Umiejętności
Active Directory
Oprogramowanie BMC
Informatyka
CRM
HP Service Manager
Zarządzanie Informacją
Certyfikat ITIL v3
Wsparcie logistyczne
Logistyka
Maximo
Microsoft Office
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista Wsparcia ds. Systemów Biznesowych
HCL Hewlett Packard
- Obsługa zleceń związanych z zamówieniami w systemie CRM. Analiza i poprawa danych w systemie CRM Peoplesoft.Orange.
- realizacja zadań informatycznych i pomoc informatyczna świadczona dla firmy TP S.A i Orange
- obsługa incydentów, problemów i zamówień związanych z działaniem Pionu Informatyki
- pomoc przy tworzeniu procedur, organizacji pracy zespołu, wdrażaniu nowych narzędzi, procesów oraz rozwiązań itp.
- tworzenie i analiza raportów związanych z codzienną pracą sekcji
- realizacja zadań informatycznych i pomoc informatyczna świadczona dla firmy TP S.A i Orange
- obsługa incydentów, problemów i zamówień związanych z działaniem Pionu Informatyki
- pomoc przy tworzeniu procedur, organizacji pracy zespołu, wdrażaniu nowych narzędzi, procesów oraz rozwiązań itp.
- tworzenie i analiza raportów związanych z codzienną pracą sekcji
Szkolenia i kursy
ITIL foundation v3 certification
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk