Bartosz Bieleń

Key Account Manager IMPAKT S.A.
Mosina, wielkopolskie

Umiejętności

Microsoft Office zarządzanie kluczowymi klientami negocjacje handlowe Obsługa klienta Zarządzanie Sprzedażą umiejętność szybkiego uczenia się Umiejętności komunikacyjne dobra organizacja pracy profesjonalna obsługa klienta Umiejętności zarządzania Umiejętność budowania relacji z ludźmi badanie potrzeb klienta Badanie rynku i pozyskiwanie nowych klientów

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

IMPAKT Sp. z o.o.
Key Account Manager ds. retail
Opieka nad klientami sieciowymi, doradzanie klientom, prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż produktu, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych, aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie działu, firmy (zwłaszcza z działem marketingu i działem produktowym)
Hama Polska Sp. z o.o
Acconut Manager
Obsługa klienta, Organizowanie akcji promocyjnych, Ofertowanie, Negocjacje

Edukacja

Logo
Logistyka, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
Logo
Logistyka Handlu i Dystrybucji, licencjackie
Wyższa Szkoła Logistyki w Poznaniu

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

Bieganie, Rower, Pływanie.

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Wyższa Szkoła Logistyki
Wyższa Szkoła Logistyki
Wyższa Szkoła Logistyki