCKI UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO
Wiceprzewodniczący Samorządu Studenckiego Instytutu Nauk Politycznych UW w roku 2005/2006.
Współorganizator takich studenckich przedsięwzięć jak: obozy zerowe dla nowych studentów, imprezy studenckie, turnieje sportowe, koncerty czy konferencje naukowe.
Autor cyklu spotkań studentów z osobami z życia politycznego i społecznego Polski („Krakowskie Przedmieście 3 po godzinach”).
Pomysłodawca i główny organizator cyklicznych zagranicznych zimowych wyjazdów studenckich (w roku 2008/2009 IV edycja).
Były członek: Parlamentu Studentów UW (kadencja 2006/2007), Komisji Dydaktycznej Wydziału Dziennikarstwa Nauk Politycznych UW, Komisji Senatu UW ds. Organizacji i Rozwoju Przestrzennego.
Elektor studencki w wyborach Rektora UW w roku 2008.
Wiceprzewodniczący Samorządu Studenckiego Instytutu Nauk Politycznych UW w roku 2005/2006.
Współorganizator takich studenckich przedsięwzięć jak: obozy zerowe dla nowych studentów, imprezy studenckie, turnieje sportowe, koncerty czy konferencje naukowe.
Autor cyklu spotkań studentów z osobami z życia politycznego i społecznego Polski („Krakowskie Przedmieście 3 po godzinach”).
Pomysłodawca i główny organizator cyklicznych zagranicznych zimowych wyjazdów studenckich (w roku 2008/2009 IV edycja).
Były członek: Parlamentu Studentów UW (kadencja 2006/2007), Komisji Dydaktycznej Wydziału Dziennikarstwa Nauk Politycznych UW, Komisji Senatu UW ds. Organizacji i Rozwoju Przestrzennego.
Elektor studencki w wyborach Rektora UW w roku 2008.
Inne
Prawo jazdy kategorii „B”
Obsługa komputera
- biegła znajomość Microsoft Office
- umiejętność obsługi programu Lotus Notes;
Publikacje:
ZAGRANICZNE MISJE WOJSKA POLSKIEGO
Wydawnictwo Sejmowe, INFOS no 17/2008
ZAKUP SAMOLOTÓW F-16 I UMOWA OFFSETOWA,
Wydawnictwo Sejmowe, INFOS no 11/2007.
UDZIAŁ WOJSKA POLSKIEGO W ZAGRANICZNYCH OPERACJACH
WOJSKOWYCH, Wydawnictwo Sejmowe, STUDIA BAS – VARIA/2007.
Obsługa komputera
- biegła znajomość Microsoft Office
- umiejętność obsługi programu Lotus Notes;
Publikacje:
ZAGRANICZNE MISJE WOJSKA POLSKIEGO
Wydawnictwo Sejmowe, INFOS no 17/2008
ZAKUP SAMOLOTÓW F-16 I UMOWA OFFSETOWA,
Wydawnictwo Sejmowe, INFOS no 11/2007.
UDZIAŁ WOJSKA POLSKIEGO W ZAGRANICZNYCH OPERACJACH
WOJSKOWYCH, Wydawnictwo Sejmowe, STUDIA BAS – VARIA/2007.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Biznes.net
Społeczność przeznaczona dla profesjonalistów: specjalistów, menedżerów, przedsiębiorców, naukowców, czy osób wykonujących wolne zawody.
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Kształtowanie wizerunku firmy
Tematyka jest szeroka, acz zogniskowana wokół 'kształtowania' wizerunku firmy. Chodzi o interdyscyplinarne spojrzenie na mechanizmy modelowania i kreowania image'u (sic!) firmy. Zatem nie ty
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.