Bartosz Augustowski

Starszy Specjalista Wsparcia ds. Systemów Biznesowych w Hewlett-Packard
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Active Directory Oprogramowanie BMC Informatyka CRM HP Service Manager Zarządzanie Informacją Certyfikat ITIL v3 Wsparcie logistyczne Logistyka Maximo Microsoft Office

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Application Management Specialist
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Application Management Operational Support - engaged in Change Management, Application Management and Incident Management process.
Hewlett-Packard
Starszy Specjalista Wsparcia ds. Systemów Biznesowych
Working in The HP GSD (Global Service Desk) support, taking full ownership of each problem or question from the moment it reaches the service desk until it is resolved. Working in the spirit of the ITIL philosophy.
Logo
Starszy Specjalista Wsparcia ds. Systemów Biznesowych
HCL Hewlett Packard
- Obsługa zleceń związanych z zamówieniami w systemie CRM. Analiza i poprawa danych w systemie CRM Peoplesoft.Orange.
- realizacja zadań informatycznych i pomoc informatyczna świadczona dla firmy TP S.A i Orange
- obsługa incydentów, problemów i zamówień związanych z działaniem Pionu Informatyki
- pomoc przy tworzeniu procedur, organizacji pracy zespołu, wdrażaniu nowych narzędzi, procesów oraz rozwiązań itp.
- tworzenie i analiza raportów związanych z codzienną pracą sekcji
GE
Praktykant
GE
Stworzenie systemu oceny dostawców pod względem jakościowym jak i ilościowym.

Szkolenia i kursy

ITIL foundation v3 certification

Edukacja

Logo
Logistics, Materials, and Supply Chain Management, magisterskie
Politechnika Łódzka

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk